Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten narsistin saa pois tolaltaan?

Vierailija
20.01.2018 |

Vinkkejä?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistillakin voi olla arka kohtansa. Esim lapsettomuus. Tunsin narsistimiehen joka aina kehui kavereitaan joilla oli itseään nuorempi nainen ja selitti syyksi että nämä tulevat raskaaksi helpommin.

Ylläri olikin että päästessäni tästä narsusta eroon, niin tulin ihan samantien raskaaksi toiselle miehelle. (Mulla oli jo kaksi lasta edellisistä suhteista). Niin ja tämä narsu oli ihan samanikäinen kuin minäkin, 40 v!

Mun mielestä tässä toimi jonkinlainen luonnonvalinta. Narsu voi olla myös matalat testotasot omaava introvertti ja näennäisesti nössö. Vallankäyttö näkyy taas parisuhteessa ärtyisyytenä, nipotuksena ja jotenkin outona äitisuhteena.

Vierailija
22/44 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ainakin alkaa kyrsimään maksimaalisesti kaikenlainen itseeni kohdistuva arvostelu t:narsku

Sää mikään narsku oo. Oikee narsku nauttii kaikenlaisesta huomiosta, nega tai hyvä kuhan saa sitä.

Kyllä olen narsku, olen ihmisten kanssa tekemisissä ainoastaan siitä syystä, että saan heistä jotain hyötyä. Minulla ei teetä mitään vaikeuksia jättää ihmiset tuostavaan, en koe ihmisiin mitään lämpimiä ystävyyssuhteita. Nytkin mulla on pari pitkäaikaista "kaveria" joita en ikävöisi millään tavalla, jos ei oltaisi mitenkään yhteyksissä. Itseasiassa olen tästä haaveillutkin, koska ovat alkaneet tuntumaan lähinnä rasitteilta. Kannan kaunaa vaikka hautaan asti, tästä syystä en ole siskoni kanssa ollut tekemisissä vuosiin. Ja minulle pahinta on itseeni kohdistuva negatiivinen arvostelu. Positiivinen arvostelu saa aikaan jonkinlaista "jumal"fiilistä, olen hyvä ja paras ihminen. En ymmärrä, miten sellaisen käsityksen olette saaneet että narsku voisi peräti nauttia siitä, että häntä/hänen osaamistaan haukutaan ja arvostellaan. Sehän on narskulle kaikista pahinta, ettei saa tuntea olevansa muita parempi ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää tieto ettei ole yhtä sairas kuin narsisti. Ei siitä kannata välittää sen enempää.

Vierailija
24/44 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa olla varovainen tuon suhteen, narsistit ovat erittäin kostonhimoisia

Vierailija
25/44 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistä se anelemaan huomiota. Ole välinpitämätön pitkiä aikoja, pitkän ajan päästä annat huomiota, josta narsissi innostuu, sitten taas pitkään välinpitämätön ja taas huomiota. Minun pakkomielteinen narsisti on niin tyhmä ettei edes tajua kuka pyörittää ja ketä. Jos luet tämän, niin pidän sinua tyhmänä kuin saapas :D.

Kumpi tässä onkaan se narsisti...

Vierailija
26/44 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pistä se anelemaan huomiota. Ole välinpitämätön pitkiä aikoja, pitkän ajan päästä annat huomiota, josta narsissi innostuu, sitten taas pitkään välinpitämätön ja taas huomiota. Minun pakkomielteinen narsisti on niin tyhmä ettei edes tajua kuka pyörittää ja ketä. Jos luet tämän, niin pidän sinua tyhmänä kuin saapas :D.

Tuskin kumpikaan. Pompoteltava kuultostaa huomionhakuiselta persoonallisuudelta - ei narsistilta.

Vierailija
27/44 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos narsisti on mies, niin ala levittelemään juttua hänen pienestä kalustaan ja onnettomista sänkytaidoistaan kaikille.

En voisi valehdella noin, kaikkiin ei tehoa vaikka sanoisit miten pahasti tuohon alueeseen liittyen, he nauttivat huomiosta ja nauravat.

Seksiin ei pelkästään liity, vain aina oikeassa olemiseen ja luonnottomaan hallitsemiseen.

Vierailija
28/44 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

*

Vierailija
29/44 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten uskallatte ärsyttää narsua? Siis vahvaa miesnarskua? Narsisti isäni käy heti päälle kuin yleinen syyttäjä jos joku vähänkään nälvii tai halveksii. On mukiloinut kaikki sukulaiset ja osan naspureista ja työkavereistakaan. Lisäksi myös on helkkarin pitkävihainen ja aina kostaa. Tavalla tai toisella, ja saattaa hautoa kostoa pitkäänkin ja iskeä sitten kun uhri ei osaa varautua.

Hirveämpää ei ole kuin väkivaltainen aggressiivinen narsku.

Vierailija
30/44 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on mun exä. Ei tajua että liitto on ohi ja lasten kautta on tehnyt kiusaa jo vuosia. Lopulta ajattelin että käännän roolit toisinpäin ja kun pidän sen sopivan rauhallisena satunnaisin huomionosoituksin niin rauhoittuu lastenkin elämä. Ei se edes tajua kuviota ei ole koskaan ollut penalin terävin kynä vaikka hyvässä virassa onkin.

