Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ilmoitti keskellä yötä, että ulkoilevat kissat ovat sisällä ja mies ei ole kotona yötä

Vierailija
20.01.2018 |

Hiekkalaatikko on, mutta sitä moes ei ollut putsannut, koska kissat ovat ulkoilevia. Eli ihan vaan ilmoitusluontoisena asiana mulle, jolloin mun pitää ne mennä päästämään nyt ulos kun heräsin, koska asun aika lähellä. Tuonne pakkaseen vituttaa mennä. Vituttaa siis se, että mies ei ajattele mitään eikä neuvottele mistään, eikä kysele etukäteen, jolloin ois mukavampi toimia. Niin, eihän mun nytkään ole pakko sinne mennä kissoja ulos päästämään, ei, tietenkään, eihän mies pakota mua mihinkään, niiiih. Mitä sitten jos ne kissat kusee sisälle. Niii. Ei ollut mua pyydetty, niin miksi mun ois pakko totella ja sinne mennä nyt. Ei kiinnosta, haluaisin vain södä aamupalaa ja elää omaa elämää.
t.kristallikissa

Kommentit (241)

Vierailija
161/241 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan tiistaina kantoapua. Lähteeköhän mies auttamaan? :D Etuna kuitenkin se, että kysyn asiaa ennakkoon, koska mulla ei ole sitten aikaa odotella, että saapuuko hän, aiko eikö.

ap

Vierailija
162/241 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis eihän tämä ole mikään mielipideasia: ei yksikään eläinsuojelujärjestö kehota pitämään kissoja ulkona. Sanokaa yksikin toinen kotieläin joka kulkee ulkona vartioimatta. Sanokaa edes hyötyeläin. Kissat ja porot. Kammottava loppu kissalla, kun kettu tai auto sen tappaa.

Eläinsuojelujrjestöt nyt on muutenkin vähän kiliä väkeä. Kuka niitten horinoista piittaa? Ei kissat egyptissäkään valjaissa aikoinaan kulkeneet 😂 Nyt järki käteen, se maalais-.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/241 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sisäkissan elämä on kammottavaa joka päivä. Mutta ymmärrän silti, että moni haluaa kissan ottaa, eikä voi olosuhteista johtuen antaa sen ulkoilla.

ap

Vierailija
164/241 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kana vois kulkea vartioimatta ellei se ois niin tyhmä? Ja söis jotain kasvimaalta, eiks ne syö.

ap

Vierailija
165/241 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ois nyt gagelit jossain, niin mun protestista ois jotain hyötyäkin.

ap

Vierailija
166/241 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kyllä nyt tuli olo, että olen paha, kun en mennyt. Mä en jaaaaksaaa! Mikään ei ole hyvin voi hevetin hevetti!

ap

Vierailija
167/241 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä ei ooo hyvä voi vttttujen vtttu!!!!!!

ap

Vierailija
168/241 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun päivä oli tämän takia nyt ainakin ihan erilainen kuin ois muuten ollut. En pystynyt tämän takia ainakaan keskityymään oikein mihinkään. Ja jos oisin mennyt, tiedän, että vituttais oma lammasmaisuus. En halua auttaa kun ei etukäteen kysytty ja silä sipuli.

ap

Vierailija
169/241 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheaa. Tajusin että mun mielen rakenne oli ennen tällainen kuin ap:n. Olin koko ajan onneton, masentunut, muille vittumainen, vihainen, syyttelevä. Inhosin itseäni ja muita. En kantanut vastuuta esim. lapsistani koska oli tekosyy etten jaksa, enkä kykene, sillä lapsuuteni oli huono. Aloin muuttua vasta totaalisen pohjalla käymisen ja henkisen heräämisen kautta. Ja elämäni, ja läheisteni elämä, on nykyään noin tuhat kertaa kevyempää. Ap on hyvin sairas, surullinen ja kipeä ihminen. Ainoa mikä sua voi auttaa on uskoon tuleminen, oikeesti. 

Vierailija
170/241 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauheaa. Tajusin että mun mielen rakenne oli ennen tällainen kuin ap:n. Olin koko ajan onneton, masentunut, muille vittumainen, vihainen, syyttelevä. Inhosin itseäni ja muita. En kantanut vastuuta esim. lapsistani koska oli tekosyy etten jaksa, enkä kykene, sillä lapsuuteni oli huono. Aloin muuttua vasta totaalisen pohjalla käymisen ja henkisen heräämisen kautta. Ja elämäni, ja läheisteni elämä, on nykyään noin tuhat kertaa kevyempää. Ap on hyvin sairas, surullinen ja kipeä ihminen. Ainoa mikä sua voi auttaa on uskoon tuleminen, oikeesti. 

Miten voit sanoa kykenemttömyyttäsi tekosyyksi, jos tuossa välissä kuitenkin tapahtui jotain, mikä muutti asioita? Et vaikuta rehelliseltä itsellesi, kuten ei uskikset yleensäkään.

ap

Vierailija
171/241 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tämä muutos ei tapahtunut itse tekemällä vaan luovuttamalla ja armosta. Mikä on uskon yks suuri paradoksi. 

Vierailija
172/241 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis mies rasittaa mua ihan tajusti, kun jos HÄNELLE ON OK auttaa toisia pyydettäesä, niin se ei vain MUUTA MUITA SELLAISIKSI, että heillä ois voimia samaan. Turha syyttää ja syyllistää mua siitä, etten pompi herran ideoitten mukaan!!!!! Haluaisin kyllä, mutta kun siitä tulee aina paha olo!!!!!

ap

Vierailija
173/241 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori  ap mutta kivi ei muutu kristalliksi eikä  susta tule henkisesti  tervettä  ihmistä ikinä. Lopeta meidän muiden kiusaaminen  näillä mielipuolisilla postauksillasi  ja avaa jonnekin  muualle oma blogi.

Vierailija
174/241 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tämä muutos ei tapahtunut itse tekemällä vaan luovuttamalla ja armosta. Mikä on uskon yks suuri paradoksi. 

Niin no ei se varsinkaan silloin ollut tekosyy vaan ihan oikea syy, jota et edes itse korjannut.

ap

Vierailija
175/241 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään näistä, kun aina saa vastakommentin, vaikka vastaisi ikävästikin. Ap ei ole tyhmä ja tietää toimivansa väärin lapsiaan kohtaan, toivoen sisäisesti näiden hylkäävän hänet. Kuten hän ei ole pystynyt tehdä omalle äidilleen.

Vierailija
176/241 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olet oikeassa, tekosyy oli väärä sana, minä en kyennyt itse parempaan. Sinuakin kyllä autetaan jos pyydät. Olet kipeä ja sairastunut ihminen, et paha. 

Vierailija
177/241 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään näistä, kun aina saa vastakommentin, vaikka vastaisi ikävästikin. Ap ei ole tyhmä ja tietää toimivansa väärin lapsiaan kohtaan, toivoen sisäisesti näiden hylkäävän hänet. Kuten hän ei ole pystynyt tehdä omalle äidilleen.

Niin. En ehkä kestäis jos he ei hylkäis tällaista paskaa :'( Ja samalla toivon, ettei sen tarttis mennä niin.

ap

Vierailija
178/241 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ihminen uskoo kaiken minkä sairas ego hänelle syöttää. Sen sijaan että hän nauttisi päivästä, hän kiusaa itseään loputtomasti kissaepisodilla. Jonakin päivänä siinä tulee raja vastaan ja mieli menee pirstaleiksi. Jonka jälkeen parantuminen on mahdollista. 

Vierailija
179/241 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole nyt ihan rauhassa ja hyvillä mielin. Et olisi voinut mennä ilman takkia ruokkimaan kissoja. Reagoit valtavan voimakkaasti noin pieneen asiaan.

Vierailija
180/241 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olet oikeassa, tekosyy oli väärä sana, minä en kyennyt itse parempaan. Sinuakin kyllä autetaan jos pyydät. Olet kipeä ja sairastunut ihminen, et paha. 

Kiitos. Kävin pe lääkärissä ja puhuin tarpeestani saada enemmän apua, siis psykiatrista. Tai vuodatin hänelle sitä, miten pahalta tuntuu, kun en asu perheeni kanssa, en vielä sanonut kai kuin että toivoisin psykiatrin apua ehkä. Niin lääkäri kysyi: ja miten sinä ajattelit minun voivan auttaa? Niiiii. Aika nöyryytetty olo, että pydäpä tässä nyt sitten apua. Miten mä kuvittelinkaan hänen voivan mua auttaa!!!!??????

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan