Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkään laittautua, mutta siihen loppuu kiinnostuminen ulkonäöstä!! Kyllästyttää.

Vierailija
21.01.2018 |

Musta siis on ihana joskus laittautua (huom! liikun paljon myös ilman meikkiä) ja olen täysin kyllästynyt toisten ihmisten huomioon.... Minua siis jostain syystä ihmiset kommentoivat, oi kun on kivasti hiukset tms. ootpa nätti. Minulla on ollut raskasta ja jos joskus jaksan oikein laittautua, teen sen täysin siksi että se on sillä hetkellä kivaa. Suunnaton ärsytys kumpuaa heti, kun joku kuvittelee että kaipaan sillä huomiota. Lähimmät kaverini tietävät kyllä, ettei kiinnosta, mutta silti saattavat vaikka juhlissa ottaa ihan puheeksi kuin vaatisivat toistenkin huomion minuun. MIKSI?! Olen joskus ollut tylynäkin jos en vain JAKSA, olisi kiva kuitenkin sen näköisenä olla juhlissa, että itse viihdyn enkä joku roskis päässä.
Useimmiten minulla on ihan vain pompula ja sekin saa huomiota. Onpa kivasti. AI TÄÄ POMPULAKO? Ja kyllä, olen itse alkanut puhua mm. läheisten vakavista sairauksista, että ihmiset tajuaisivat kuinka pieni merkitys jollain pärställä on mun elämässä, mutta ei auta... On kuitenkin niitäkin ihmisiä, jotka onneksi puhuvat muustakin. Jotenkin en kestäisi enää yhtä ainutta idioottia mun lähipiirissä, jotka ei sanomisesta huolimatta tajua. Voiko noille huutaa, että nyt bimbo se turpa kiinni?!? Minulla ei ole enää minkäänlaisia hermoja olemassa, oma lääkitykseni on tehnyt minusta aivan hetkessä raivostuvan..
Lisäksi olen jo silloin ajatellut näin, kun elämäni oli HELPPOA JA IHANAA. Ei minua kiinnosta toisten ulkonäkö eikä mielipiteet minusta. Haluan silti, että jos vähän meikkaan niin en ole tehnyt sitä huomion takia. Ajatteleeko suurin osa niin sitten?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhensin AP:n viestin: "Saakutti, mikään ei tee minua niin vihaiseksi kuin se, että joku sanoo minulle positiivisia asioita ja kehuu minua!"

Vierailija
2/3 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, jos asia ei kiinnosta minua niin miksi asiasta pitää aina jauhaa? Onko siis ok, että minä vaikka puhun mielipiteitäni kerta toisensa jälkeen, vaikka toiset jo tietävät ne ja kenties eivät ole kovin kiinnostuneita? Sanoinhan, että ihmiset TIETÄVÄT, etten ole ulkonäöstä kovin kiinnostunut. En esim. katsele miehiä ulkonäön perusteella tms. UNOHDAN kehua muita ihmisiä, koska en vain ajattele, miltä muut näyttävät. 

Ja tästä siis saattaa alkaa kerta toisensa jälkeen pitkä keskustelu kynsistä ja hiuksista, jolloin saatan siirtyä miesten sekaan mieluummin juttelemaan rentouttavaa älyvapaata paskaa. Tästä ei onneksi kukaan ole vielä vetänyt hernettä nokkaan, en ole kuitenkaan sellainen "hyvä jätkä" joka ei tule naisten kanssa toimeen -paitsi muutaman lauseen jaksan ulkonäköpaskaa ja sitten haluaisin puhua jo muusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voi ottaa kehua ystävällisesti vastaan (kehun pitäisi piristää) ja sen jälkeen jatkaa sitä, mitä olitkaan tekemässä, tai alkaa keskustella jostain, mikä kiinnostaa sinua? Tai ystävällisesti sanoa toiselle, ettet valitettavasti ole kiinnostunut keskustelemaan ulkonäköön liittyvistä asioista, jos toinen alkaa siitä enemmänkin puhumaan? Varmaankin sitä toista ihmistä kiinnostaa sellaiset asiat. Sinua selvästi ei.

On myös olemassa ihmisiä, jotka aina alkavat jauhamaan samasta asiasta, jos he suinkaan saavat siihen mahdollisuuden. Onko kyseessä sellainen? Niille ihmisille ei voi kuin nätisti sanoa, ettei halua nyt keskustella ja luikkia tiehensä. Minulla oli naapuri, joka alkoi joka kerta rapussa tavatessamme keskustella hänen diabeteksestään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan