Viesteilen vieläkin viime kesän Tinder-mätsin kanssa
Mätsättiin heinäkuussa. Tavattiin kerran ja "treffit" olivat pääasiassa seksiä.
Aioimme tavata uudelleen, mutta ensin mies perui työmatkan takia ja minä peruin sairastumisen takia. Asumme kaukana toisistamme (2 tunnin matka suuntaan) ja mies matkustelee työkseen paljon. Aloimme kirjoittelemaan viikottain ja tapasimme seksin merkeissä toisen kerran lokakuussa.
Tapasimme nyt tammikuussa kolmannen kerran, seksiä ja tavallista hengailua. Tällä kertaa minä menin hänen luokseen.
Keskustelumme ovat todella syvällisiä, mutta välimatkan ja käytännön takia en osaa odottaa tästä muuta kuin kirjekaveruutta ja erittäin satunnaista seksisuhdetta. Kumpikin on tapaillut muita ja tästäkin olemme avoimesti keskustelleet. Tosin tuntuu, että lähiaikoina mies on avautunut eri tasolla ja on kysellyt yleisellä tasolla, onko asenteeni parisuhteisiin muuttunut (olin sanonut alussa, etten etsi parisuhdetta koska toivuin yhä erosta).
7kk kirjekaveruutta. Mitä tämä on?
Kommentit (71)
Mitä menetettävää sinulla on, jos ei ole mitään sovittu tulevaisuudesta?
Ei tulevaisuutta voi menettää. Fantasian siitä voi.
Anna palaa! Mikä on pahinta, mitä voi tapahtua??
Mies saa helppoa seksiä ihastuneelta naiselta
Vein keskustelun syvempi on vesiin. Mies on jollain tapaa kiinnostunut, muttei kuitenkaan suoraan. Odottelee, että minä johdan. En vain saa sanottua, mitä ajattelen tai haluan.
Vierailija kirjoitti:
Anna palaa! Mikä on pahinta, mitä voi tapahtua??
Sukupuolitauti tai lapsi.
Miten selvittää, onko miehellä tunteita???
Vierailija kirjoitti:
Miten selvittää, onko miehellä tunteita???
Ei hänellä ole.
Tunnustin tunteeni.
Mies ei halua kuin seksiä ja kirjekaveruutta.
En taida itsekään haluta muuta, joten mikään ei muutu.
booty call