Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pääse vihasta eroon

Vierailija
20.01.2018 |

Olen 26-vuotias nainen. Mut ns. puskaraiskattiin 3 vuotta sitten. Tekijä saatiin loppujen lopuksi kiinni. Pahoinpiteli mut niin pahasti, että tietyt arvet muistuttaa joka päivä tapahtuneesta. Kaikista pahinta on kuitenkin se, että tartutti muhun sukuelinherpeksen. Kuka mies huolisi mut enää? Mulla on kostofantasioita kyseistä miestä kohtaan enkä ois ikinä kuvitellut että olen tällainen ihminen, mutta mä todella taidan kostaa. En edes välitä joudunko vankilaan. Pilas mun elämän.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, ettet ole käsitellyt tapahtunutta kunnolla. Suosittelen vahvasti pitkäkestoista terapiaa. Tuollainen tapaus jättää syvät arvet pitkäksi aikaa ja vaatii voimia ja apua päästä siitä yli. Tsemppiä!

Vierailija
2/13 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, ettet ole käsitellyt tapahtunutta kunnolla. Suosittelen vahvasti pitkäkestoista terapiaa. Tuollainen tapaus jättää syvät arvet pitkäksi aikaa ja vaatii voimia ja apua päästä siitä yli. Tsemppiä!

suosittelen kostoterapia-nimisät uutta terapiaa. Siinä telijälle tehdään sama kun hän teki muille. Niinkuin Raamattukin opettaa. Silmä silmätä, hammas hampaasta, jne.

Nopein tapa päästä vihasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herpes taitaa olla 80 %:lla elimistössä.

Henkisten haavojen paranemiseen ei sitten olekkaan niin selkeää kaavaa: terapiaa mainostetaan paljon, mutta ei se ole mikään ihmelääke kaikkeen.

Vierailija
4/13 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali tunne.

Vierailija
5/13 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon sinulle ap voimaa ja rohkeutta! Mikään teko, mitä kukaan tekee sinua kohtaan, ei määritä sinua ihmisenä! Sinä et ole muiden ihmisten määriteltävissä! Et ole ainoa, et ole yksin. Se mitä sinulle tehtiin on yksinomaan väärin. Sinun elämästäsi tulee mahtava, ja se, joka sinua vahingoitti, tulee saamaan rangaistuksensa.

Tulet saamaan rakkautta. Moni mies huolisi sinut, ja sinä ansaitset parhaan heistä. <3

Vierailija
6/13 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein usko että tässä enää terapiat auttaa (kävin terapeutilla  2 kertaa viikossa vuoden ajan, ihan yhtä tyhjän kanssa. Jankkasi jatkuvasti monimutkikkaasta äitisuhteestani, kylmä, omituinen yhden ilmeen nainen muutenkin.) Ja herpes 80 prosentilla?? Mulle on sanottu että 5% suomalaisilla on sukuelinherpesvirus. Se on tässä nyt se juttu. :(

Vierailija
7/13 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten kiinnostaa oliko ns. "Viidakon coolein ...", eli tuontitavaraa.

Mun mielestä raiskareilta pitäisi ottaa munat pois.

Vierailija
8/13 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ikinä ollut sukupuolitautia. Kun tapasin nykyisen vaimoni, hän kertoi ihan suhteen alkuun että hänellä on herpes.

Ei vaikuttanut rakastumiseen millään tavalla. Muutaman kerran ollut hänellä aktiivinen, ei ainakaan oireiden kera ole minulle tarttunut. Ei se ole elämän este. Ja toi 5% ei pidä paikkaansa, on tosi yleinen.

Kostofantasiat on ymmäerrettäviä, mutta ei johda mihinkään ylipääsemiseen. Oikeasti pitäisi päästä rakentamaan tulevaa ja katsomaan eteenpäin.

Vierailija
9/13 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

suosittelen kostoterapia-nimisät uutta terapiaa. Siinä telijälle tehdään sama kun hän teki muille. Niinkuin Raamattukin opettaa. Silmä silmätä, hammas hampaasta, jne.

Nopein tapa päästä vihasta.

Taitaa Jeesus kirjan mukaan neuvoa hiukan muuta. Ja niin turhauttavaa kuin se onkin, niin useimmiten Jeesuksen neuvo on itselleen parempi. Näin siis täyden pakanan näkemys.

Vierailija
10/13 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herpestä on kahta eri tyyppiä. A-tyyppi eli huuliherpeksen aiheuttaja on hyvin yleinen, B-tyyppi eli sukuelinherpes vähemmän tavallinen.

Vierailija
11/13 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun kirjoitit! 

-ap

Vierailija
12/13 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset siis nro kasille.  -Ap

Vierailija
13/13 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla asenteella pilaat elämäsi. Opettele arvostamaan itseäsi. Se mitä on käynyt ei ole vikasi, eikä tee sinusta yhtään huonompaan ihmistä. Sinun on päästävä asian yli ja jatkettava omaa elämääsi. Rakasta itseäsi, siitä on hyvä lähteä. Terapiaa suosittelisin. Myöskin "energiahoidot" voivat auttaa yli vaikeista kokemuksista. Tunnen monia nuoria naisia, joilla on ollut samanlaisia kokemuksia ja heistä jokainen on löytänyt vahvuutensa, eikä jäänyt elämään menneisyyden traumoihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi