Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten narsistin saa pois tolaltaan?

Vierailija
20.01.2018 |

Vinkkejä?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistiäitini sai täysin tolaltaan paljastamalla hänen tyhmyytensä; tykkäsi päteä muttei oikeasti omannut mitenkään erityistä älyä saati kunnollista yleissivistystä, joten tämä oli suhteellisen helppoa :D tietysti KAIKKI jotka olivat fiksumpia kuin hän, olivat joko "näsäviisaita" tai "besserwissereitä" joita sitten koitti mustamaalata minkä kerkesi...

Paras tapa on ehdottomasti jätttää narsisti vaille mitään huomioita, ignoorata TÄYSIN ja mieluiten katkaista kaikki yhteydenpito häneen.

Näin tein vuosia sitten tämän kyseisen narskuvanhemman kanssa ja kyllä naurattaa kun aina välillä kuulen tuttujentutuilta kuinka äitini selittää minun ja hänen "lämpimistä väleistä" tai toinen versio tarinasta on se että minä olen mielisairas, tai kuollut :DD samanlaisia selityksiä kertoo muistakin ihmissuhteistaan jotka ovat päättyneet siihen kun toinen osapuoli on katkaissut välit häneen - kaikki hänen ex-pomot, ex-miehet, entiset kollegat ja ystävät ja naapurit..... Puoli kaupunkia nauraa narskulle selän takana eikä hän tajua :D en tunne minkäänlaista sääliä äitiäni kohtaan, itsepähän on soppansa keittänyt ja sitä saa mitä tilaa ;)

Vierailija
42/44 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes lähteä moiseen leikkiin, sekin on kuluttavaa, eroon vaan kokonaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/44 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi saada pois tolaltaan,

mikä hyöty siitä on?

Haluat siis itsekin lähteä leikkimään narsistin leikkejä, kyllä mä kääntyisin exit suuntaan..

Vierailija
44/44 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on varmaan narsisti joka yrittää saada vastauksia siihen, miten saa normaaleja tolaltaan. Narsisti väittää muita narsisteiksi välillä. Voi käyttää myöhemmin uhrin omia sanoja, kun uhri yrittää puolustautua  ominaan ja kaikenlaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme