PUTOUS 2018
Keskustellaan tässä ketjussa.
Putous alkaa tänään klo 19.30 Maikkarilla.
Putouksen räiskyvä tähtitehdas uusiutuu kolmella näyttelijällä, kun estradille nousevat Alina Tomnikov, Pihla Penttinen ja Kiti Kokkonen. Juontajana jatkaa Roope Salminen ja kokoonpanossa nähdään myös niin ikään viime kaudelta tutut Ernest Lawson, Pilvi Hämäläinen, Timo Lavikainen sekä Mikko Penttilä.
Kommentit (1334)
Maikkari käyttää markkinoinnissa somen feikkitilejä? On kyllä säälittävää nostaa #putous tuolla lailla trendaaviin
https://www.vauva.fi/keskustelu/3080674/napparaa-vai-surullista-maikkar…
Totta puhut! Lisäksi varmaan nähdään Roopen täti Krisse Salminen. Huh, huh! En kyllä tykkää, tai katso! Roopea tyrkytetään, joka kanavalla. Mökkireissu ym. En jaksaisi katsoa sitä! Kanavan vaihto anoa armo.
Totta puhut! Lisäksi varmaan nähdään Roopen täti Krisse Salminen. Huh, huh! En kyllä tykkää, tai katso! Roopea tyrkytetään, joka kanavalla. Mökkireissu ym. En jaksaisi katsoa sitä! Kanavan vaihto anoa armo. En halua katsoa Salmista. Miksi on juontajana???
Miksi aina pitää laulaa? No, ehkä sillekin joku nauraa. Minä en.
Kirppissketsi oli ok, tuollaistahan se meininki Fb-kirppareilla on.
Ei oikein vakuuta tämä jakso. Toi Veljeni vartijan mainostaminen oli jo naurettavaa. :---------D
Kiti Kokkonen ei ole varmaan edes 150cm vaan jotain 145-146 cm. Ei noi toiset naiset voi olla jättiläisiä sentään.
Vierailija kirjoitti:
Ei oikein vakuuta tämä jakso. Toi Veljeni vartijan mainostaminen oli jo naurettavaa. :---------D
Holma ja Cheek on ollut parasta tässä jaksossa. Ja Holma pyyhkii pöytää näillä nykyisillä putous "tähdillä".
Mä en tykkää näistä että vedetään vitsiä kuolleesta mummosta jne.
Olenko ainut joka ei pidä Alinasta? Jotenkin tosi kiusallista katsottavaa...
Mun mielestä tää opettaja on hauskempi tässä jaksossa, ainakin viime jaksoon verrattuna :D
Siihen vanhainkoti sketsiin olisi sopinut niin että Roope Salminen esiintyy Roope Salmisen lapsenlapsena.
Kun on niin pappansa näköinen. Mutta Roope olikin vaan joku random Jorma. D: