Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella itseäsi lyhyemmän miehen kanssa?

Vierailija
20.01.2018 |

Itsekin lyhyt mutta mies vielä lyhyempi!

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, nyt aloin miettiä että ehkä pituuteni on turn off eräälle miehelle johon olen hieman ihastunut. Välillämme on jonkin verran flirttiä mutta en ole varma hänen aikeistaan. Olen ajatellut että ehkä se johtuu ikäerosta (olen 15 v. nuorempi) mutta ehkä mies ei tykkää kun olen pidempi.

T. N178

Vierailija
62/79 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, ja seurustelenkin. Mies mua kaksi senttiä pidempi, minä 176 cm, hän 174. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin, ja seurustelenkin. Mies mua kaksi senttiä pidempi, minä 176 cm, hän 174. 

Niin siis kaksi senttiä lyhyempi, tietysti.

Vierailija
64/79 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi, en vaan pysty. Nykyään kysyn aina ennen treffejä pituuden. Mieluummin väh. 10 cm pidempi tykkään käyttää korkkareita:)

Vierailija
65/79 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen lyhyen ajan sisällä saanut kahdet pakit lyhyyteni vuoksi. Olen 174cm ja kumpikin nainen 172cm.

Paskatuuri syntyä lyhyeksi mieheksi.

Vierailija
66/79 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt olen lyhyen ajan sisällä saanut kahdet pakit lyhyyteni vuoksi. Olen 174cm ja kumpikin nainen 172cm.

Ei vaan hyvä tuuri. Sait suodatettua ääliöt pois

Vierailija
67/79 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, muut mitat ovat tärkeämmät kuin pituus.

Henkiset ja seksuaaliset kyvyt ja taidot.

Vierailija
68/79 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voisi, en vaan pysty. Nykyään kysyn aina ennen treffejä pituuden. Mieluummin väh. 10 cm pidempi tykkään käyttää korkkareita:)

Lyhyet miehet ovat upeita kun itsetunto on kunnossa. Tykkäävät 175-senttisestä naisesta, jolla on korkeat korot.

Ja sinulla ressukalla ei ole itsetuntoa ollenkaan, saatko edes fyysistä nautintoa miehistä?

Vierailija
69/79 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan hyvä tuuri. Sait suodatettua ääliöt pois

Toiseen en tutustunut vielä niin hyvin, mutta toinen oli aivan ihana ja upea nainen. Ei vain pystynyt suhteeseen lyhyen miehen kanssa.

Vierailija
70/79 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä teen sille, etten tunne mitään fyysistä vetoa itseäni lyhempiin tai samanmittaisiin miehiin? Ei sytytä niin ei sytytä. Kyllä he löytävät naisensa,mutta minä se en ole. Mutta ei semmonen pitkä kukkakeppikään hyvältä näytä.

Voi sille itse asiassa tehdä paljonkin. Jos se ajatus juurtuu päähän, että edes haluaisi tehdä asialle jotain, ja alkaa katsoa toisenkin kerran ajatuksen kanssa, niin kyllä ne lyhyet vaan alkaa näyttää ajan mittaan viehättävämmiltä. Sama pätee ihan mihin tahansa fyysiseen piirteeseen ja usein jopa yksittäisiin ihmisiin.

Ei mikään pakko ole, mutta kyllä se vaan niin on että jos joku valittaa ettei pysty vaikuttamaan, niin kyseessä on halun eikä kyvyn puute.

Vierailija
71/79 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En vaan ihan oikeesti syty lyhyistä miehistä. 

Vierailija
72/79 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä johtuu, että mitä lyhyempi nainen, sitä suuremmat pituusvaatimukset miehelle?

170-senttiselle tai pidemmälle naiselle voi kelvata lyhyempikin mies, mutta 160-senttiselle tai lyhyemmälle naiselle ei kelpaa edes se 170 cm mies, vaan pitää mieluummin olla vähintään 185 senttiä ja yli.

Johtuuko siitä, että nainen alitajuisesti haluaa "parantaa geenejään" jälkikasvua ajatellen, tyyliin ettei tule lyhyttä poikaa jos mieskin on lyhyt.

Siitä, että mitä pidempi nainen on, sitä todennäköisemmin hän on vähän tullut miettineeksi että onko tämä pidempi mies nyt niin fiksu odotus vai ei.

On sitten niitä kokoerofetisistejäkin, ja sellaiseen on pikkuisella naisella ymmärrettävästi motiivit, mutta heitä en kyllä ymmärrä. Seksi on paljon miellyttävämpää kun ei ole pitkää pituuseroa hankaloittamassa ja rajoittamassa.

Vierailija
73/79 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ja olen seurustellutkin. Yhdelle pituus oli ainainen ongelma ja suhde päättyi hyvin pian. Mm. En olisi saanut käyttää korkokenkiä ollenkaan, se oli iso asia hänelle.

Vierailija
74/79 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, kuulun niihin poikkeuksiin, jotka ei halua pitkää miestä. Minulle paras miehen pituus olisi 170-178. Olen itse 166.

Mua paljon lyhyempiä ei nyt kumminkaan niin hirveästi ole.

Tässä sitten myös yksi poikkeus. Olen 170 cm ja 165-180 cm on mielestäni juuri seksikäs pituus. En osaa oikein perustella miksi koen näin. On toki mullakin sitten muut pinnalliset ulkonäköseikat; partasuu ei sytytä, nenän pitää olla miellyttävän muotoinen jne. Mutta pituus ei ole merkittävä tekijä (muuta kuin positiivisessa mielessä).

Ollaanko niin poikkeuksia? 

Tykkään siitä, että seisoessakin kasvot ovat suunnilleen samalla tasolla. Jokin alitajuinen tasa-arvon haku?

Olen itse 168 cm ja pidän passelina n. 175-senttistä miestä. Tosin kuulun niihin, joille asia ei ole merkittävä ollenkaan. 

Mutta kai vierastan asetelmaa ja en ihastu siitä syystä koskaan yli 190-senttisiin. En juuri paljon yli 180-senttisiinkään. Tarjolla olisi ollut, ei siitä kiinni. 

Vierailija
75/79 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin jos mies olisi rikas tai kuuluisa.

Alapeukuista päätellen rehellisyytesi ärsyttää monia.

Vierailija
76/79 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä seurustellut jo pitkän aikaa lyhyemmän  kanssa....

Vierailija
77/79 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin jos mies on mukava, huumorintajuinen ja ihana.

Vierailija
78/79 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän voisi sanoa että ei perimä ainoastaan vaikuta lapsen pituuteen (viitaten siis niihin viesteihin, joissa ajateltiin, että pitkä mies antaa paremmat geenit), kun siihen vaikuttaa myös ympäristö ja muut tekijät perimän lisäksi. Esimerkiksi isäni on yli 190-senttinen, äitini vähän yli 160-senttinen, olen itse 163 senttiä pitkä ja kaksoisiskot 165 ja 170. Eli tästä voi vähän päätellä, että isän pituus ei täysin korreloi, tuleeko lapsesta pitkä tai lyhyt.. Ja onhan pituuden periytymisestä tehty laajempiakin tutkimuksia, joita löytää netistä.

Mutta siis, pääpointtini oli että ei kannata (välttämättä) valita pitkää kumppania, siksi että olettaa sen tuovan pitkiä jälkeläisiä, kun siitä ei ole täysin varmaa taetta. Se on vähän samanlaista mutuilua kun olettaisi ison kämmenen ja jalan koon, korreloivan ison peniksen kanssa (mikä on myös täyttä soopaa). Yhtä hyvin se lyhyt tai jopa lyhytkasvuinen tuottaa terveitä jälkeläisiä. Toisaalta, oletan, että pituus on teille varmaan yksi positiivinen piirre miehessä muiden asioiden joukossa. Tämä pitkä mies = pitkä lapsi-hypoteesi vain sattui pistämään silmään viestejä lukiessa.

Vierailija
79/79 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi, en seurustele miesten kanssa.

T: Mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän