Viesteilen vieläkin viime kesän Tinder-mätsin kanssa
Mätsättiin heinäkuussa. Tavattiin kerran ja "treffit" olivat pääasiassa seksiä.
Aioimme tavata uudelleen, mutta ensin mies perui työmatkan takia ja minä peruin sairastumisen takia. Asumme kaukana toisistamme (2 tunnin matka suuntaan) ja mies matkustelee työkseen paljon. Aloimme kirjoittelemaan viikottain ja tapasimme seksin merkeissä toisen kerran lokakuussa.
Tapasimme nyt tammikuussa kolmannen kerran, seksiä ja tavallista hengailua. Tällä kertaa minä menin hänen luokseen.
Keskustelumme ovat todella syvällisiä, mutta välimatkan ja käytännön takia en osaa odottaa tästä muuta kuin kirjekaveruutta ja erittäin satunnaista seksisuhdetta. Kumpikin on tapaillut muita ja tästäkin olemme avoimesti keskustelleet. Tosin tuntuu, että lähiaikoina mies on avautunut eri tasolla ja on kysellyt yleisellä tasolla, onko asenteeni parisuhteisiin muuttunut (olin sanonut alussa, etten etsi parisuhdetta koska toivuin yhä erosta).
7kk kirjekaveruutta. Mitä tämä on?
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PS. Ketään ei kiinnosta sun tinder-mätsit tai viestit. Perusta joku parisuhdeblogi ja avaudu sinne.
Sinua ainakin kiinnosti.
Joo, halusin nauraa, siis näille ihmisten pilipaliajatuksille ja "ongelmille". :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PS. Ketään ei kiinnosta sun tinder-mätsit tai viestit. Perusta joku parisuhdeblogi ja avaudu sinne.
Sinua ainakin kiinnosti.
Joo, halusin nauraa, siis näille ihmisten pilipaliajatuksille ja "ongelmille". :D
Niin. Tuo sinun ongelmasihan sen sijaan on niin haudanvakava.
Oliko jollakin vielä asiallisia kommentteja?
Pitäisikö tunteet tunnustaa?
Olet helppo ja hän haluaa pitää sinut varalla?
Keskustelemalla VOISI tietysti selvitä vaikka että häntä kiinnostaisi enemmänkin.
Ei, paras kysyä av:ltä vaan.
Mutta jos ette keskustele koskaan?
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi. Ota riski, kato mitä tapahtuu. En ite roikkus löysässä hirressä..
En oikein ymmärrä tätäkään, että jos ap pohtii, mitä tässä tapahtuu, se automaattisesti tarkoittaa sitä, että mies pitää varalla ja helppona ja ties mitä. Eihän ap:kaan ole tuossa kuviossa hirveän aktiivinen ollut ja mies voi olla ihan yhtä ihmeissään. Ymmärsin aloituksesta, että harvat tapaamiskerrat eivät johdu pelkästään miehestä, vaan monesta eri tekijästä ja myös ap:sta. Miksi aina oletetaan, että jos suhde ei etene tiiviiseen tahtiin, se on nimenomaan se mies, joka venkoilee ja välttelee? (Ja joo, tähän varmaan taas vastataan, että katso se elokuva. :D)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miten tunnustaisit?
Jos ap on alussa itse sanonut, ettei halua parisuhdetta, tuskin siinä mies alkaa odottaakaan sellaista ja lähettämään ruusuja. Miehellä on siis vielä suurempi kynnys tunnustaa mitään, vaikka kyllä jokin syvällinen viesteily kertoo, ettet ole pelkkä pano.
Mikä löysä hirsi se on jos mitään ei olla hakemassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miten tunnustaisit?
Aloittaisin sanoilla "mä tykkään susta ja ois kiva katsoa mitä tästä syntyy. Annettas mennä omalla painolla eteenpäin. Mitä sä oot miettiny, jos oot miettiny?"
Siitä mitään synny. Jätä se sika!!!!
Vierailija kirjoitti:
Siitä mitään synny. Jätä se sika!!!!
Hahahahaha!
Aseta jokin aikaraja? Jos ette x mennessä ole alkaneet seurustella, lopeta?
No en kyllä viestillä lähtisi asiaa selvittämään. Kutsu käymään ja sit kun on hyvä hetki, niin sanot et olisipa tällaista useamminkin ja katsot miten keskustelu etenee siitä.
Sinua ainakin kiinnosti.