Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos SINUSTA tehtäisi jakso Maria Veitola Yökylässä - sarjaan

Vierailija
20.01.2018 |

millainen jakso siitä tulisi?

Missä kävisit Marian kanssa, mitä tarjoaisit, millaista illanviettoa? Missä Maria nukkuisi?

Ja niin edelleen..

Mielikuvitus käyttöön :)

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis aika tylsä jakso..

Vierailija
2/26 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua .. no täällä olisin vastassa. Viikolla jos tulisi niin illalla vasta muu perhe kotona.

Viikonloppuna oltas kaikki viis toivottamassa tervetulleeksi.

Talossa ei kauaa mene esitellessä :D

Juotas vaikka kahvit ja otettas pullat.

Sit pakattas mukaan makkaraa ja termariin jotain ja parit shotit kermalikööriä ja mentäs mökille, esittelisin sille sen paikan se on mun rauhan tyyssija. Siellä tehtäs nuotio ja paistettas makkarat, juteltas ja leikittäisi koiran kanssa.

Voitas käydä vilkaseen mun työpaikkaa ja sen vanhuksia tervehtimässä.

Illalla kotiin, ruokaa perheen kanssa. Lapset voisi esitella niiden omia lemmikkejään.

Illalla sitten saunaa ja pari olutta rennolla meiningillä ja henkevää keskustelua. En tiedä kuinka syvällisiä haluaisin jutella, ehkä jotain mutta en liikaa

Maria joutus nukkumaan meidän sohvalla kun muualla ei ole tilaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olis aika tylsä jakso..

No kai sun elämään nyt jotain kuuluu

Vierailija
4/26 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria nukkuisi minun vieressä futon-patjalla. Tai sitten rahista levitetyllä patjalla (en kyllä suosittele tätä vaihtoehtoa). Aamulla joisimme vihreätä teetä ja söisimme kaurapuuroa, illalla pastaa ja nakkeja. Kävisimme ehkä ruokakaupassa, saisin samalla safkat ostettua ja Maria näkisi samalla Herwoodia. Illalla voisimme ehkä ottaa vähän pahvipurkkiviiniä. Varmaan sitten juttelisimme kirjoista, rahtialasta ja telkkariohjelmista.

Jossain vaiheessa Maria saisi jonkun ällistyttävän oivalluksen, jonka hän selittäisi vessanpytyllä istuen.

Vierailija
5/26 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin Marian siivoushommiin. Ensin tamppaisi matot kunnolla ja sitten imuroisi ja luutaisi. Voisi myös käydä kaupassa ja laittaa ruokaa minulle.

Vierailija
6/26 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pönöttäs mun vieres sohvalla olut tölkki kourassa ja välillä käytäs röökillä.. Heh he

Vierailija
7/26 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltettais hittii ja mässäiltäis

Vierailija
8/26 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo ensinäkään se ei ehtisi nukkua, jos olisi mukana mun normi elämässä. Ehkä sohvalla tai autossa pikku tirsat.

Vierailija
9/26 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain kyljyksiä ja röstiperunoita olisi tarjolla sekä alkoholitonta olutta. Iltaviihteeksi Ylen ruotsinkielinen radiokanava ja av-palsta sekä saksalainen keittiöalan verkkokauppa tabletilta. Nukkumapaikaksi alkovin laveri tai olkkarin vuodesohva.

M 38

Vierailija
10/26 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisi kiusallinen jakso. 

Näyttäisin koko ajan ahdistuneelta. Olisin niukkasanainen. Kerään rohkeutta ja kysyn "otatko kahvia?" Itselleni otan juotavaksi vettä hanasta. Nostaisin pöytään kaupan keksejä. Kuumeisesti jo miettisin mitä ruokaa Marialle pitäisi myöhemmin tarjota, kaikki on noloa.

Tarkemmin ajatellen, en edes avaisi ovea kun ovikello soi. Siellä kuvausryhmän kanssa saisivat ihmetellä mistä on kyse. Ääntä kuuluu talosta mutta kukaan ei avaa. 

Vierailija
11/26 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulisi kiusallinen jakso. 

Näyttäisin koko ajan ahdistuneelta. Olisin niukkasanainen. Kerään rohkeutta ja kysyn "otatko kahvia?" Itselleni otan juotavaksi vettä hanasta. Nostaisin pöytään kaupan keksejä. Kuumeisesti jo miettisin mitä ruokaa Marialle pitäisi myöhemmin tarjota, kaikki on noloa.

Tarkemmin ajatellen, en edes avaisi ovea kun ovikello soi. Siellä kuvausryhmän kanssa saisivat ihmetellä mistä on kyse. Ääntä kuuluu talosta mutta kukaan ei avaa. 

:DDD Kuulostaa ihan minulta..

Vierailija
12/26 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo tulis mullekkin tylsä jakso.:D Jos olis arkipäivä niin ottaisin Marian mukaan töihin toimistolle mun viereen istumaan ja todistamaan asiakaspalvelun arkea (oikeastaan voisi olla kivaa kun koskaan ei tiedä mitä keissejä sieltä tulee), sit töiden jälkeen käytäisiin ruokakaupassa ja tehtäis jtn perus kotiruokaa (makaronilaatikko). Päivällisen jälkeen lähdettäisiin johonkin liikkumaan, joko lenkille tai kuntosalille tai pyöräilee ja illalla syötäis leipää iltapalaksi ja leikittäis mun kissan kanssa. Jos ois viikonloppu niin varmaan kavereita ja sukulaisia ramppais kylässä ja niille keiteltäis kahvia ja kyseltäis kuulumisia ja illalla saunottais ja katottais joku leffa. Eipä siinä välttämättä kauheesti ois jännitystä katsojalle. Mulla ei myöskään oo mtn sairautta tai muuta dramatiikkaa mistä voisin kertoa.:D

Vierailija
13/26 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoinen piilovittuilija, en kutsuisi :D

Vierailija
14/26 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyykö koko muu tuotantotiimi majoittaa vai meneekö ne johonkin hotelliin?

Vierailija
15/26 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos MINUSTA tehtäisi jakso Maria Veitola Yökylässä - sarjaan niin kutsuisin Jenni Kokanderin kimppaan.

Vierailija
16/26 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esittelisin nopeasti kotini ja sitten lähdettäisiin loppuajaksi lapsuudenkotiini, jossa voisin jaaritella elämästäni ja tehtäisiin puuhommia

Vierailija
17/26 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria saapuisi paikalle hurjien ennakko-oletusten kanssa ja jo pihassa mollaisi minut ja elämäntapamme. Kaikki olisi väärin ja huonosti, kukkapenkeissä ikivanhoja perennoja ja pihakeinu kummallisessa paikassa. Sisällä istuttaisin Marian salin hankalimmalle sohvalle ja tarjoaisin jotain herranväenpikkuleipiä tms. teen kanssa. Rupattelisin niitä näitä muinaisista sukulaisista, joiden kuvat on seinällä ja esittelisin samalla elämäntapaamme.

Sen jälkeen Maria voisi mennä loppupäiväksi  töihin vaikka pesemään navettaa tai tekemään lampaille aitaa. Pääasia, että pysyisi poissa jaloista ja voisi silmät pyöreänä ihmetellä, että voi hurja, että tämmöistä. Ruoka tulisi pitopalvelusta ja syötäisiin ruokasalin puolella, tietty alkupalat, -keitot, pääruokana valittavissa kalaa ja lihaa (sehän on vegaani, tuokoot omat härkikset), lopuksi jälkiruokaa ja juustotarjotinta. Keskustelu koko ajan tieteessä ja pikkuisen politiikassa, oltaisiin hurjan kultivoituneita. Joku lapsista voisi soittaa viereisessä salongissa flyygeliä (tai sitten laitettaisiin yksinkertaisesti musiikkia kaiuttimista, kyllä se täydestä menee).

Maria nukkuisi sinisessä kamarissa, varoiteltaisiin kummituksista ja siitä, että jos ikkunan takaa kuuluu ääniä, ei kannata kurkkia, siellä on päätön sotilas. Vaaraton,mutta pelottava. Hampaita ei pestä yhteisessä vessassa. Loppuyön Maria tuijottaa vierashuoneen kattomaalauksia ja pelkää.

Aamulla minä olisin freessinä kuistilla smoothien kanssa kertomassa, miten jo kävin lenkillä ja leikkasin etupihan nurmikon ja keräsin ruusunnuppuja teetä tehdäkseni. Sitten hyvästellään ja Maria kauhistelisi sitä, millaista riistoelämää jotkut voi elää.

Vierailija
18/26 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kyllä tylsä jakso. Istuttais sohvalla ja nettailtais tai kateltais jotain ohjelmaa netistä. Käytäs cittarissa ja kirjastossa. Lapset puhua pälättäis. Voitas vaihtaa hamsterille purut ja leikkiä sen kanssa.

Maria pääsis vanhimman huoneeseen nukkumaan, vanhin menis veljiensä huoneeseen yökyläilemään. Aamulla pistettäis yhdessä lapset kouluun. Ehkä keskimmäinen ei niin paljon kiukuttelis kun paikalla olis vieras. Ja jos kiukuttelis niin sitten äitiä hävettäis. Poika kun osaa kiroilla hyvin lahjakkaasti. Sitten voitas Marian kanssa etsiä mulle töitä, käytäs nettipalveluja läpi ja puhuttais aktiivimallista. Maria vois hio mun kanssa mun cv:tä ja työhakemuksia. Ehkä käytäs kuntosalilla. Tai pilateksessa.

Semmosta, aika tylsää.

Vierailija
19/26 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyykö koko muu tuotantotiimi majoittaa vai meneekö ne johonkin hotelliin?

Maria näyttää yksinään heiluvan sillon illalla ja heti aamusta sen kameran kanssa.

Vierailija
20/26 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun elämänstoori olis varmaan aika mielenkiintoinen, mutta muuten tulis tylsä jakso. Katseltas vaan telkkaa. Yöksi laittaisin meidän yläkerran aulaan nukkumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä