Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

päivittäinen päänsärky

Vierailija
21.01.2018 |

otetaan vinkkejä vastaan, mistä apu päivittäiseen päänsärkyyn.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säädä näytön kirkkaudesta vähintään puolet pois.

puhelin on niin himmeänä kun saa, tietokonetta/tvtä en omista :)

Vierailija
22/25 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli migreeniä päivittäin. Koskaan en saanut selville mistä johtui, paitsi hajusteille oli selvä yhteys, mutta kun nykyään syön migreenin estolääkettä sekä msm:ää, se pysyy suht hyvin kurissa. Yritän myös nukkua hyvin, harrastaa liikuntaa, syödä monipuolisesti ja venyttelen ja käyn hierojalla, sekä välttelen hajusteita. Jos en juo tarpeeksi, saan päänsäryn mikä voi kestää päiväkausia eikä mikään lääke poista sitä kokonaan.

msm ja magnesium myös koitettu, mutta ei ollut apua. vettäkin pyrin juomaan kolmisen litraa päivässä.

estolääkitykseen ei lääkärini suostunut.

-aloittaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostetaanpas välillä, jos joltakulta löytyisi kullan arvoinen neuvo :)

Vierailija
24/25 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain beetasalpaajaa ja päänsärkyt lakkasivat. Mitään lukemistani sivuvaikutuksista ei ole ilmaantunut. 

Vierailija
25/25 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen tutkimuksissa par'aikaa neurologilla. Tullen saamaan lääkehappihoidon.

minkälainen hoito tämä on? ihan tavallisees päänsärkyynkö?

Jos päänsärky on päivittäistä, ei voida puhua "tavallisesta päänsärystä." Itselläni on sarjoittainen päänsärky sekä krooninen migreeni. Minulla on ollut krooninen migreeni noin 20 vuotta ja sarjoittainen päänsärky kauemmin, mutta se vierailee kahdesti vuodessa. Lääkehappi on 100 prosenttista happea, jota hengitetään maskin kautta. Tästä löytyy netistä tietoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi