Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten naurettavat loukkausyritykset

Vierailija
22.01.2018 |

Tajuavatko miehet sitä faktaa, että pilkka osuu hyvin usein omaan nilkkaan? Tai sen, että naiset osaavat nauraa itselleen, toisin kuin kyseiset tosikkomiehet?

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten puheissa on useammin se alatyylinen kiusaaminen mukana. En ole koskaan naiselta kuullut mitään "sillä lailla" törkeää.

Niin joo. Naiset eivät koskaan täälläkään kirjoittele mitään pikkupippeli- tai hobitti-juttuja. Eiku...

Vierailija
42/80 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten puheissa on useammin se alatyylinen kiusaaminen mukana. En ole koskaan naiselta kuullut mitään "sillä lailla" törkeää.

Et ole ehkä ymmärtänyt miesten keskinäistä kommunikaatiota. Mitä parempi kaveri, sitä törkeämmin häntä tölvitään. Miesten ja naisten kommunikaatiota kuvaa minusta varsin hyvin sanonta, että miehet pilkkaavat toisiaan tarkoittamatta sitä ja naiset kehuvat toisiaan - myös tarkoittamatta sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin joo. Naiset eivät koskaan täälläkään kirjoittele mitään pikkupippeli- tai hobitti-juttuja. Eiku...

Naiset kyllä haukkuvat itse löysyytensäkin, joten se siitä :D

Vierailija
44/80 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs leuaton minimunainen kääpiö se täällä taas vinkuu?

Vierailija
45/80 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D

Vierailija
46/80 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun luettuani tuli mieli harjoitella itselleni nauramista. Ei ole kieltämättä tätä tullut harjoitettua pitkään aikaan.

t: tosikkomies

Vierailija
47/80 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mikrosiittimellä meni tunteisiin.

Vierailija
48/80 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy olla melkoisen hyvä itsetunto jos kaikki miesten taholta tulevat loukkaukset sietää. Koko elämänsä aikana. Olipa sitten hoikka ja kaunis, sporttinen, lihava, vähemmän viehättävä, fiksu tai tollo, varakas tai köyhä jne - nainen saa aina enemmän arvostelua osakseen.

Aika harvoin näkee kenenkään arvostelevan ketään päin naamaa. Naiset sen sijaan haukkuvat toisiaan toistensa selän takana minkä ehtivät. 

Vierailija
49/80 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorten miesten oikeen klassikko on alkaa huorittelemaan jos ei irtoa. Kyllä siinä nauru tulee jokaiselle.

Ihmistä haukutaan aina sillä sanalla, jonka oletetaan loukkaavan eniten. Olen nähnyt lukuisia kertoja, kun poikaa tai miestä on homoteltu, kun ei ole kiinnostunut jostain naisesta. Mutta sehän ei ole mitään ja miehen pitää kestää kaikki, muuten on homofobi.

Itse olen törmännyt tähän muutamia kertoja. Nainen on tullut iholle ja kun olen työntänyt hänet pois, niin sitten homotellaan. Tietenkin miehen on oltava homo jos nainen ei kelpaa, koska nainen on itse niin upea, että hänen on pakko kelvata kaikille. Tai näin ainakin naisen omasta mielestä... 

Vierailija
50/80 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy olla melkoisen hyvä itsetunto jos kaikki miesten taholta tulevat loukkaukset sietää. Koko elämänsä aikana. Olipa sitten hoikka ja kaunis, sporttinen, lihava, vähemmän viehättävä, fiksu tai tollo, varakas tai köyhä jne - nainen saa aina enemmän arvostelua osakseen.

Kuinka usein naista on haukuttu siksi, että on lyhyt, laiha, virtsaa istuen tai ettei yhdyntä onnistunut? Miehiä on haukuttu näistä asioista maailman sivu ja miehet vaikenevat hiljaa. (Niin no ei kai äänekkäästi voikaan vaieta)

Näen sieluni silmin kuinka hiljainen kyynel vieri kirjoittajan poskelle kun hän painoi lähetänappulaa tätä uhriviestiä jakaessaan eteenpäin.

Vierailija
51/80 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorten miesten oikeen klassikko on alkaa huorittelemaan jos ei irtoa. Kyllä siinä nauru tulee jokaiselle.

Ihmistä haukutaan aina sillä sanalla, jonka oletetaan loukkaavan eniten. Olen nähnyt lukuisia kertoja, kun poikaa tai miestä on homoteltu, kun ei ole kiinnostunut jostain naisesta. Mutta sehän ei ole mitään ja miehen pitää kestää kaikki, muuten on homofobi.

Itse olen törmännyt tähän muutamia kertoja. Nainen on tullut iholle ja kun olen työntänyt hänet pois, niin sitten homotellaan. Tietenkin miehen on oltava homo jos nainen ei kelpaa, koska nainen on itse niin upea, että hänen on pakko kelvata kaikille. Tai näin ainakin naisen omasta mielestä... 

Tai sitten on lukenut palstamiesten juttuja siitä miten nainen kuin nainen saa seuraa niin halutessaan. Eikö se olekaan totta?

Vierailija
52/80 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvassa on ne naiset jotka oikeasti osaavat nauraa itselleen... Suurin osa naisista ei kestä minkäänlaista kritiikkiä, edes itseltään

Vierailija
53/80 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs fuckbuddy loukkaantui kerran kun paneskelin muitakin hänen lisäkseen. Soitti kiukuspäissään ja lopetti puhelun sanoihin "Sä et osaa yhtään ottaa suihin".

No ei mennyt kauaa kun olisi poskihoito taas kelvannut.

Kyllä tätä nauretaan vielläkin jos kyseinen henkilö tulee puheeksi. :D

Vierailija
54/80 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten on lukenut palstamiesten juttuja siitä miten nainen kuin nainen saa seuraa niin halutessaan. Eikö se olekaan totta?

Kyllä he varmasti ovat seuraa saaneet, mutta ei minulta. Olen sen verran tasokas, että minun ei tarvitse tyytyä keneen tahansa. 

Vierailija
55/80 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs fuckbuddy loukkaantui kerran kun paneskelin muitakin hänen lisäkseen. Soitti kiukuspäissään ja lopetti puhelun sanoihin "Sä et osaa yhtään ottaa suihin".

No ei mennyt kauaa kun olisi poskihoito taas kelvannut.

Kyllä tätä nauretaan vielläkin jos kyseinen henkilö tulee puheeksi. :D

Kerskut täällä surkealla arviointikyvylläsi? 

Vierailija
56/80 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä jännä ilmiö. Mistä johtuu että joku lopulta alkaa haukkumaan toista?

Vierailija
57/80 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät todellakaan osaa nauraa itselleen silloin kun se hyödyttäisi keitään muita kuin heitä itseään.

t.nainen

Jos on peenis, niin ei ole nainen. 

Fakta.

PS Kannattaa vähän skarpata, ikäjonne.

Siitin on penis

Sukupuoli on aivoissa.

häh?

Vierailija
58/80 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän eri asia kuin että jauhaisi jollekin miespuoliselle niitä ääneen.

Kuten miehet naisille.

Vierailija
59/80 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse naisena ja tyttönä otin aika kovasti loukkaukset vastaan, luulin niiden jopa olevan totta. Lapsesta asti joutunut olemaan arvostelun kohteena. Nyt aikuisena kun törmäsin ihmisiin, joita selvästi ärsyttää minun ulkonäkö, luonne ja ilmeisesti olen myös uhka heille kun en anna heidän ajaa minua enään alaspäin. Huomannut että yritetään peitellä omaa epävarmuuttaan haukkumalla ja lyttäämällä minua. Raukat vielä luulevat että olen heille kateellinen ja otan heidän puheensa tosissaan kun todellisuudessa näen läpi mitä he yrittävät. Jos käyttäytyisin heitä kohtaan samoin voin olla varma, etteivät kestäisi sitä yhtä hyvin kuin minä vaan alkaisi se lapsimainen raivokohtaus. Olen vain tyytyväinen, etten halua olla moinen ihminen. Kyllä olen viimeaikoina oppinut nauramaan itselleni toisin kuin monet muut. Tuntuu että ystäväni ovat sentään poikkeus kun ovat samankaltaisia kuin minä.

Vierailija
60/80 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sovit aika hyvin narsistin kuvaukseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi