Mistä tietää, onko emätin löysä vai tiukka?
Täällä oli keskustelu, jossa mies kysyi neuvoa kuinka hän saisi naisensa treenaamaan lantionpohjanlihaksia väljyyden takia. Moni (oletettavasti nainen) veti herneet nenään ja väitti ettei ole liian väljiä emättimiä vaan pienimunaisia miehiä. Tosiasiassa emättimen koko, ulkonäkö, sijainti (esim ns. etu- ja takapimppi varmasti kaikille tuttu) jne vaihtelee siinä missä peniksetkin ovat erilaisia.
Keskustelun inspiroimana aloin miettimään, miten voin heteronaisena (ts. ei ole kokemusta muiden naisten alapäistä eikä siten vertailukohteita) tietää, onko oma alapääni tiukka vai löysä. Kaikki miehet joiden kanssa olen ollut yhdynnässä ovat kehuneet, etteivät ole koskaan kokeneet yhtä tiukkaa. Heitä ei tosin ole montaa, ovat laskettavissa yhden käden sormilla, ja tuo voi ehkä olla joku miesten omituinen tapa kehua naista ja kohottaa tämän itsetuntoa. Nykyinen mieheni on sanonut, että hänen eksällään oli huomattavasti väljemmät paikat kuin minulla.
Jos yhdynnän aikana supistan lihaksia, penis luiskahtaa ulos. Käykö muilla samoin?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on gynen mukaan todella tiukka (kävin yhdyntäkipujen takia näyttämässä ja testeissä, totesi, että voi olla ihan sitä tiukkuutta kun mitään muuta selitystä ei löytynyt). Litimärkänä jos jännitän lantionpohjanlihakset, ei helpolla mene edes yksi sormi sisään. Väkisin runnomalla toki. Jännittämättä yksi menee helposti (märkänä tietty) mutta kahdessa on jo ujuttaminen. Mutta siis kyllähän se venyy, mun pitää vaan malttaa aina aloittaa rauhallisesti ja olla tosi märkä kun sisään laittaa mitään. Kun mies sormettaa mua, kaksi sormea on liikaa ja yks just sopivasti, hankaa mukavasti koko matkalta. Normaalikokoisella kullilla varustettu mies, niin pitää olla tosi kiihottunut mun ennen kuin yhdytään. ja on joutunut sanomaan mulle että pitää rentoutua kun pannaan kun käy kuulemma tukalaksi (ei tunnu hyvältä). En ihan tajua että mitä tavoittelemisen arvoista tiukassa on mutta enpä mä tajua paljon muutakaan tässä elämässä. Mieluiten ottaisin sellasen joka tuntuu miehestä aina hyvältä ja jonka kanssa voisin vaan "olla" sen ihmeemmin mitään miettimättä. Ja joo kumpi vaan onnistuu pillulla, sisään imeminen ja ulos työntäminen,ne tehdään eri tavalla jännittämällä...
No just joo. Jokaisen naisen vagina antaa myöten ja sinne mahtuu isompikin penis. Se että sisään menisi vain yksi sormi on hyvä vitsi ja esim neitsyellä on ihan samat vaginan sisämitat jo ennen ensimmäistäkään yhdyntää kuin sen jälkeen.
Enköhän itse tunne vaginani paremmin kuin sinä. Jos et usko niin et usko, Jos ei viestini alusta selvinnyt, niin olen käynyt gynekologillakin tämän asian vuoksi koska se vaivaa. Ei varmaan ole mitenkään tavallista tai yleistä edes. Sen verran asiaan tuli perehdyttyä että liian aktiivisella lantionpohjan lihaksiston treenauksella voi saada ne jatkuvasti jännittyneeseen tilaan mutta siitä ei ollut kyse minun kohdallani, lihakset kunnossa kyllä mutta toimivat normaalisti. Ja seksiongelma (yhdyntäkipuja) ollut jokaisen partnerin kanssa eli ei tämä kivaa ole vaikka aina sanotaan että tiukka on paras. Saisi sinne menemään varmaan cokispullonkin kun tarpeeksi runnoisi mutta ei ilman kipua tai repeilyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on gynen mukaan todella tiukka (kävin yhdyntäkipujen takia näyttämässä ja testeissä, totesi, että voi olla ihan sitä tiukkuutta kun mitään muuta selitystä ei löytynyt). Litimärkänä jos jännitän lantionpohjanlihakset, ei helpolla mene edes yksi sormi sisään. Väkisin runnomalla toki. Jännittämättä yksi menee helposti (märkänä tietty) mutta kahdessa on jo ujuttaminen. Mutta siis kyllähän se venyy, mun pitää vaan malttaa aina aloittaa rauhallisesti ja olla tosi märkä kun sisään laittaa mitään. Kun mies sormettaa mua, kaksi sormea on liikaa ja yks just sopivasti, hankaa mukavasti koko matkalta. Normaalikokoisella kullilla varustettu mies, niin pitää olla tosi kiihottunut mun ennen kuin yhdytään. ja on joutunut sanomaan mulle että pitää rentoutua kun pannaan kun käy kuulemma tukalaksi (ei tunnu hyvältä). En ihan tajua että mitä tavoittelemisen arvoista tiukassa on mutta enpä mä t
Jos ei ole synnyttänyt, ja on pitänyt lantion (pohjan) lihaksista treenaamalla huolta, on pimppiä jännittäessä tilaa yhdelle sormelle. Jos sitten rentoutuu, niin kyllä sinne normaali kulli mahtuu. Miehet, joiden kanssa on harrastettu, osaa arvostaa "tiukkaa otetta", eikä koskaan ole ollut ongelmaa. Lähinnä niin, että äijä on paineessa ja tunnelma on niin tiivis, että tulee liiankin nopsaan. Sekään ei haittaa kun sitten tarvittaessa nuolee ja sormettaa, jotta ite pääsen paineista kun munasarjat ja pimppi värisee.
Pistä sormi pimppiin ja koeta, pystytkö puristamaan sitä. Ei sen värkin tarvitse olla tiukka koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on gynen mukaan todella tiukka (kävin yhdyntäkipujen takia näyttämässä ja testeissä, totesi, että voi olla ihan sitä tiukkuutta kun mitään muuta selitystä ei löytynyt). Litimärkänä jos jännitän lantionpohjanlihakset, ei helpolla mene edes yksi sormi sisään. Väkisin runnomalla toki. Jännittämättä yksi menee helposti (märkänä tietty) mutta kahdessa on jo ujuttaminen. Mutta siis kyllähän se venyy, mun pitää vaan malttaa aina aloittaa rauhallisesti ja olla tosi märkä kun sisään laittaa mitään. Kun mies sormettaa mua, kaksi sormea on liikaa ja yks just sopivasti, hankaa mukavasti koko matkalta. Normaalikokoisella kullilla varustettu mies, niin pitää olla tosi kiihottunut mun ennen kuin yhdytään. ja on joutunut sanomaan mulle että pitää rentoutua kun pannaan kun käy kuulemma tukalaksi (ei tunnu hyvältä). En ihan tajua että mitä tavoittelemisen arvoista tiukassa on mutta enpä mä t
HÖpö höpö. 19/14,5 on monelle liikaa varsinkin pituuden osalta. Kyllä sen sisälle saa , kun tunnin ährää, mutta ei ole nautinto kummallekaan. Kokemuksesta sanoisin, että tuo on liian suuri n.20% naisista ja liian pieni 10% naisista.
No just joo. Jokaisen naisen vagina antaa myöten ja sinne mahtuu isompikin penis. Se että sisään menisi vain yksi sormi on hyvä vitsi ja esim neitsyellä on ihan samat vaginan sisämitat jo ennen ensimmäistäkään yhdyntää kuin sen jälkeen.