Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko naissotilaat vuoden hauskin komediasarja?

Kirkkokalja
22.01.2018 |

Itse katson aina naurulla. Miten tää voi olla totta edes mutta on se.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tulee mieleen teinit jotka vielä kirmaa kepparihevosella vaikka pitäs jo alkaa kasvamaan aikuseksi. Ei nuo pyssyt sovi pikkutytöille kyllä

Vierailija
2/32 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa, että voitte kritisoida vain jos olette itse suorittaneet palveluksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä noin kovasti naurattaa, kerro muillekin

Vierailija
4/32 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni tuo on hyvä sarja, olen itse aukin käynyt mies. Tytöt pärjää mielestäni hyvin. Mahtaako sellaista varusmiestä ollakaan, joka ei joskus olisi nähnyt puiden liikkuvan pimeässä metsässä. :D

Vierailija
5/32 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

V#ttua hoetaan vaan poteroissa ja joka paikassa.

Vierailija
6/32 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa, että voitte kritisoida vain jos olette itse suorittaneet palveluksen.

Olen suorittanut cooperin testin useaan otteeseen ilman itkua, paniikkikohtausta ja draamaa. Ihan juoksemalla sen 3000m millä saa yleensä sen hyvän arvosanan.

Vierailija
7/32 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni14v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen suorittanut cooperin testin useaan otteeseen ilman itkua, paniikkikohtausta ja draamaa. Ihan juoksemalla sen 3000m millä saa yleensä sen hyvän arvosanan.

Mutta oletko suorittanut asepalveluksen?

Vierailija
8/32 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa että ette voi kritisoida finnairin myöhästymisiä ellette itse ole lentäjiä jotka aina ajallaan.

Vierailija
9/32 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite kapiaisena katton ihan kivana ohjelmana..ärsyttää vaan samat varusmiesjohtajien hölmöydet vuodesta toiseen.

Enkten ihmetyttää se, että kun naiset tulevat vapaaehtoisina, niin kuntoon ei panosteta yhtään. Olis ollu kiva nähdä jotain alokasleirin marssilta tms..varmaan aika ryytynyttä sakkia.

Tulevat mosurit..patikointia! Sitte ku 10km menee kivutta kahteen tuntiin, ni sitte 10kg reppu selkään ja sama homma. Pysyy sitte lonkat kunnossa..coopperissa parikymppisen naisen ehdoton minimi olis 2200.. ja sekään nyt vielä ole edes tulos.

Vierailija
10/32 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tuo on kieltämätttä totta mutta lapselliselta tuo näyttää. Niin lapsellista oli se miehellekin leikkiä pikkupoikien kanssa ryömintää ja asentoa että 1 kk sisään sanouduin irti palveluksesta, luulin että armeijaaan mennään sissisotaaan ja armottomaaan treeniiin vaan ei, otin loparit kun jaksanut katsooo sitä pelleilyä

Vierailija
11/32 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoinpahan vain. Ymmärtäkää kuitenkin, että tuo sarja näyttää vain _todella_ pienen osan siitä palveluksesta. Tuosta on leikattu sellainen määrä v*tutusta, hajotusta, pa*kaa pois ettei sitä armeijaa käymätön voi ymmärtää. Nainen alle 29v. Sinulla on vielä mahdollisuus suorittaa palvelus, voit vapaasti hakea ja katsoa, onko sinusta oikeasti siihen.

Vierailija
12/32 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo on millään mittarilla vuoden hauskin komediasarja, niin kyllä on todella paska vuosi tv:ssä.

Vierailija
13/32 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"öö en uskalla kiivetä ikkunan yli kun alal on tulta, iiik olen sotilas, vittu, kyllä minusta tulee tosi sotilas, iik mihin ammmutaan, onko tuo vihollinen vai sorsa, seis suomen punaarmeijan nimessä, pysähtykää tai ammun tai ainakin heitän käytetyllä kuukautissiteellä päähän!"

Vierailija
14/32 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs apn oma sotilas-arvo on? Vähintään se reservin vänrikki?

Vierailija
15/32 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen armeijan käyneenä naisena huomannut, että ne miehet jotka vähättelevät tai pilkkaavat sitä, ovat aina niitä jotka eivät itse ole käyneet koko armeijaa tai juuri ja juuri olleet puolivuotta. Kommentit ovat aina "no kyllähän siihen kuka vaan pystyy!" niin paitsi he itse ilmeisesti :D

Vierailija
16/32 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

K.Appari kirjoitti:

Ite kapiaisena katton ihan kivana ohjelmana..ärsyttää vaan samat varusmiesjohtajien hölmöydet vuodesta toiseen.

Enkten ihmetyttää se, että kun naiset tulevat vapaaehtoisina, niin kuntoon ei panosteta yhtään. Olis ollu kiva nähdä jotain alokasleirin marssilta tms..varmaan aika ryytynyttä sakkia.

Tulevat mosurit..patikointia! Sitte ku 10km menee kivutta kahteen tuntiin, ni sitte 10kg reppu selkään ja sama homma. Pysyy sitte lonkat kunnossa..coopperissa parikymppisen naisen ehdoton minimi olis 2200.. ja sekään nyt vielä ole edes tulos.

Marssi ihan itse vaan siellä ryteikössä.

Vierailija
17/32 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ihmetytti miten paljon intti on muuttunut siitä kun vuonna 1997 itse kävin.

Ei meille ikinä kerrottu mikä on minkäkin harjoituksen tarkoitus ja missä punkkien ja pinkkojen maahan heittely?

Sarjassa kouluttajat kertovat miksi ja minkä takia tehdään jotain ja heidän kanssaan voi näköjään käydä keskustelua normaalisti. Vai onko kyseinen sarja vain propagandaa?

Vierailija
18/32 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkkokalja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tuo on kieltämätttä totta mutta lapselliselta tuo näyttää. Niin lapsellista oli se miehellekin leikkiä pikkupoikien kanssa ryömintää ja asentoa että 1 kk sisään sanouduin irti palveluksesta, luulin että armeijaaan mennään sissisotaaan ja armottomaaan treeniiin vaan ei, otin loparit kun jaksanut katsooo sitä pelleilyä

Hihi x) oma pää ei kestänyt edes kuukautta ja nyt arvostelet kuitenkin niitä joilla kesti x) jatkakaa.

Vierailija
19/32 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

armeijaan pitäs kehittää sellainen erikoisjoukkojen ja älykköjen erityisryhmä heti alussa, eli fiksummat jotka eivät halua leikkiä hippasta ja ryömintää metsässä ja oppia marssimaan, saisivat ruveta heti suunnittelemaan kommandoiskuja Venäjälle ja ampumaan erikoisaseilla ja lentämään ja ajamaan helikopteria, eli minunkaltaisia erikoissotilaita , taktista sodankäyntiä ja erikoistreeniä

loput ryssien ruoaksi eli amikset ja naissotilaat

ap

Vierailija
20/32 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkuveli sai vaparit armeijasta jo ennekuin menikään sinne, sitten myöhemmin typaikalal kysyttiin sotilasarvoa, eikä hän tiennyt mitä ne ovat kuten en minäkään, sanoi mitä mieleen tuli että "vänrikki"

pistettiin sitten johtoasemiin työpaikalla heti vaikka ei ollut käyyt edes armeijaa

vänrikiksi ei kai noin vaan vuoden armeijan käymällä päästäkään (:

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi