Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten naurettavat loukkausyritykset

Vierailija
22.01.2018 |

Tajuavatko miehet sitä faktaa, että pilkka osuu hyvin usein omaan nilkkaan? Tai sen, että naiset osaavat nauraa itselleen, toisin kuin kyseiset tosikkomiehet?

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten puheissa on useammin se alatyylinen kiusaaminen mukana. En ole koskaan naiselta kuullut mitään "sillä lailla" törkeää.

Niin joo. Naiset eivät koskaan täälläkään kirjoittele mitään pikkupippeli- tai hobitti-juttuja. Eiku...

Vähän eri asia kuin että jauhaisi jollekin miespuoliselle niitä ääneen.

Kuten miehet naisille.

Naisille onkin tyypillisempää haukkua omaa miestään selän takana kaikille kavereille.

Vierailija
62/80 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät todellakaan osaa nauraa itselleen silloin kun se hyödyttäisi keitään muita kuin heitä itseään.

t.nainen

Jos on peenis, niin ei ole nainen. 

Fakta.

PS Kannattaa vähän skarpata, ikäjonne.

Siitin on penis

Sukupuoli on aivoissa.

Ja juuri siksi genitaalien leikkaus ja hormoonihoidot ei muuta mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin kyllä yhdelle naiselle että mene sinne päälekuriin niin saavat korjattua tuon valmistusvian tai edes lisättyä älyä päähän (nainen on aika tyhmä). Loukkaantui sitten, huh miten pienestä.

-mies

Vierailija
64/80 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten puheissa on useammin se alatyylinen kiusaaminen mukana. En ole koskaan naiselta kuullut mitään "sillä lailla" törkeää.

Niin joo. Naiset eivät koskaan täälläkään kirjoittele mitään pikkupippeli- tai hobitti-juttuja. Eiku...

Vähän eri asia kuin että jauhaisi jollekin miespuoliselle niitä ääneen.

Kuten miehet naisille.

Totta. Naiset ovat raukkamaisempia, kun eivät uskalla sanoa mielipiteitään kasvotusten tai omalla nimellään.

Vierailija
65/80 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti mitä urpoja taas neljä sivullista. Ei ole olemassa mitään yhtenevää naista tai miestä joilla kaikilla on sama huumorintaju tai yhtään mitään tapoja. Käykää ulkona pellet välillä, tänään on hyvä pulkkamäkipäivä.

Vierailija
66/80 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs leuaton minimunainen kääpiö se täällä taas vinkuu?

Mies ei siis mielestäsi saa loukkaantua?

Vierailija
67/80 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku naisvihaaja täytti heti ketjun solvauksillaan.

Ap kysymys oli kiinnostava. Hän siis nosti esiin sen, millä eri teemoilla miehet yrittävät loukata naisia.

Ruo naisvihaaja ikäänkuin räiskii sokeasti joka puolelle haukkuen naisia kaikesta mikä vain mieleen tulee. Häntä ei nyt siis lasketa mukaan ollenkaan, hän on harvinaisempi poikkeusyksilö.

Yleensä miehet yrittävät loukata naisia sellaisista ominaisuuksista, joita itse naisissa näkevät. Live-elämässä se on tarkoittanut ulkonäköä ja seksikkyyttä ja seksuaalista valmiutta. Näistä mies on itse kiinnostunut naisessa ja luulee, että naistenkin elämä pyörii niiden ympärillä.

Eli esim haukkuvat, että nainen on ruma, läski, lauta, liian rintava, isopeppuinen, pienipeppuinen, itäeurooppalaisen kuulantyöntäjännän näköinen eli ruma tukeva lesbo, tiukkapipoinen eli ei miesten mieleen seksuaalisesti, feministi eli ei näe miesten miellyttämistä elämäntehtävänään, h. U.0ra eli antaa liian helposti, lahna eli ei miellytä miestä sängyssä jne.

Minua ei ole koskaan kukaan mies haukkunut siksi, että minulla olisi huono koulutus, huono ura tai työpaikka, alhainen älykkyys tai huonot arvosanat opinnoista tai huono pankkitiöin saldo, huonot harrastukset tms. Eli niistä asioista, joista itse olen eniten kiinnostunut.

Lopputulemana kai voi sanoa, että miehet haukkuvat naisia siitä, millaisia he itse haluaisivat naisten olevan ja luulevat, että naisetkin haluavat olla sellaisia kuin millaisia miehet haluavat heidän olevan :)

Ihmistä haukutaan lähinnä niistä asioista, jotka tekevät tästä epäkiinnostavan toisen sukupuolen silmissä. Itse muuten saattaisinkin haukkua juuri noista mainitsemistasi asioista, sukupuolesta riippumatta, jos nyt ihmisiä alkaisin haukkumaan.

Vierailija
68/80 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät todellakaan osaa nauraa itselleen silloin kun se hyödyttäisi keitään muita kuin heitä itseään.

t.nainen

Mitä varten itselleen nauramisen pitäisi hyödyttää muita ihmisiä?

Vierailija
69/80 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä palsta otetaan esimerkiksi, niin naiset yrittävät loukata miehiä paljon enemmän kuin naiset miehiä. Esimerkiksi oli keskustelua naisen löysyydestä ja siitä kuinka asian ottaisi puheeksi parisuhteessa ja koko ketju oli miesten haukkumista minimuniksi ja keskustelua tästä aiheesta. Itse taisin olla ainoa, joka antoi tuossa monisivuisessa keskustelussa vastauksen varsinaiseen kysymykseen. Turha siis ainakaan täällä tulla väittämään, että miehet haukkuisivat naisia, kuten naiset miehiä. Miesten haukkumiset ovat muutenkin yleensä yksittäisiä turhautumisen purkauksia, mutta naiset ihan kollektiivisesti alkavat haukkumaan ja lyttäämään miehiä. Samoin mennään heti henkilökohtaisuuksiin, vaikka vastapuoli koittaa väitellä asiasta. Esimerkiksi itse teen monesti aloituksia naisten lähestymisestä tai siitä kun naiset lähestyvät minua ja aina joku alkaa kyseenalaistamaan sen, että kukaan nainen voisi kiinnostua minusta. Tämä on jokseenkin koomista etenkin anonyymillä keskustelupalstalla. Toisekseen tämä asia on täysin toissijainen yleensä varsinaisen keskustelun kannalta ja vastapuoli koittaa vain loukata minua. "Et saa pillua" -kortti vedetään esiin todella herkästi. Livenä en muista tähän törmänneeni ainakaan omalla kohdallani, mutta veikkaisin, että aika moni mies on joutunut törmäämään. 

Vierailija
70/80 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajuavatko miehet sitä faktaa, että pilkka osuu hyvin usein omaan nilkkaan? Tai sen, että naiset osaavat nauraa itselleen, toisin kuin kyseiset tosikkomiehet?

Lakkaa käymästä baareissa...

Vierailija
71/80 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsokaas Siskonpeti, Absolutely Fabulous tai Ponille kyytiä. Ei osaa vai?

Ainakin ponille kyytiä on miesten käsikirjoittama.

Vierailija
72/80 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa juurikin siltä että joku tosikkonainen on tämän kijroittanut.

Vierailija
73/80 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä palsta otetaan esimerkiksi, niin naiset yrittävät loukata miehiä paljon enemmän kuin naiset miehiä. Esimerkiksi oli keskustelua naisen löysyydestä ja siitä kuinka asian ottaisi puheeksi parisuhteessa ja koko ketju oli miesten haukkumista minimuniksi ja keskustelua tästä aiheesta. Itse taisin olla ainoa, joka antoi tuossa monisivuisessa keskustelussa vastauksen varsinaiseen kysymykseen. Turha siis ainakaan täällä tulla väittämään, että miehet haukkuisivat naisia, kuten naiset miehiä. Miesten haukkumiset ovat muutenkin yleensä yksittäisiä turhautumisen purkauksia, mutta naiset ihan kollektiivisesti alkavat haukkumaan ja lyttäämään miehiä. Samoin mennään heti henkilökohtaisuuksiin, vaikka vastapuoli koittaa väitellä asiasta. Esimerkiksi itse teen monesti aloituksia naisten lähestymisestä tai siitä kun naiset lähestyvät minua ja aina joku alkaa kyseenalaistamaan sen, että kukaan nainen voisi kiinnostua minusta. Tämä on jokseenkin koomista etenkin anonyymillä keskustelupalstalla. Toisekseen tämä asia on täysin toissijainen yleensä varsinaisen keskustelun kannalta ja vastapuoli koittaa vain loukata minua. "Et saa pillua" -kortti vedetään esiin todella herkästi. Livenä en muista tähän törmänneeni ainakaan omalla kohdallani, mutta veikkaisin, että aika moni mies on joutunut törmäämään. 

Mielestäni tuo kysymys siitä miten naiselle voisi mainita,että hän on liian löysä oli todella provosoiva eikä ole ihme,että siihen vastattiin "samalla mitalla". Jos minun mieheni sanoisi minulle yhtäkkiä,että olen liian löysä niin kyllä siinä olisi pakko käydä myös keskustelu siitä,että onko asia tosiaan niin vai onko hänellä verenkiertohäitiöitä ,erektio-ongelmaa tai muuten vaan liian pieni itselleni.En oikein usko,että tuollaista asiaa voi sanoa hyvällä tavalla kummallekaan sukupuolelle.Varmastri tuollaisessa tilanteessa tulee mieleen,että miksi sitten olla tämän ihmisen kanssa seksuaalisessa kanssakäymisessä.Siis kyllä multa menis halut ,kun sanottais että pitää jumpata tai käydä leikkauksessa,että liian väljä.Mä olen jokaiselta mieheltä saanut kuulla päin naamaa ,että näytän todella tyhmältä,suorastaan idiootilta kun saan orgasmin.Kyllä se on ihan tarpeeksi infoa,kiitos vaan.Pitkässä parisuhteessa on varmaan jokaisella sen verran jo hampaankolossa,että ei se asia ainakaan niin mene,että ai jaa ,olen liian väljä,no voi, pitääpäs tehdä jotain,kun ollaan niin kauan oltu yhdessä,että kyllä tämä väljyys nyt yhdessä selätetään. Mutta jos kokee asian niin,että oma nainen on liian väljä ja haluaa asialle tehtävän jotain,niin tietysti rahat leikkaukseen olis hyvä antaa heti,että asian voi korjata ja rahta löytyy.Toki nainen voi mennä leikkaukseen ja häipyä suhahtaa "korjatun " värkkinsä kanssa pois .Jos taas haluaa keskustella naisen kanssa lantionpohjajumpasta,niin ehkä kannattaa vaaikka mainita lukeneensa siitä,että sitä pitää tehdä,että tekeekös nainen. Mun mielestä noi leikkausrahat olis paras veto.Muuten ehkä turha urputtaa.

Kyllä siinä pitää arvioida ensin oma parisuhde. Ei kaikki parisuhteet ole samanlaisia.En pysty näkemään,että tuollaisen väljyyskeskustelun jälkeen olisi paljon vipinää enää. Tietysti,jos pystyy kertomaan seikkaperäisesti,jos nainen ei ollut ennen liian väljä ja nyt on,että mikä olisi voinut aiheuttaa ongelman.Jos taas kyseessä synnyttämisen jälkeiset vaivat,niin kaipa niistä pitäisi voida keskustella asian oikeilla nimillä. Pikkuvauva-arjessa ei välttämättä jaksa aina perehtyä tälläisiin asioihin,mutta kyllä lantionpohjalihasjumppa on ihan perusasia ,mistä keskustellaan gynekologilla ja jota jokaiselle suositellaan.En tiedä miten käy ,jos suosittelija on oma mies ja jos käy ilmi,että nainen on jo ahkera lantionpohjajumppaaja niin mitä sitten vielä.Leikkausrahat tiskiin, ei mulla muuta.

Miehet tykkäävät haukkua minua rumaksi ,läskiksi,vanhaksi,tyhmäksi jne.Kyllä ne loukkaukset ovat usein naurettavia,mutta osuvat kyllä kohteeseen.

En kyllä yhtään tiedä miten naisia kannattaa jossain baarissa lähestyä,ei varmaan kauhean kännissä ainakaan.

Vierailija
74/80 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässäpä esimerkki naurettavasta miesten loukkausyrityksestä!

Vierailija
75/80 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t.nainen

Fakta.

Siitin on penis

Sukupuoli on aivoissa.

Ei ole. Sukupuolen määräytymisellä ei ole mitään tekemistä aivojen kanssa. Jos joku kokee olevansa jotain muuta kuin on, ei se muuta hänen sukupuoltaan suuntaan eikä toiseen. Sukupuoli määräytyy jo kauan ennen kuin ihmisen aivot edes alkavat kehittyä.

Vierailija
76/80 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsokaas Siskonpeti, Absolutely Fabulous tai Ponille kyytiä. Ei osaa vai?

Ei miehet niistä mitään ymmärrä. Miesten on mahdotonta ymmärtää pointtia, jos päähenkilönä ei ole mies. Samaistumispintaa ei ole = p.skaa viihdettä. Siis miesten mielestä. Ja se on pelkästään tietysti naisten syytä.

Se johtuu siitä, että naisten huumori on niin pliisua. "Raijalla oli pipo väärinpäin aamulla, ehehehehehehe.."

Vierailija
77/80 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t.nainen

Fakta.

Painu viime vuosikymmenelle, cisseksistipelle.

Painu sinä lumihiutalekuikelo sinne omaan luolaasi, jossa saat maleksia ihan omassa fiiliksiin perustuvassa maailmassasi.

Vierailija
78/80 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko minulla nyt hyvä vai huono huumorintaju kun nauran tälle keskustelulle? Tai mielukuvalle siitä että joku käy tätä tosissaan.

Vierailija
79/80 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko minulla nyt hyvä vai huono huumorintaju kun nauran tälle keskustelulle? Tai mielukuvalle siitä että joku käy tätä tosissaan.

Kertoo lähinnä siitä, että ymmärryksesi ei riitä keskusteluun aiheesta, joten heität homman vitsiksi. 

Vierailija
80/80 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy olla melkoisen hyvä itsetunto jos kaikki miesten taholta tulevat loukkaukset sietää. Koko elämänsä aikana. Olipa sitten hoikka ja kaunis, sporttinen, lihava, vähemmän viehättävä, fiksu tai tollo, varakas tai köyhä jne - nainen saa aina enemmän arvostelua osakseen.

Voi heittää jotain takaisin. Sellaista loukkaajaa ei olekaan, jonka habituksesta, käytöksestä tai elämänkatsomuksesta ei löytäisi aineksia oivalliseen näpäytykseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme