Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää, onko emätin löysä vai tiukka?

Vierailija
20.01.2018 |

Täällä oli keskustelu, jossa mies kysyi neuvoa kuinka hän saisi naisensa treenaamaan lantionpohjanlihaksia väljyyden takia. Moni (oletettavasti nainen) veti herneet nenään ja väitti ettei ole liian väljiä emättimiä vaan pienimunaisia miehiä. Tosiasiassa emättimen koko, ulkonäkö, sijainti (esim ns. etu- ja takapimppi varmasti kaikille tuttu) jne vaihtelee siinä missä peniksetkin ovat erilaisia.

Keskustelun inspiroimana aloin miettimään, miten voin heteronaisena (ts. ei ole kokemusta muiden naisten alapäistä eikä siten vertailukohteita) tietää, onko oma alapääni tiukka vai löysä. Kaikki miehet joiden kanssa olen ollut yhdynnässä ovat kehuneet, etteivät ole koskaan kokeneet yhtä tiukkaa. Heitä ei tosin ole montaa, ovat laskettavissa yhden käden sormilla, ja tuo voi ehkä olla joku miesten omituinen tapa kehua naista ja kohottaa tämän itsetuntoa. Nykyinen mieheni on sanonut, että hänen eksällään oli huomattavasti väljemmät paikat kuin minulla.
Jos yhdynnän aikana supistan lihaksia, penis luiskahtaa ulos. Käykö muilla samoin?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin käy tietty just tollein että luiskahtaa ulos, ihan samanlailla kuin kakkakin tulee supistaessa ulos.

Vierailija
2/25 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vielä linkki edelliseen keskusteluun jos jotakuta sattuu kiinnostamaan:

https://www.vauva.fi/keskustelu/3077103/miten-ottaa-puheeksi-se-etta-na…

Kommentti nro 309 on ap:n.

T. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin käy tietty just tollein että luiskahtaa ulos, ihan samanlailla kuin kakkakin tulee supistaessa ulos.

Niin olen itsekkin ajatellut, mutta toisaalta moni mies pyytää supistelemaan lihaksia yhdynnän aikana. Eihän panemisesta tule mitään jos koko ajan luiskahtaa ulos?

T. Ap

Vierailija
4/25 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile sormilla. Jos yksi sormi on riittävästi, et ole löysä. Jos kaksi, et ole löysä, Jos kolme, et ole löysä. Jos koko nyrkki, olet löysä.

Vierailija
5/25 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käytät täyttä talouspaperirullaa tamponina sinulla on kookas emätin.

Vierailija
6/25 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksän tavara oli tiukka vaan huulilta. Loppumatka oli kuin lämpimässä vesisaavissa olis huljutellut.

Nyksällä puolestaan on kuin liukkarilla kyllästettyyn nyrkkiin laittais, puristaa ja pumppaa kuin viimestä päivää..

Eksä olikin siiderivalas, nyksä salikissa. Siinä hiuksenhieno ero.

Vierailija
7/25 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän vika minussa miehenä on, kun kaikki panemani naiset (noin 30) ovat aina olleet sopivan kokoisia. Enkä ole kuin normikullilla varustettu.

Vierailija
8/25 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile sormilla. Jos yksi sormi on riittävästi, et ole löysä. Jos kaksi, et ole löysä, Jos kolme, et ole löysä. Jos koko nyrkki, olet löysä.

Jaa... kyllä minulla horisontaalisesti menee sormia sitä mukaa kun kostuu. Mutta toisessa suunnassa ei mene kuin yksi. Eli mikä olen?

Vierailija
9/25 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin olen itsekkin ajatellut, mutta toisaalta moni mies pyytää supistelemaan lihaksia yhdynnän aikana. Eihän panemisesta tule mitään jos koko ajan luiskahtaa ulos?

T. Ap

Oletko tosissasi?

En usko, mutta jos nyt kuitenkin olet niin vastaanpa.

Teet väärään suuntaan. Kun näitä kyseessä olevia lihaksia supistetaan, voi kuvitella että emätin on kuin hissi mitä koetetaan nostaa ylöspäin. Ei työnnetä lihaksilla alaspäin, se on ponnistamista.

Ei todellakaan luiskahtele ulos mikään, kun oppii ja treenaa.

Vierailija
10/25 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu etten tahdonalaisesti supistamalla saa kovin suurta tuntua aikaan, mutta laukeamisen hetkellä se supistuu itsestään niin pakettiin, että jos ei mies ole täysin kovana, niin saattaa lipsahtaa ulos. Jos on kovana, niin tunne on kuulemma vähän kuin mankelin välissä... =D

Vierailija
11/25 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaginan tiukkuuden voi helposti testata. Pyydä miestäsi tai lesbo pyytää naista työntämään vaginaan nyrkin.

Jos menee yksi niin aika tiukka, jos menee kaksi nyrkkiä niin melko löysä ja jos pyttä kahden nyrkin jälkeen kolmatta niin on löysä.

Vierailija
12/25 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsu kaverit pyjamabileisiin ja teette vertailevan tutkimuksen.

Vierailija
13/25 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolla on väljä, lumpsahtaa sisään kun vähän sinne päin sohaisee. Aina ei tiedä onko se edes sisällä. Vähän surullista on. Yksi ilta tein testin, pumppasin penispumpulla salaa 20min ja sain aika makeen pumpin päälle. Myöhemmin harrastimme seksiä, vaimo ei huomannut mitään eroa. Mittani 19,5cm /5,5cm.

Vierailija
14/25 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä testi on laittaa raaka kananmuna billuun. Jos sen pystyy särkemään, on kaikki kunnossa. Jos taas lihasten voimat eivät riitä särkemiseen, niin treenille on tarvetta. Jos saat kananmunan käännetty billussa lihasten avulla ja ikään kuin lingottua sen takaisin munakennoon, niin miehesi/poikaystäväsi on todella onnekas.

Vierailija
15/25 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta vaginapuristusvoima mittari ja tee vertailevaa tutkimusta.

Vierailija
16/25 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä testi on laittaa raaka kananmuna billuun. Jos sen pystyy särkemään, on kaikki kunnossa. Jos taas lihasten voimat eivät riitä särkemiseen, niin treenille on tarvetta. Jos saat kananmunan käännetty billussa lihasten avulla ja ikään kuin lingottua sen takaisin munakennoon, niin miehesi/poikaystäväsi on todella onnekas.

Tsiisus näitä ohjeita🤣🤣Älkää nuoret ottako todesta näitä huru-ukkojen munateste!!

Vierailija
17/25 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on gynen mukaan todella tiukka (kävin yhdyntäkipujen takia näyttämässä ja testeissä, totesi, että voi olla ihan sitä tiukkuutta kun mitään muuta selitystä ei löytynyt). Litimärkänä jos jännitän lantionpohjanlihakset, ei helpolla mene edes yksi sormi sisään. Väkisin runnomalla toki. Jännittämättä yksi menee helposti (märkänä tietty) mutta kahdessa on jo ujuttaminen. Mutta siis kyllähän se venyy, mun pitää vaan malttaa aina aloittaa rauhallisesti ja olla tosi märkä kun sisään laittaa mitään. Kun mies sormettaa mua, kaksi sormea on liikaa ja yks just sopivasti, hankaa mukavasti koko matkalta. Normaalikokoisella kullilla varustettu mies, niin pitää olla tosi kiihottunut mun ennen kuin yhdytään. ja on joutunut sanomaan mulle että pitää rentoutua kun pannaan kun käy kuulemma tukalaksi (ei tunnu hyvältä). En ihan tajua että mitä tavoittelemisen arvoista tiukassa on mutta enpä mä tajua paljon muutakaan tässä elämässä. Mieluiten ottaisin sellasen joka tuntuu miehestä aina hyvältä ja jonka kanssa voisin vaan "olla" sen ihmeemmin mitään miettimättä. Ja joo kumpi vaan onnistuu pillulla, sisään imeminen ja ulos työntäminen,ne tehdään eri tavalla jännittämällä...

Vierailija
18/25 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäkö tietää? No kysyy vauva.fi sivulta

Vierailija
19/25 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Oletko kuitenkin löysä jos kerran miehet pyytävät sinua supistelemaan alapäätäsi?

Kukaan normaalijärkinen mies ei sano naiselle koosta kysyttäessä muuta kuin tiukka tai hyvä.

Koko ei ole pääasia.

Vierailija
20/25 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme ja kumma kirjoitti:

Mikähän vika minussa miehenä on, kun kaikki panemani naiset (noin 30) ovat aina olleet sopivan kokoisia. Enkä ole kuin normikullilla varustettu.

Koska sinä olet oikea mies joka tietää että koolla ei ole oikeasti väliä. Seksi on aivoissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä