Laborantti Jari Lindström ja aktiivimalli OFFICIAL a-studiossa tänään klo21.00!!!!!
Kaivakaahan verenpainelääkkeet ja beetasalpajat esiin. Työministeri sanoo painavan sanansa aktiivimallista.
Jatketaan keskustelua sitten täällä kunhan verenpaine ja pulssi on tasaantunut.
Kommentit (344)
Montakos duunia Li on itse hakenut ja ilman suhteita saanut? Varsinaista keskustelua taas luvassa.
Vierailija kirjoitti:
Kuulin juttua, että Lindströmillä ei ole kauheasti kotiseuduille asiaa. Äänestäjiltä tulee sen verran tulikivenkatkuista palautetta...
Tätä olen miettinyt.
Tolla taustalla, noilla meriiteillä...
Miten palata takaisin takinkääntäjänä ja petturina?
Myös Merja Kyllönen on laboranttitasolla.
Vierailija kirjoitti:
Montakos duunia Li on itse hakenut ja ilman suhteita saanut? Varsinaista keskustelua taas luvassa.
Tarkoitatko Li vai Li ndström..?
Taas luvattiin rahaa konsulttifirmoille. Noin sitä pitää.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että paikalla myös työtön.
En uskaltais olla Jartsan kanssa samassa pöydässä
Eikö tuokaan tumpelo tiedä, ettei 3 kuukauden haastatteluja ole tehty. Eikä niistä kyllä ilo ole.
Hyi hitsi, verenpaine kyllä nousi samantein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos katsoisit ketkä siellä on vieraana pelle.
Li puhuu viisaasti. Miksi malliksi on otettu tuollainen pelkoa ja vihaa herättävä idiotismi.
Myös Merja Kyllönen on laboranttitasolla.
Bioanalyytikko. Mutta, joo.
Ujosteleeko tuo ministeri vai onko stressaantunut, kun katselee vähän väliä alaspäin, eikä silmiin?
Eihän noita haastatteluja ole tehty!!!! Toi on ihan höpö höpöä.
Heinäkuusta mennessä soitettu kerran, elokuussa.
Vierailija kirjoitti:
Ujosteleeko tuo ministeri vai onko stressaantunut, kun katselee vähän väliä alaspäin, eikä silmiin?
Häpeää. Ja syystä.
Hyvä läppä Jarilta tuo patistelu-juttu. :D Hei, tottahan se on, työttömät tarvii patistelua, ei mitään kannustusta! Voi itku.
Yllättäen joo ulkoistetaan työvoimapalveluita.... ja rahaa lisätään jne. V***un pelle 🤡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pohtisit pelle kumpi on saanu työnsä suhteilla ja kumpi ei..?
"Ei hallitus ole kenenkään kimpussa"
Oh really? U sure about that?
Kyllä se on tyhmempi kuin uskalsin edes odottaa. Oikeasti! Yli puolet on älykkäämpiä.
Hyvä että paikalla myös työtön.