Voisitko seurustella itseäsi lyhyemmän miehen kanssa?
Kommentit (79)
Voisin. Kumma kysymys, ei kai rakkaus nyt pituudesta riipu?
Olen yhdessä minua lyhyemmän miehen kanssa. Eikä se minua haittaa ollenkaan.Mies minua viisi senttiä lyhyempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en oo kuin 155 niin olisihan se jo perin kummallista jos mies olisi minua lyhyempi...
No eihän siinä nyt niin kummallista ole. Jos olisit syntynyt mieheksi, niin olisit ehkä 158 tai 159 cm pitkä. Eli olisi sinulla miehenäkin tekemistä, jos haluaisin löytyy sen keskiarvollisesti 12 cm lyhyemmän naisen. Kyllä noita 150 senttisiä miehiä löytyy. Siitä vaan mukaan.
Miehenä olisi todennäköisesti n.170 cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kääpiö pitäisi olla, koska olen itse 160 cm.
Ja ei, en voisi. 170-senttisetkin ovat liian lyhyitä.[/quot
Mikä on mieslyhytkasvuisen raja? Naisella muistaaksrni 153. T. Nainen 159
Lyhytkasvuisuus on sairaus, eli ei ole sinänsä sentistä kiinni, mutta yli 145-senttinen ei ole missään nimessä lyhytkasvuinen.
En. Nuorempana tapailin itseäni (169cm) lyhyempiä miehiä ja jokaisella oli jotain komplekseja pituudestaan. Yksi yritti kieltää minulta korkkarit, toinen olisi halunnut minun kulkevan lysyssä etten näyttäisi niin pitkältä jne.
Ei kelpaa. Deitin pitää olla akateeminen varakas sekä tietty pitkä tumma ja komea. Muut älkööt vaivautunut.
Naiset ovat osa maapallon syöpää suomessa.
Vierailija kirjoitti:
En. Nuorempana tapailin itseäni (169cm) lyhyempiä miehiä ja jokaisella oli jotain komplekseja pituudestaan. Yksi yritti kieltää minulta korkkarit, toinen olisi halunnut minun kulkevan lysyssä etten näyttäisi niin pitkältä jne.
Et voi seurustella lyhyemmän hyväitsetuntoisen miehen kanssa, koska aiemmilla miehillä on ollut pituuskomplekseja? Nyt menee vahvasti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et voi seurustella lyhyemmän hyväitsetuntoisen miehen kanssa, koska aiemmilla miehillä on ollut pituuskomplekseja? Nyt menee vahvasti
Eipä ole moista vielä tullut vastaan. Lienevät tarua siinä missä merenneidot.
Kyllä mutta vain jos mies on ulkomaalainen
Paraikaa, 160-senttisen kanssa, enkä toivoisi hänestä yhtään pidempää. Lyhyemmät miehet miellyttää omaa silmääni, plus nirppanokkaisilta pelkkää pituutta tuijottavilta daameilta jää monesti luonteeltaan, persoonaltaan ja kaikilta muilta avuiltaan mahtavia miehiä munlaisilleni naisille vapaasti poimittavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole moista vielä tullut vastaan. Lienevät tarua siinä missä merenneidot.
Kannattaa varmaan muuttaa pois sieltä Kouvolasta
Minkä teen sille, etten tunne mitään fyysistä vetoa itseäni lyhempiin tai samanmittaisiin miehiin? Ei sytytä niin ei sytytä. Kyllä he löytävät naisensa,mutta minä se en ole. Mutta ei semmonen pitkä kukkakeppikään hyvältä näytä.
Vierailija kirjoitti:
Minkä teen sille, etten tunne mitään fyysistä vetoa itseäni lyhempiin tai samanmittaisiin miehiin? Ei sytytä niin ei sytytä. Kyllä he löytävät naisensa,mutta minä se en ole. Mutta ei semmonen pitkä kukkakeppikään hyvältä näytä.
Ei tarvitse tehdä mitään. En ymmärrä miksi tällaisia aloituksia edes tehdään ja niihin vastataan. En minäkään haluaisi kumppanini olevan 200-kiloinen, mutten mene sanomaan niin 200-kiloisille, koska he tietävät jo, etteivät edusta ihannetta eikä ole tarvetta pahoittaa heidän mieltään.
Toisaalta jokainen kumppanini on sanonut, ettei olisi ennen voinut kuvitella suhdetta itseään lyhyemmän kanssa.... :D ja olen oikeasti tosi lyhyt.
Teoriassa: miksipä en, jos kemiat, arvomaailmat jne. kohtaavat. Niin kovin harvoin ylipäätään kiinnostun kenestäkään, että olisi vain ilo kohdata ihminen, joka sen kiinnostuksen herättää.
Käytännössä: olen 156 cm ja minua jopa 10-15 cm pidemmilläkin miehillä tuntuu lähes järjestään olevan se pituuskompleksi ja huono itsetunto, joka puolestaan tappaa oman mahdollisen kiinnostukseni heti. Miehen pituus (tai omasta mielestään lyhyys) ei siis häiritse minua, vaan miestä itseään. En väitä, etteikö poikkeuksia löytyisi, mutta valitettavan harvoin ovat kohdalle osuneet. Itseni pituiset saati minua lyhyemmät miehet ovat sen verran harvassa, että heihin törmää vielä harvemmin - äkkiseltään ajateltuna en taida henkilökohtaisesti tuntea yhtäkään.
Vertailun vuoksi; entinen fwb, nykyään "vain" hyvä ystäväni taitaa olla jotain vajaat 170 cm, joka tapauksessa minua baarikorkkareissani ollessani lyhyempi. Tämä ei koskaan haitannut millään tapaa, koska asia ei häirinnyt miestä itseään tai ainakaan hän ei tuonut sitä julki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en oo kuin 155 niin olisihan se jo perin kummallista jos mies olisi minua lyhyempi...
No eihän siinä nyt niin kummallista ole. Jos olisit syntynyt mieheksi, niin olisit ehkä 158 tai 159 cm pitkä. Eli olisi sinulla miehenäkin tekemistä, jos haluaisin löytyy sen keskiarvollisesti 12 cm lyhyemmän naisen. Kyllä noita 150 senttisiä miehiä löytyy. Siitä vaan mukaan.
Miehenä olisi todennäköisesti n.170 cm.
Miehenä olisit korkeintaan 160 cm ja johtuisit etsimään jotain 140 cm kääpiöitä joille voisit ehkä kelvata jos sinulla olisi tarpeaksi turpea kul-
takello.
Mä oon 177 cm ja mies on 168 cm. Yhdessä kahdeksan vuotta ja jatkuu, ei ongelmia.
Mistä johtuu, että mitä lyhyempi nainen, sitä suuremmat pituusvaatimukset miehelle?
170-senttiselle tai pidemmälle naiselle voi kelvata lyhyempikin mies, mutta 160-senttiselle tai lyhyemmälle naiselle ei kelpaa edes se 170 cm mies, vaan pitää mieluummin olla vähintään 185 senttiä ja yli.
Johtuuko siitä, että nainen alitajuisesti haluaa "parantaa geenejään" jälkikasvua ajatellen, tyyliin ettei tule lyhyttä poikaa jos mieskin on lyhyt.
No se ois jo aika kornia jos mies ois lyhyempi. Miksi pitäisi?