Vierailija
31/44 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
32/44 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tahansa? Sanomalla suoraan, että hän on narsisti ja kritisoimalla hänen käyttäytymistään ja luonteenpiirteitään siihen liittyen. Eiköhän tuosta synny kunnon tuohtumus. Narsisti ei juuri kestä itseensä kohdistuvaa arvostelua, totuudenmukaistakaan se rikkoo hänen valheellisen ja heikon egonsa. Siksi narsistit ovatkin narsisteja. Rehellisyydellä ylipäänsä.

Vierailija
33/44 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos narsisti joutuu naurunalaiseksi.

Se on huvittavaa katsottavaa, siksi käyn vauvalla. Kun Porvoo solkkaus ei uppoa ja etene, tulee hassun hauskoja seurauksia.

Kommentti hyväksytään tarkistuksen jälkeen, forbidden ja ja huonoa vihaa tihkuvaa aloitusta.

Vierailija
34/44 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saata se julkisesti naurunalaiseksi. Toimii tosin liiankin hyvin. Parempi vain häopyä ja unohtaa koko tyyppi

Vierailija
35/44 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat narsistilta. Ei terveellä ihmisellä ole tarvetta manipuloida muita. Ei edes narsisteja.

Vierailija
36/44 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet onnellinen. Se ei siedä että muut on onnellisia, kun ei sekään ole.

Opetelkaa jämäkkyttä ja pitäkää omista rajoista. Narsistit on rajattomia ja kävelevät muiden yli jos nämä eivät pidä puoliaan. Yrittäkää pyrkiä näistä eroon. Ikävänä asiana todettakoon, että narsisti voi yllättäen ottaa yhteyttä vielä vuosien päästä. Vaikka mitään ei tapahtuisi, uhka on vallankäyttöä.

Ne eivät päästä kynsistään.

Lue Sam Vakninin Healing eagle, narsismista. Löytyy googlesta.

Tästä hyväntuulisuudesta ja onnellisuudesta on omakohtaisia kokemuksia. Narsisti enee hämilleen.

Mutta - sitten kun epäonni kohtaa eikä itse muista enää kulissin ylläpitoa feikkinä hänen seurassaan, niin narsisti vilahtaa roikottamaan ilmassa ketä vaan. Joskus olen tosiaan typeryyksissäni alkanut kertoa asioita, joista narsistit nauttivat. Siis sellaisia, jotka tukevat heidän huonoa käsityksiaan minun henkilöstäni. Samalla saa naureskella ja pitää itseään oikeassaolevana.

Vierailija
37/44 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat narsistilta. Ei terveellä ihmisellä ole tarvetta manipuloida muita. Ei edes narsisteja.

Selostin taustat myöhemmässä viestissä. Lasten suojelemiseksi on pakko ja suht kärjistetysti kirjoitin mutta antamalla säännöllisesti huomiota pidän exän rauhallisena, lapset on vielä alle kouluikäisiä ja pakko suojella heitä.

Vierailija
38/44 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dissaamalla ja täydellisellä ihnooraamisella. Mutta silloin pitää olla täysin valmis luopumaan narsistista. Kun häntä ei enää kiinnosta, häntä ei todellakaan enää kiinnosta. Sinua ei enää ole hänelle, ei ole koskaan olltkaan. Olet turha. Narsisti ei toimi tavallisella käyttöjärjestelmällä.

Tämä on totta! Oma isäni on erittäin väkivaltainen, sadistinen narsisti, joka hakkasi minua lapsuuden ja nuoruuden (ja mukiloi edelleen äitiäni, koska tarvitsee jonkun pieksettävän mihin purkaa kiukkunsa). Kun sain oman lapsen ja paska kohtelu meinasi jatkua seuraavaan sukupolveen, laitoin viimein välit poikki!

Yllätyin siitä että narsisti antoi minun olla rauhassa, olin varma että uhkailisi tai vaanisi tai muuta vastaavaa. Mutta isä teki minut perinnöttömäksi, alkoi siirtää lahjoituksina asioita veljelleni, js kielsi minut tyttärenä. Ei olla 15 vuoteen nähty tai puhuttu, helpottavaa sinällään. Mutta veli parka on nyt sitten ainoa kyykytettävä, joutuu maksamaan kalliin hinnan perinnöstä sillä isä nyt sen varjolla juoksuttaa ja komentaa minkä kerkeää.

Ei isä voi kieltää tytärtään. Eikä voi tehdä perinnöttömäksi. Sen voi tehdä, että hänelle jaetaan testamentin kautta vain lakiosa, joka 50% muuten tulevasta perintöosasta. Täysin perinnöttömäksi tekeminen edellyttäisi esim. perittävän surmaamisen suunnittelua tai rapajuoppoutta, vankilatuomioita yms. Tiedän nämä asiat omasta lapsuudenperheestäni. Isä testamenttasi yhdelle sisaruksista vain perintöosan hänen käytöksensä vuoksi. Toiselle sisarukselle ei tullut suoraan mitään, vaan hän siirsi perintöoikeuden tämän lapselle.

Vierailija
39/44 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki narsistin temput kannattaa saattaa päivänvaloon. Ihan kaikki. Ja raivo on taattu.

Vierailija
40/44 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi