Voisitko seurustella itseäsi lyhyemmän miehen kanssa?
Kommentit (79)
Tätä on kysytty monta kertaa. Olen yrittänyt, en voi. Se on ihan kauheeta.
No en! Olen 169 cm. Miehen ois hyvä olla lähemmäs 180cm. Korkkarivara;) Paitsi kerran kyllä tapailin 172-senttistä. Olihan se pätkä. Mut sil oli iso muna, tyylikkäät vaatteet ja hienot hiukset. Hahahhah...
Vierailija kirjoitti:
Tätä on kysytty monta kertaa. Olen yrittänyt, en voi. Se on ihan kauheeta.
Mulla sama, jos menee tilaisuuteen korkkareissa niin kukaan ei hahmota että se 10-15 cm lyhyempi pikkukaveri on sun miesystävä, vaan oletetaan että se on kaveri.
N170cm
Olen 152 cm ja siinä kyllä taitaa mennä rajani. En tosin ole koskaan tapaillut mittaistani miestä, ovat olleet 169-198 cm pitkiä.
Ihmettelen kyllä mistä löytäisin mua lyhyemmän miehen. En ole koskaan sellaista tavannut. Joten vastaus on en.
Lyhyemmän kyllä, mutta en hintelämmän. Eli jos on lyhyt, pitää olla muuta massaa.
Kyllä voisin. Kahta olen tapaillut ja olisin ollut kiinnostunut jatkamaan, mutta ei sopineet tavoitteet ja toiveet yhteen.
Kun minulla nousi aurinko sen suhteen että mitä ne oikeasti tärkeät ja tarpeelliset piirteet kumppanissa on, piti pohtia vähän että millä tarpeettomilla ääneen lausumattomilla odotuksilla rajoitan omia mahdollisuuksiani onneen. Hyvistä miehistä (kuten naisistakin) kun on huutava pula, ovat kaikki jo iljettävän onnellisissa kestävissä suhteissaan. Tämä tuli ihan ensimmäisenä karsittua pois.
Mielellänikin :) Tapailemistani miehistä vain yksi on ollut minua pidempi. Sytyn itseäni lyhyemmistä miehistä, kunhan he vain ovat rotevia ja lihaksikkaita. Ja hyvällä itsetunnolla varustettuja, siis, että pituusero ei ole heille mikään ongelma.
N 180cm
Vierailija kirjoitti:
Itseäni päätä pidempää amatsooninaikkosta johon olin nuorempana ihastunut ei tuolloin kiinnostanut, mutta nyt vuosia myöhemmin alkoi ilmeisesti naisen eronjälkeinen epätoivo käymään niin syväksi että tällainen tumppikin olisi kelvannut.
Vau, katkera much???
Eipä täysi-ikäisistä taida löytyä minua lyhyempää. Nyt en laske tähän mitää oireyhtymiä.
Vierailija kirjoitti:
Joo, kuulun niihin poikkeuksiin, jotka ei halua pitkää miestä. Minulle paras miehen pituus olisi 170-178. Olen itse 166.
Mua paljon lyhyempiä ei nyt kumminkaan niin hirveästi ole.
Tässä sitten myös yksi poikkeus. Olen 170 cm ja 165-180 cm on mielestäni juuri seksikäs pituus. En osaa oikein perustella miksi koen näin. On toki mullakin sitten muut pinnalliset ulkonäköseikat; partasuu ei sytytä, nenän pitää olla miellyttävän muotoinen jne. Mutta pituus ei ole merkittävä tekijä (muuta kuin positiivisessa mielessä).
Olen naimisissa itseäni lyhyemmän miehen kanssa. Mä olen 170 cm ja mieheni on 164. Koskaan ei ole pituusero haitannut millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Olen naimisissa itseäni lyhyemmän miehen kanssa. Mä olen 170 cm ja mieheni on 164. Koskaan ei ole pituusero haitannut millään tavalla.
Mä kanssa! Mä 172, mies 163.
En voisi koska olen itse lyhyt 160cm. Menee jo liian pieneksi.
Oma mies 185cm...saisi olla pitempikin ;)
Vierailija kirjoitti:
No en oo kuin 155 niin olisihan se jo perin kummallista jos mies olisi minua lyhyempi...
No eihän siinä nyt niin kummallista ole. Jos olisit syntynyt mieheksi, niin olisit ehkä 158 tai 159 cm pitkä. Eli olisi sinulla miehenäkin tekemistä, jos haluaisin löytyy sen keskiarvollisesti 12 cm lyhyemmän naisen. Kyllä noita 150 senttisiä miehiä löytyy. Siitä vaan mukaan.
Ei se pituus reaalielämässä ole niin että on nyt pakko olla pitkä. Tunnen monia, joilla on itseään lyhyempi mies.
Vierailija kirjoitti:
Ei se pituus reaalielämässä ole niin että on nyt pakko olla pitkä. Tunnen monia, joilla on itseään lyhyempi mies.
Kyllä se suurimmalle osalle on, toki löytyy aina niitä poikkeuksia
Voisin. Ei paljoa lohduta jos mies on pitkä mutta älyllisellä tasolla ei ole mitään annettavaa.