Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PUTOUS 2018

Vierailija
20.01.2018 |

Keskustellaan tässä ketjussa.
Putous alkaa tänään klo 19.30 Maikkarilla.

Putouksen räiskyvä tähtitehdas uusiutuu kolmella näyttelijällä, kun estradille nousevat Alina Tomnikov, Pihla Penttinen ja Kiti Kokkonen. Juontajana jatkaa Roope Salminen ja kokoonpanossa nähdään myös niin ikään viime kaudelta tutut Ernest Lawson, Pilvi Hämäläinen, Timo Lavikainen sekä Mikko Penttilä.

Kommentit (1334)

Vierailija
441/1334 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeen kireetä porukkaa täällä, ei oo mikään pakko kattoo tätä eikä kommentoida tänne keskusteluun. En minäkään katso Huutokauppakeisaria ja käy haukkumassa ohjelmaa siihen liittyvissä keskusteluissa.

+ Henkilöt jotka käyttää aikansa täällä Putouksen ja Putouksen katsojien äö:tä niin ei voi kyllä omakaan olla kovin korkea ;) Muuten varmaan käyttäisivät aikansa johonkin viisaampaan

Alapeukkuja sataa kun totuus tulee ;)

Vierailija
442/1334 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainoa, joka käsittää, että Tuija Erosen jutut pitääkin polkea paikoillaaan ja samaa rataa just siksi, että se hokema 'olen mennyt elämässä eteenpäin' olisi niin korni. Just se, ettei mistään muusta puhuta kuin erosta ja exästä on musta se hahmon idea. Minusta onnistunut hahmo, tuollainen yhden asian ihminen ja avioero koko identiteetti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/1334 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmeen kireetä porukkaa täällä, ei oo mikään pakko kattoo tätä eikä kommentoida tänne keskusteluun. En minäkään katso Huutokauppakeisaria ja käy haukkumassa ohjelmaa siihen liittyvissä keskusteluissa.

+ Henkilöt jotka käyttää aikansa täällä Putouksen ja Putouksen katsojien äö:tä niin ei voi kyllä omakaan olla kovin korkea ;) Muuten varmaan käyttäisivät aikansa johonkin viisaampaan

Alapeukkuja sataa kun totuus tulee ;)

Ei kai se mikään totuus ole. Saa kai sitä ihmiset olla katsomistaan ohjelmista mitä mieltä tahansa. Itse katson putousta, mutta en todellakaan ymmärrä suurinta osaa sen sketseistä. Esim. eilisessä jaksossa ei ollut yhtään hyvää sketsiä. En ymmärrä lgbt-väen kustannuksella vitsailua ja se facekirppisjuttukin oli jo niin nähty. Eihän sitä voi etukäteen tietää onko ohjelmassa hyviä vitsejä, välillä tuossakin ohjelmassa onnistutaan, lienee parempi katsoa ohjelmaa ja valittaa sitten, kun valittaa katsomatta. 

Vierailija
444/1334 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokoot kukin mitä haluaa, mutta miksi kaikkialla pakotetaan kuuntelemaan turhanpäiväistä jorinaa tuosta ohjelmasta? Minä en ainakaan välttämättä halua työpaikallani kuulla mitä joku tuhnupallo tai reikäraisa on sanonut ja tehnyt.

Vierailija
445/1334 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun top-3 sketsihahmoa:

Tanhupallo

Bjarne Walrus tai jotain sinnepäin ja tääkin ehkä vaan siksi koska Lavikainen

Kikka Vaara

Muut ihan paskoja, ehkä vähän paransi otettaan se Mallu-Jasmin, muut täyttä shittiä.

Mua naurattais enempi teloituskomppaniankin edessä kun kikka vaaran. Hahmo on niin teennäinen, siis tommoisen voisi keksiä jo joku amanda 8v. Lisää kahvia, heh,heh. On ihan helvetin hauskaa.

No se on sun mielipide. Eihän kaikki tykkää samoista asioista.

Vierailija
446/1334 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko ainoa, joka käsittää, että Tuija Erosen jutut pitääkin polkea paikoillaaan ja samaa rataa just siksi, että se hokema 'olen mennyt elämässä eteenpäin' olisi niin korni. Just se, ettei mistään muusta puhuta kuin erosta ja exästä on musta se hahmon idea. Minusta onnistunut hahmo, tuollainen yhden asian ihminen ja avioero koko identiteetti.

Joo, mut mikä siinä on hauskaa, tuo kun on sketsihahmokisa?

Vierailija
447/1334 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja aika tylsäksi käy, jos se todella on viikosta toiseen tuota samaa. Muut hahmot toi jo jotain uutta, eikä toistaneet sitä viime viikkoista.

Vierailija
448/1334 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsokoot kukin mitä haluaa, mutta miksi kaikkialla pakotetaan kuuntelemaan turhanpäiväistä jorinaa tuosta ohjelmasta? Minä en ainakaan välttämättä halua työpaikallani kuulla mitä joku tuhnupallo tai reikäraisa on sanonut ja tehnyt.

Keskustele sinä jostain muusta, niin ehkä ne työkaveritkin innostuu puhumaan muista jutuista. Miksi hengaat Putous-keskustelussa, jos et halua edes kuunnella turhanpäiväisitä jorinaa tuosta ohjelmasta? Miksi haluat lukea?

Vierailija
449/1334 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkihan sen pointin ymmärtää tässä hahmossa. :D

Siltikin olisi siistiä, että se asia tuotaisiin toisilla tavoin esille, eikä samoilla sanoilla, kuten nyt kahtena lauantaina. (Enkä tarkoita hokemaa.) Hemmetin vaikea hahmo muuntamaan sama aihe moneksi.

Vierailija
450/1334 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kyllä on kauas tultu nerokkaista hahmoista, kuten akun lähes kaikki oikeasti hauskat hahmot, armin hahmot, raisa reikänaama, hieno ahlgreen oli myös hauska. ketä naurattaa joku ansa kynttilä? hohhoijaa. ei ole tummalla pojalla karismaa.

No näiden tän kauden näyttelijöiden kohdalla ei voi puhuakaan karismasta. Tasasen paksua sakkia. Itse tykkään kyllä Lavikaisesta ja Tomnikovista, mutta ei hekään pääse lähellekään esim. Krista Kososen tai Jussi Vatasen karismaa ja ammattitaitoa. Toki alkukausilla oli paljon porukkaa teakista, en tiedä mitä kouluja nämä nykyiset on käyneet vai ovatko vain itse oppineita.

Pilvi Hämäläinen, Timo Lavikainen, Ernest Lawson ja Roope-boy, ovat itseoppineita ja sen kyllä huomaa.

Tai Lavikainen on lahjakas, nuo muut todella pintapuolisia ja teennäisiä.

Vaikka improaminen on pitkälti heittäytymistä ja itsensä ylittämistä, niin ei se kaikilta luonnistu oli koulusta tai ei. Se vaatii nopea älyä ja sanavalmiutta. Että turha Roopea tai Erkkua puolustella sillä improryhmällä, he vaan eivät ole hyviä siinäkään.

Vierailija
451/1334 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettikirppissketsi oli tosi hyvä vaikkei sitä alkupräistä esikuvaa feissarimokista tiennytkään. Just tollastahan se on kaikilla palstoilla.

Mua kylläkin vähän häiritsi se, että sketsi oli kopioitu niinkin suoraan feissarimokista. Tiedän kyllä nettikirppikset on kaikki samankaltaisia (yv, av, riitelyä), mutta tuo noudatteli liian tarkkaan feissarimokaa. Tuli olo, että mennään sieltä mistä aika matalin. Miksi keksiä sketsi itse kun voi napata sen muualta..😑

Vierailija
452/1334 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko ainut joka ei pidä Alinasta? Jotenkin tosi kiusallista katsottavaa...

Varmana putoaa ensimmäisenä pois, ei mitään naurettavaa koko hahmossa ja hokemassa "Oispa kahvia".

Tämä on tosi harmi, koska hahmo on tosi mielenkiintoinen, mutta jutut pitäisi saada uudelle tasolle.

Vierailija
453/1334 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se väsyneen äidin näyttelijä anorektikko? On ihan liian laiha :/

Vierailija
454/1334 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko mtv:n viihteen taso aina ollut tällä tasolla? Tänmöstä paskaa en muista lapsuudestani, mutta onko aika kullannut muistot?

Vielä noin viisi vuotta sitten putous oli tosi hauska. Nyt se on sontaa. Joka jaksaa nauraa mukamas kippurassa jollekkin tanhupallolle, niin ei pala valo vintille asti tälläisellä henkilöllä kyllä. Kaksimielisistä vitseistäkin on luovuttu ja samalla paljon muustakin. Vitsit on tehty jollekkin lapsentasoisille idiooteille.

Mieluummin lapsentasoinen idiootti kuin liian vakavasti elämänsä ottava ihminen. Mitä laajempi huumorintaju, sitä hauskempaa sinulla on:)

Vierailija
455/1334 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi on hauskempi, Raisa Riksusta vai talipallo? Vai kenties kikkelimies?

Vierailija
456/1334 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katson ohjelmasta pelkän hahmokisan Katsomossa. Se on ainoa mikä vähänkään kiinnostaa. Minusta Kitin hahmo on hauska :D varsinkin se hänen uskomaton äänenmuuntokykynsä.

Vierailija
457/1334 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nettikirppissketsi oli tosi hyvä vaikkei sitä alkupräistä esikuvaa feissarimokista tiennytkään. Just tollastahan se on kaikilla palstoilla.

Mua kylläkin vähän häiritsi se, että sketsi oli kopioitu niinkin suoraan feissarimokista. Tiedän kyllä nettikirppikset on kaikki samankaltaisia (yv, av, riitelyä), mutta tuo noudatteli liian tarkkaan feissarimokaa. Tuli olo, että mennään sieltä mistä aika matalin. Miksi keksiä sketsi itse kun voi napata sen muualta..😑

Jaa, kyllä se minulle ainakin oli ihan uusi sketsi. Ei me kaikki olla feissarimoka-eksperttejä.

Vierailija
458/1334 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä ehkä kaikkien aikojen huonoin jakso tämä viimeisin. Facekirppis-sketsi oli ainoa edes jokseenkin siedettävä, kaikki muu enemmän tai vähemmän kuraa. Tai Pilvi Hämäläisen tulikoe olisi voinut olla viihdyttävä, mutta miksi niitä hahmoja piti niin nopealla tahdilla vaihtaa? Esimerkiksi Rauno Repomiestä olisin halunnut kuulla enemmän!

Ja se Roope Salminen, hitto että se on ärsyttävä. Käy koko ajan ihan ylikierroksilla, hosuu ja sekoilee, eihän tuommoista jaksa katsoa. Jaska Saariluomaa on todellakin ikävä...

Sketsihahmokilpailukin saa ihan liikaa painoarvoa nykyään, varsinkin kun suurinosa hahmoista on joko tylsiä  (Ansa Kynttilä, Tuija Eronen) tai suorastaan rasittavia (Amaryllis, Kikka Vaara). Walrus ja Tanhupallo ovat ainoat joissa on jotain ideaa (ja ehkä jopa Mallu-Jasmiinassakin) sekä ovat myöskin toteutettu hyvin. Tosin Walrusilta en käsitä yhtään sitä pieruhommaa? Ihan turha ja väkisinväännetty, miten se edes liittyy koko hahmoon??

No jospa seuraavat jaksot olisivat edes vähän parempia.

Vierailija
459/1334 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tunnen kaksikin tuollaista Tuijaa, jotka kääntää kaikki asiat jollain aasinsillalla eroonsa. Mua ainakin tyrskin Tuijaa katsellessani vähän väliä, kun ajattelin niitä tuntemiani, jotka vaan jatkaa ja jatkaa siitä erosta jauhamista, vaikka elämässä on muutakin kuin yhden äijän muistoissa pyöriminen vuodesta toiseen.

Vierailija
460/1334 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli kyllä ehkä kaikkien aikojen huonoin jakso tämä viimeisin. Facekirppis-sketsi oli ainoa edes jokseenkin siedettävä, kaikki muu enemmän tai vähemmän kuraa. Tai Pilvi Hämäläisen tulikoe olisi voinut olla viihdyttävä, mutta miksi niitä hahmoja piti niin nopealla tahdilla vaihtaa? Esimerkiksi Rauno Repomiestä olisin halunnut kuulla enemmän!

Ja se Roope Salminen, hitto että se on ärsyttävä. Käy koko ajan ihan ylikierroksilla, hosuu ja sekoilee, eihän tuommoista jaksa katsoa. Jaska Saariluomaa on todellakin ikävä...

Sketsihahmokilpailukin saa ihan liikaa painoarvoa nykyään, varsinkin kun suurinosa hahmoista on joko tylsiä  (Ansa Kynttilä, Tuija Eronen) tai suorastaan rasittavia (Amaryllis, Kikka Vaara). Walrus ja Tanhupallo ovat ainoat joissa on jotain ideaa (ja ehkä jopa Mallu-Jasmiinassakin) sekä ovat myöskin toteutettu hyvin. Tosin Walrusilta en käsitä yhtään sitä pieruhommaa? Ihan turha ja väkisinväännetty, miten se edes liittyy koko hahmoon??

No jospa seuraavat jaksot olisivat edes vähän parempia.

Minusta taas opettaja Kynttilä, Tuija Eronen ja Tanhupallo ovat just parhaat hahmot. 

(Minullakin on vaikeuksia "muistaa" uuden poikaystävän nimeä, pitää olla kokoajan tarkkana, ettei vahingossa kutsu exän nimellä).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän