Mies ilmoitti keskellä yötä, että ulkoilevat kissat ovat sisällä ja mies ei ole kotona yötä
Hiekkalaatikko on, mutta sitä moes ei ollut putsannut, koska kissat ovat ulkoilevia. Eli ihan vaan ilmoitusluontoisena asiana mulle, jolloin mun pitää ne mennä päästämään nyt ulos kun heräsin, koska asun aika lähellä. Tuonne pakkaseen vituttaa mennä. Vituttaa siis se, että mies ei ajattele mitään eikä neuvottele mistään, eikä kysele etukäteen, jolloin ois mukavampi toimia. Niin, eihän mun nytkään ole pakko sinne mennä kissoja ulos päästämään, ei, tietenkään, eihän mies pakota mua mihinkään, niiiih. Mitä sitten jos ne kissat kusee sisälle. Niii. Ei ollut mua pyydetty, niin miksi mun ois pakko totella ja sinne mennä nyt. Ei kiinnosta, haluaisin vain södä aamupalaa ja elää omaa elämää.
t.kristallikissa
Kommentit (241)
Mutta onneksi en ole "tarpeeksi sairas", kai se paha olo joskus jotenkin saadaan hoidettua ominkin voimin. Mutta se kysyy rahaa!!! Ja sitä on vain rikkailla!!!! Köyhät pahoinvoivat saavat syrjäytyä rauhassa!!!!
ap
Mutta täytyy ihmetellä terapeutille, että miksi en halunnut auttaa miestä. Oikein allergisoidun kun ajattelenkin, että ois pitänyt uhrautua sen eteen ilman sopimusta. Yyh. Tai sitten vain olen sellainen sovitaan kaikki asiat -luonne. Ja mies ei.
ap
Sun juttus on niin narskumaisen tyhmää jankutusta, ettei niitä jaksa lukea nukahtamatta. Alapeukkua narskulle. Muiden kommentit ovat paljon mielenkiintoisempia, fiksuja ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Sun juttus on niin narskumaisen tyhmää jankutusta, ettei niitä jaksa lukea nukahtamatta. Alapeukkua narskulle. Muiden kommentit ovat paljon mielenkiintoisempia, fiksuja ihmisiä.
Kyllä mua ainakin kiinnostais, jos mä oisin joku muu, että miksei ap halunnut auttaa miestään, varsinkin kun mies on auttanut ap:tä. Mutta tietenkin aiheesta voi tehdä itse itselleen tylsän uskomalla, että ap on vain joku narsku.
ap
Siis julkisen puolen psykiatrihoitoon on seula?
ap
Miten ne psykiatrit voivat siellä kunnioittaa tekemäänsä työtä, jos eivät saa ratkoa kenenkään vaikeuksia ja ongelmia, vaan kaikki on vain lääkkeiden antamista, jotka eivät ole koskaan parantaneet kenenkään ongelmia, lausuntojen kirjoittamista sinänsä joskus tärkeisiin muihin hoitoihin, ja diagnoosien antamista? Kauheaa. Diagnoosikaan ei paranna.
ap
Kissat siis kärsivät, koska en halunnut auttaa miestä. Mutta mies oli vastuussa kissoista, en minä. En oikein tajua tätä. Miten saisin itsestäni sellaisen, että haluaisin auttaa? Vai kannattaako siihen edes pyrkiä?
ap
Vierailija kirjoitti:
ap
Tietysti. Eihän muille julkisen puolen erityislääkäreille, esimerkiksi gynekologillekaan, pääse vain sen perusteella, että omasta mielestään on sen tarpeessa.
Vaikutti siltä, ettei sillä olisi oikeasti väliä miehelle, autanko mä vai en. Muuten ois varmaan pyytänyt ajoissa?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apTietysti. Eihän muille julkisen puolen erityislääkäreille, esimerkiksi gynekologillekaan, pääse vain sen perusteella, että omasta mielestään on sen tarpeessa.
Joo joo. No onpa outoa, ettei sen tasoinen paha olo, ettei voi edes tasapainoisesti omia lapsiaan hoitaa olisi kriteeri avulle. Tässä maassa on hoidon prioriteetit täysin päin pyllyä. Mä sentään kasvatan uusia veronmaksajia, mitä tekee syrjäytynyt bipo Jamppa joka polttelee kannabista tai pelaa aamusta iltaan? Ei mitään.
ap
Mutta jos sillä avulla ei ole merkitystä, niin miksi sitten viestittelee mulle siitä?! Tai jos sillä on, niin missä mättää, kun äijä mykistyy!!?
ap
Ja sehän sitten vasta kannattaakin, ettei mua hoideta, vaan odotetaan, että saadaan lapsistani sinne nuorison psykiatrian polille kaksi uutta hoidettavaa! Loistavaa! Jos mulla siis ei ois varaa asua erillään ja muutenkin rahaa hakea hoitoa itse ja muutenkin järkeä päässä. Että saattaa ne lapset nyt siltä välttyäkin. Toinen ainakin, ei ole niin herkkä. Toinen on synnynnäisesti herkkä, kuten itsekin oon.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apTietysti. Eihän muille julkisen puolen erityislääkäreille, esimerkiksi gynekologillekaan, pääse vain sen perusteella, että omasta mielestään on sen tarpeessa.
Aivan kuin joku hakeutuisi huvikseen psykiatrille! Saa*tana.
ap
Minkä tasoisia asiakkaita siellä psykan polilla oikein käy? Miksi heitä hoidetaan, ja mua ei? Aivan naurettavaa. No, koska ne ei osaa, on helpompi hoitaa niitä daijuiksi lääkittyjä lampaita, jotka ei enää edes yritä selvittää syitä pahoinvoinnilleen, sehän ois aivan liian kuormittavaa vastaanotoille. Hoidetaan vain sitä heidän hengissäpysymistään, elämänilosta ei tartte haaveilla.
ap
Vttu mä meen kertomaan tän niille. Act of war. Se voimaannuttaa, kun saan läksyttää itseäni muka ylemmässä ja päättävässä asemassa olevia. Kritiikillä, jossa on sisältöä ja ajatustakin, eikä vain omaa katkeruuttani. Koska saan mä hoitoa, jos joku sitä vain osaa antaa - rahalla.
ap
Kyllä niiden psykiatrien pitäis palauttaa mulle mun elämänilo. Ellei ne osaa, ne ei osaa hommiaan.
ap
En todellakaan kuuntele mitään sellaista pskaa kuin että "ihminen muuttuu" tai että "ei sitä aina voi olla iloinen" (kuka on sanonut, että aina???!) "ei tässä nyt itsekään niin iloisia olla, hehheh" jne.
Sille on syynsä, että mä kadotin elämäniloni ja mä haluan sen takaisin. Piste. Ja haluan tietää miksi se hävisi. Sitten sen voinee saada takaisinkin.
ap
vittu mitkä psykoosit tässäkin keskustelussa
Tsekkaa se dosettisi hei. Mä luulen, että lääkkeet on jääny parina päivänä väliin.
Ja tässäpä kuulitte mua hoitoon laittamassa olijat. Haistakaa paska! En edes pääsis, todellakaan. Ehkä äitinne oli hoidossa, koska sillä oli pipi pää, mulla ei oo, mulla on vain PAHA OLLA!
ap