Gynekologikäynti yksityisellä
Heippa, olisiko jollakin tietoa paljonko maksaa gynekäynti yksityisellä?? Mehiläisessä 30 min aika varattuna. Sisältyykö ultratutkimus hintaan vai maksaako se lisää? Ja saako kela korvauksen automaattisesti kelakorttia näyttämällä vai pitääkö korvausta varten olla lähete... 1. kertaa käyn yksityisellä joten siksi kyselen :-) Kiitos vastauksista
Kommentit (17)
Ei sisällä ultra. Jos otetaan papa, käynti n. 150 euroa, josta on jo vähennetty korvaus. Vähennetään suoraan maksettaessa Kela-korttia näyttämällä. Et tarvi lähetettä.
Oma käyntini oli 20min ja 83€, vaikka varasin 30 minuutin ajan. Lisäksi sisäultra 108€.
Etsin minua loukanneet hoitajat ja lähetän heille seuraavan laskun. Maksakoot sen itse kun niin erinomaisia ovat ja oikean alan ovat itselleen valinneet.
On muuten useita satoja euroja se lasku. Maksakoot sen kahteen pekkaan.
Kahteen osaan jaettuna yhdelle tulee ehkä parisataa. Ei kovin paha.
Käynti 30 min ja lasku 295 euroa - olin silmäni pudottaa! Ultraäänitutkimus ja käyntimaksu. Halpa hinta silti mielenrauhasta!
Mulla maksoi Aavassa papakoe ja ultraääni 250 euroa.
Hei mistä sen tietää kuinka pitkä aika kannattaa varata? Jos nyt sanotaan että tarvitsisi papa+ultra ja vähän selvittää mistä jotkin epämääräiset oireet johtuvat. En halua soittaa vaan varata ajan netistä.
Noin 300 euroa toimistomaksun, ultran ja papa-kokeen kanssa.
No kyllä se puoli tuntia riittää. Mulla sisätutkimus, rintojen kotelointi ja papa aina n. 10 min.
Aloittaja on selvästi persaukinen, joten älä Mehiläiseen mene, se on sinulle liian kallis ja hieno.
Puoli tunti riittää vallan hyvin! Ultra kestää ehkä 5 minuuttia, papa minuutin.
Tavallinen tutkimus ehkä 5-6 minuuttia.
Juttelua lääkärin kanssa ehkä 10 min.
Noin 200 euroa jos tehdään sekä ultraääni että papakoe.
Vierailija kirjoitti:
rintojen kotelointi
Kiitos nauruista :D
Kampin Mehiläisessä tuli viime vuonna aika monta kertaa käytyä, ultran kanssa hinta oli keskimäärin siinä 200€ paremmalla puolella.
Mehiläisen sivuilla on hinnasto. Soittaakin voi.