Viesteilen vieläkin viime kesän Tinder-mätsin kanssa
Mätsättiin heinäkuussa. Tavattiin kerran ja "treffit" olivat pääasiassa seksiä.
Aioimme tavata uudelleen, mutta ensin mies perui työmatkan takia ja minä peruin sairastumisen takia. Asumme kaukana toisistamme (2 tunnin matka suuntaan) ja mies matkustelee työkseen paljon. Aloimme kirjoittelemaan viikottain ja tapasimme seksin merkeissä toisen kerran lokakuussa.
Tapasimme nyt tammikuussa kolmannen kerran, seksiä ja tavallista hengailua. Tällä kertaa minä menin hänen luokseen.
Keskustelumme ovat todella syvällisiä, mutta välimatkan ja käytännön takia en osaa odottaa tästä muuta kuin kirjekaveruutta ja erittäin satunnaista seksisuhdetta. Kumpikin on tapaillut muita ja tästäkin olemme avoimesti keskustelleet. Tosin tuntuu, että lähiaikoina mies on avautunut eri tasolla ja on kysellyt yleisellä tasolla, onko asenteeni parisuhteisiin muuttunut (olin sanonut alussa, etten etsi parisuhdetta koska toivuin yhä erosta).
7kk kirjekaveruutta. Mitä tämä on?
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Aseta jokin aikaraja? Jos ette x mennessä ole alkaneet seurustella, lopeta?
Ei kai se seurustelu kuitenkaan itsestään ala, vaan asialle pitää itsekin tehdä jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko jollakin vielä asiallisia kommentteja?
Pitäisikö tunteet tunnustaa?
Pitäisi. Ota riski, kato mitä tapahtuu. En ite roikkus löysässä hirressä..
miten tunnustaisit?
Aloittaisin sanoilla "mä tykkään susta ja ois kiva katsoa mitä tästä syntyy. Annettas mennä omalla painolla eteenpäin. Mitä sä oot miettiny, jos oot miettiny?"
Mutta jos käytännössä tapaamistiheys ei voi muuttua? Eikä välimatka muutu? Niin mikä muuttuisi?
En ole ap, vaan olen tuo joka enaimmäisellä sivulla olevansa samankaltaisessa tilanteessa. Minun kohdallani tapaamistiheys kyllä muuttuisi, koska suhteen varmistuttua voisimme tavata minun luonani. Tällä hetkellä se ei ole lasten takia mahdollista. Voisin myös kutsua miehen esimerkiksi kaverini juhliin tai joulun viettoon. Mies voisi olla myös luonani silloin kun olen töissä jne.
Panen vieläkin toissa kesän tindermatchiani
Vierailija kirjoitti:
Miten aletaan seurustelemaan?
Siten, että tehdään selväksi, ettei tapailla muita, ja edetään sellaiseen vaiheeseen, jossa tehdään tulevaisuuden suunnitelmia ja tavataan esim vanhemmat.
Vierailija kirjoitti:
Viesteilettekö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siten, että tehdään selväksi, ettei tapailla muita, ja edetään sellaiseen vaiheeseen, jossa tehdään tulevaisuuden suunnitelmia ja tavataan esim vanhemmat.
hyi. haluaisin vain säännöllisempää seksiä.
Minulle viestittelee vieläkin vuoden takainen tinder-match välillä. Ehdittiin jutella 4 kuukautta ennen ekoja treffejä, mikä oli jo sinänsä poikkeuksellista, mutta ekojen treffien jälkeen katkaisin kuin seinään edes mitään sanomatta, koska miehen käytös oli suoraan sanottuna törkeää. Kutsuin baariin, ja tuli 2 tuntia myöhässä ympäripäissään, sölkötti vain jotakin. Humalatilasta päätellen oli ollut baarissa koko ajan "rohkaisua" ottamassa.
Mies ymmärsi itsekin vetäneensä hieman yli, ja kyselikin seuraavana iltana, voitaisiinko vielä nähdä uusiksi, jos hän osaisi sillä kertaa käyttäytyä. En estänyt tätä jätkää mistään somesivuilta tai edes poistanut tinderistä, katosin vain. Mies stalkkaa vieläkin elämäntapahtumiani ja lähettää välillä viestillä kommenttia niistä. Sama jos Tinder-profiilini on muuttunut, tulee heti kommenttia niin äkisti, että olen alkanut salaliittoteorioida, että sillä on joku tinder platinum, jolla kilahtaa kännykkään ilmoitus matchien profiiliupdateista. Alkuun meinasin poistaa matchin, mutta kävi mielenkiintoiseksi seurata, kauankohan mies jaksaa vatvoa tosirakkautta, josta on aivan vakuuttunut tämän puolen tunnin alkoholihuuruisen kohtaamisen jälkeen. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Älä sitten seurustele.
Vierailija kirjoitti:
Minulle viestittelee vieläkin vuoden takainen tinder-match välillä. Ehdittiin jutella 4 kuukautta ennen ekoja treffejä, mikä oli jo sinänsä poikkeuksellista, mutta ekojen treffien jälkeen katkaisin kuin seinään edes mitään sanomatta, koska miehen käytös oli suoraan sanottuna törkeää. Kutsuin baariin, ja tuli 2 tuntia myöhässä ympäripäissään, sölkötti vain jotakin. Humalatilasta päätellen oli ollut baarissa koko ajan "rohkaisua" ottamassa.
Mies ymmärsi itsekin vetäneensä hieman yli, ja kyselikin seuraavana iltana, voitaisiinko vielä nähdä uusiksi, jos hän osaisi sillä kertaa käyttäytyä. En estänyt tätä jätkää mistään somesivuilta tai edes poistanut tinderistä, katosin vain. Mies stalkkaa vieläkin elämäntapahtumiani ja lähettää välillä viestillä kommenttia niistä. Sama jos Tinder-profiilini on muuttunut, tulee heti kommenttia niin äkisti, että olen alkanut salaliittoteorioida, että sillä on joku tinder platinum, jolla kilahtaa kännykkään ilmoitus matchien profiiliupdateista. Alkuun meinasin poistaa matchin, mutta kävi mielenkiintoiseksi seurata, kauankohan mies jaksaa vatvoa tosirakkautta, josta on aivan vakuuttunut tämän puolen tunnin alkoholihuuruisen kohtaamisen jälkeen. :D
Tästä tuli mieleeni yksi mätsi, jota en ole edes tavannut, mutta annoin puhelinnumeron whatsappia varten. Yli vuoden ajan hän on laittanut noin kuukauden välein keskellä yötä jonkun moi-viestin. Pariin ensimmäiseen vastasin joskus aamulla, että olin nukkumassa, mutta sitten en enää viitsinyt edes vastata. Jos ei tajua, että ihmiset nukkuvat yöllä, niin olkoot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Älä sitten seurustele.
En niin. Paras siis olla tunnustamatta mitään tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viesteilettekö?
Totta kai nykyään toki lähinnä päivän ruokalistasta ja muista käytännön asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viesteilettekö?
Totta kai nykyään toki lähinnä päivän ruokalistasta ja muista käytännön asioista.
Minä viesteilen seksifantasioista, elämän tarkoituksesta ja ihmissuhteista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viesteilettekö?
Noista puhutaan iltaisin. Viestittely on kätevin nopeiden asioiden hoitoon.
Kuka panostaa mätseihin noin paljon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viesteilettekö?
Argh.
Ei tuo ole tarpeeksi tiivistä seurusteluksi tai edes tapailuksi. Kai miehelle satunnainen seksiseura kelpaa?
Haha, luuletko että mies miettii sinua?
Mutta jos käytännössä tapaamistiheys ei voi muuttua? Eikä välimatka muutu? Niin mikä muuttuisi?