Mies ilmoitti keskellä yötä, että ulkoilevat kissat ovat sisällä ja mies ei ole kotona yötä
Hiekkalaatikko on, mutta sitä moes ei ollut putsannut, koska kissat ovat ulkoilevia. Eli ihan vaan ilmoitusluontoisena asiana mulle, jolloin mun pitää ne mennä päästämään nyt ulos kun heräsin, koska asun aika lähellä. Tuonne pakkaseen vituttaa mennä. Vituttaa siis se, että mies ei ajattele mitään eikä neuvottele mistään, eikä kysele etukäteen, jolloin ois mukavampi toimia. Niin, eihän mun nytkään ole pakko sinne mennä kissoja ulos päästämään, ei, tietenkään, eihän mies pakota mua mihinkään, niiiih. Mitä sitten jos ne kissat kusee sisälle. Niii. Ei ollut mua pyydetty, niin miksi mun ois pakko totella ja sinne mennä nyt. Ei kiinnosta, haluaisin vain södä aamupalaa ja elää omaa elämää.
t.kristallikissa
Kommentit (241)
Ne pykiatrit, ne vissiin "AUTTAA" ihmisiä lätkäisemällä ahdistuneisuushäiriö-leiman, ".....nnnoin, nyt on autettu!" Miten se ihmistä AUTTAA????
Jos mä joskus paranen niin kirjoitan sketsikomediakässärin näistä kyllä jollekin porukalle, joka niitä tekee... herranen aika sentään.
ap
Hait apua väärästä paikasta.
Kokeile tuota AAL:ää. Siellä saa murehtia omia vanhempia ihan vapaasti.
Nää ahdistus- ja muut paskahäiriöt ovat tyhmille. Niillä ikään kuin selitetään, millainen sä olet, vaikka sen tietämiseen ei mitään tun psykiatreja tarvita, mutta sen saaneelle ei osata antaa parantavaa tukea.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ole nyt ihan rauhassa ja hyvillä mielin. Et olisi voinut mennä ilman takkia ruokkimaan kissoja. Reagoit valtavan voimakkaasti noin pieneen asiaan.
Mutta onko se pieni asia? Näistä meillä just kotona lapsuudessa paisui aina hirvittävät minunsyytösorgiat.
ap
Nytkin äiti jaksais huutaa miten kissat kärsivät ja miten minä en osaa ajatella mitään muita kuin itseäni, vaikka olen ymmärtänyt, että normaliperheessä teinejä pyydetään tekemään jotain ja jos ei teini halua, niin ei pakoteta? Jos se ei siis ole teininnvastuulla, kuten tässä nyt noi kissat ei olleet. Ja siis en ole teini, mutta muistan liian hyvin sen ajan.
ap
parantava tuki on nimenomaan vertaistukea, ei psykiatrista.
Hyväksy se, että olet narsisti. Aina olet syyttämässä muita sun elämästäsi. Lopeta se. Hyväksy, että sinussakin on vikaa. Vain siten voit parantua.
Vierailija kirjoitti:
Hait apua väärästä paikasta.
Kokeile tuota AAL:ää. Siellä saa murehtia omia vanhempia ihan vapaasti.
Tätä vois katsoa. Mua vaan vähän jännittää, kun se mies (sellainen aika yksipuolinen kai rakastumisjuttu), joka aloitti tän mun prosessin on ehkä käynyt näissä tai ainakin kuulemma AA-kokouksissa, vaikkei se ole alkkis. Tällä paikkakunnalla. Ois ihan mieletöntä ja vähän pelottavaakin törmätä häneen siellä, en tiedä oisko se hyvä asia. Ei asu enää täällä, mutta sanoi joskus käyvänsä koska vanhoja tuttuja. Huuuuh.
ap
Vierailija kirjoitti:
Nytkin äiti jaksais huutaa miten kissat kärsivät ja miten minä en osaa ajatella mitään muita kuin itseäni, vaikka olen ymmärtänyt, että normaliperheessä teinejä pyydetään tekemään jotain ja jos ei teini halua, niin ei pakoteta? Jos se ei siis ole teininnvastuulla, kuten tässä nyt noi kissat ei olleet. Ja siis en ole teini, mutta muistan liian hyvin sen ajan.
ap
Kyllä teinejä täytyy pakottaa välillä tekemään sellaista mitä eivät haluaisikaan tehdä, kuten huoneen siivous tai jos perheessä on kissa, niin sanoa välillä, että on teinin vuoro putsata kissan vessa.
Vierailija kirjoitti:
Hyväksy se, että olet narsisti. Aina olet syyttämässä muita sun elämästäsi. Lopeta se. Hyväksy, että sinussakin on vikaa. Vain siten voit parantua.
No en todellakaan ole. Mikä arvostelija se sinä oikein olet? Mitä asiaa? Sano suoraan tai pidä se leipäläpesi ummessa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apKyllä teinejä täytyy pakottaa välillä tekemään sellaista mitä eivät haluaisikaan tehdä, kuten huoneen siivous tai jos perheessä on kissa, niin sanoa välillä, että on teinin vuoro putsata kissan vessa.
Joo joo, mutta nyt oli puhe asioista, jotka eivät ole sen teinin vastuulla. Vaikka äideistä olisivatkin. Kuten tää kissaepisodi tai jonkun mun kaverin kokema yksinäisyyen määrä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en todellakaan ole. Mikä arvostelija se sinä oikein olet? Mitä asiaa? Sano suoraan tai pidä se leipäläpesi ummessa.
ap
Ai narsismi tuli sulle ihan puskista nyt? 😂Ikinä ei ole sulle kukaan niin kirjoittanut. Luepa ketjusi ”onko mulla enää äitiä” ja ymmärrä lukemasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apAi narsismi tuli sulle ihan puskista nyt? 😂Ikinä ei ole sulle kukaan niin kirjoittanut. Luepa ketjusi ”onko mulla enää äitiä” ja ymmärrä lukemasi.
Sano omin sanoin mitä asiaa ja mistä haluat minua arvostella ja ellet osaa niin kaikki näkevät, ettei sinulla mitään asiaa olekaan joten voit pitää turpasi kiinni. No, anna tulla!
ap
Joskus voi auttaa kaveria hädässä, vaikka siitä olisi itselle vaivaa. Ehkä sinuakin autetaan joskus.
Tajusin nyt, että mä en siis halunnut auttaa mun miestä. Mä en tajua, miksi en. Se siis liittyy mun mieheen nimenomaan, en ainakaan halua auttaa häntä. En halua hänen saavan apua minulta. En oikeasti tajua, mistä mä olen hänelle vihainen? No, jostain oon.
ap
Vierailija kirjoitti:
Joskus voi auttaa kaveria hädässä, vaikka siitä olisi itselle vaivaa. Ehkä sinuakin autetaan joskus.
Nii in, tiedän. Ehkä olen ollut hädässä, en ole saanut apua. Tai siis olen, pienenä, äidin raivotessa minulle.
ap
Ei kyllä se nimimerkki on Kivikissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apAi narsismi tuli sulle ihan puskista nyt? 😂Ikinä ei ole sulle kukaan niin kirjoittanut. Luepa ketjusi ”onko mulla enää äitiä” ja ymmärrä lukemasi.
Sano omin sanoin mitä asiaa ja mistä haluat minua arvostella ja ellet osaa niin kaikki näkevät, ettei sinulla mitään asiaa olekaan joten voit pitää turpasi kiinni. No, anna tulla!
ap
Olen jo tuohon toiseen ketjuun kirjoittanut omin sanoin, että olet narsisti. Ja kaikki muutkin ovat sanoneet samaa. Et osannut vastata yhtään mitään niihin linkitettyihin asioihin. Blokkaat ne, koska et pysty käsittelemään niitä. Et pysty käsittelemään niitä siitä syystä, että olet narsisti. Narsisti ei pysty paranemaan ennen kuin itse ymmärtää olevansa narsisti. Sinä et ole vielä siinä vaiheessa.
Elton John, Millie Jackson - Act of war
Aika hyvä biisi ja videokin sadan vuoden takaa, noin. Ihan sota-olo nyt.
ap
aal.fi