Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rasittava sukulainen miehen puolelta

Vierailija
21.01.2018 |

Varmasti turha (ja pitkä) avautuminen mutta olkoon.

Mies on ollut työtön n.4vuotta. Hakee töitä koko ajan kyllä. Ihan vakituisessakin työssä oli yhden kerran. Kaikki nämä oli ko.sukulaisen mielestä kuulemma alatason töitä, joopajoo ihan perus töitä ne oli.
Itse en ole ollut oikeissa töissä koskaan teini-iästä asti johtuneesta masennuksesta johtuen, elämäni on ollut pääosin vaikeaa. Meillä on yksi pieni lapsi, tyttö, aina olen halunnut lapsen, sukupuolella ei väliä ja onneksi tuo toiveeni toteutui.

Kyseisellä sukulaisella on 3pientä lasta, kaikki poikia, n.1-1,5v ikäeroilla. Hän on matkustellut maailmalla ennen lapsia, ollut töissä ties missä ja nyk.on hyvässä asemassa, tosin ollut yksin kotona lasten kanssa nyt 3v. Hänen mies on alalla joka ei oikein suo aikaa olla kotona paljoa, hän on hoitanut lapset itse suurimmaksi osaksi.

Koko ajan saa kuulla kuinka meidän pitäisi nyt tehdä lisää lapsia, mieheni pitäisi hankkia työ joltain toiselta paikkakunnalta(täh?), minun pitäisi hankkia edes joku "roskatyö" eikä vain makoilla kotona. Hän ei tiedä mun vakavasta masennuksesta yhtään mitään. Enkä "vain makoile", terapiassa käyn ja olen hakenut opiskelupaikkaa syksyksi mutta tätä en kyllä hänelle paljasta.

Kokoajan hehkuttaa somessa kuinka on itsenäinen nainen mutta todellisuudessa lapset ovat tosi usein hoidossa hänen äidillään.

Hän kertoi vain muutamille ihmisille yrittävänsä tyttöä. Somessa hehkutti kuinka on aina halunnut vain poikia, eikä vois kuvitella itsellensä tyttöä.
Meille tuli tyttö..hän onnitteli kyllä. Mutta sitten alkoi piruilu. Mäkätti kuinka tytölle ei saisi ostella mekkoja, rusettipannat ovat turhia, nukkeja ei kannata ostaa, nimikin oli liian tyttömäinen(?!).
Hänen lahjansa synnärille tuotuna oli käytetty autopaita jossa oli tahroja. Toki tyttö voi autopaitoja pitää mutta pointti nyt varmaan on selvä.
Hän ei myöskään hirveästi huomioi tyttöä täällä ollessaan.

Me ei kumpikaan tiedetä elämästä mitään kun ei olla matkusteltu? Noh, mä olen itse huomannut (en yleistä!) että matkustelu nousee joillakin ihmisillä kuuppaan ja näin on hänellekin käynyt ..oli kuulemma mukava ennen matkusteluvuosia. Olisi ollut kiva tutustua häneen silloin.

Meillä on isohko koira josta pitäisi ehdottomasti luopua että hän voisi tuoda lapset meillä käymään useammin..joopa, tuohan onkin paras syy toki luopua lapsirakkaasta kiltistä koirasta. Kyllä. Se pitäisi aina talvisinkin viedä ulos aitaukseen heidän tieltään, koskaan en ole vienyt enkä vie.

Mä en saisi harrastaa mitään koska se on pois lapselta? Ok, teen käsitöitä ja käyn ratsastamassa kerran viikossa. Hän itse valittaa kun ei kerkeä mitään tehdä. Ei ole reilua vaatia mun juttujen lopettamista jos itse ei osaa järjestää itselleen aikaa.

Ei olisi niin paha jos ei tarvitsisi olla tekemisissä viikottain. En voi oikein tehdä asialle muuta kuin antaa olla, ja elää silti niinkuin haluan. Muuten pilaisin muutamien ihmisten välit, ihmisvankilassa ollaan siis.

Muita pattitilanteessa olevia?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ottaen jos joku ihminen on ihan ylivoimainen rasittavuudessa ja hänen seurastaan ei tule mitään järkevää, niin voi hyvillä mielin pysyä erossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän