Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ilmoitti keskellä yötä, että ulkoilevat kissat ovat sisällä ja mies ei ole kotona yötä

Vierailija
20.01.2018 |

Hiekkalaatikko on, mutta sitä moes ei ollut putsannut, koska kissat ovat ulkoilevia. Eli ihan vaan ilmoitusluontoisena asiana mulle, jolloin mun pitää ne mennä päästämään nyt ulos kun heräsin, koska asun aika lähellä. Tuonne pakkaseen vituttaa mennä. Vituttaa siis se, että mies ei ajattele mitään eikä neuvottele mistään, eikä kysele etukäteen, jolloin ois mukavampi toimia. Niin, eihän mun nytkään ole pakko sinne mennä kissoja ulos päästämään, ei, tietenkään, eihän mies pakota mua mihinkään, niiiih. Mitä sitten jos ne kissat kusee sisälle. Niii. Ei ollut mua pyydetty, niin miksi mun ois pakko totella ja sinne mennä nyt. Ei kiinnosta, haluaisin vain södä aamupalaa ja elää omaa elämää.
t.kristallikissa

Kommentit (241)

Vierailija
141/241 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viet ne lopetuspiikille. Näin ollen oli viimeinen kerta, kun sait tuollaisen viestin.

En vie, antaa elukoitten kärsiä ennemmin, eli elää parhaasta mahdollisesta vajaampaa elämää yhden vuorokauden. Ja miettiä, miten välinpitämättömiä pskiaisia niiden omistajat ovatkaan. Kohtelevat heitä aivan väärin siis ettei miltei julmasti. Oma etu kissan edellä! Kissan, joka on (lähes) täysin riippuvainen omistajastaan :'(

ap

Vierailija
142/241 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sinun tarvitse uskoa naistenlehtiä. Usko itseäsi. Voit löytää elämääsi rakkauden, joka ymmärtää sinua. Ei se tietenkään helppoa ole. Monien on pakko laittaa välit poikki vanhempiinsa, että pystyy itse elämään onnellisena. Paljon on narsistisia ja Hyväksikäyttäjä vanhempia, joita ei voi pitää elämässään. Niistä vain pitää päästää irti.

Niin, niin on. Ja se on käsittämätöntä, miten ihmiset arvostelevat näiden uhreja sen sijaan, että tukisivat tai olisivat hiljaa, kun ainoa mitä on sanottavaa, on arvostelu. On todella vaikeaa luottaa tulevansa missään ymmäretyksi. On tietty syytä osata siksi ymmärtää itseään. No, siihen hain apua, olenko saanut? En. Kognitiivinen terapia ei auttanut yhtään oppimaan ymmärtämään itseä. Vasta nykyinen tekee sitä jollain tasolla, tosin hitaasti. Mutta sekin on parempi.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/241 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viet ne lopetuspiikille. Näin ollen oli viimeinen kerta, kun sait tuollaisen viestin.

En vie, antaa elukoitten kärsiä ennemmin, eli elää parhaasta mahdollisesta vajaampaa elämää yhden vuorokauden. Ja miettiä, miten välinpitämättömiä pskiaisia niiden omistajat ovatkaan. Kohtelevat heitä aivan väärin siis ettei miltei julmasti. Oma etu kissan edellä! Kissan, joka on (lähes) täysin riippuvainen omistajastaan :'(

ap

Ei ne kärsi, paskantavat lattialle, kyllä sinä sen tiedät :)

Vierailija
144/241 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sinun tarvitse uskoa naistenlehtiä. Usko itseäsi. Voit löytää elämääsi rakkauden, joka ymmärtää sinua. Ei se tietenkään helppoa ole. Monien on pakko laittaa välit poikki vanhempiinsa, että pystyy itse elämään onnellisena. Paljon on narsistisia ja Hyväksikäyttäjä vanhempia, joita ei voi pitää elämässään. Niistä vain pitää päästää irti.

Mutta kiitos tästä tuesta, mun muutos oikeastaan alkoi siitä, kun luulin (heh) löytäneeni erään, joka ymmärsi minua. Siis se tunne.....se tavoitti jotain sellaista itsessäni, mitä multa puuttui. Se oli siksi todella arvokas kokemus, vaikken siitä suhdetta saanutkaan. Siitä lähti sen etsiminen, kuka minä oikein olen.

Toki sitä pohjusti jo sekin, että olin tullut äidiksi ja oli vaikeaa toimia äitinä siten kuin oisin halunnut. En itseasiassa sitä osaa vieläkään, se on kamalaa.

ap

Vierailija
145/241 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ei ne kärsi, paskantavat lattialle, kyllä sinä sen tiedät :)

Heh :) Koitan muistaa sen ajan, kun vanhempi kissamme kärsi niitä virtsaongelmia ja aina teki lasten peittoihin. Siitä oli kissarakkaus aika kaukana =) Että jos ne nyt hiukan kärsii, niiin.... on mekin kärsitty =)

Kunpa osaisin ajatella, ettei ne kärsi. Kun olin lapsi, meillä oli sekä kissa että koira ja olin ainoa laps. Mielsinköhän ne siis lapsiksi jollain tiedostamattomalla tasolla??

ap

Vierailija
146/241 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää ketjut on todella kipeällä tavalla koukuttavia. Ei tee hyvää aloittajalle, ei kommentoijalle eikä lukijalle.

Koskaan ei aloittaja päädy mihinkään yhtään rakentavaan. Kaikki on vain väärin ja paskaa...

Toisaalta, eihän Carl Barkskaan olisi saanut Aku Ankasta klassikkotarinoita, jos Akun hahmo olisi tasapainoinen ja elämään fiksusti suhtautuva. Silloin Aku olisi Mikki Hiiri, joka ei kiinnosta ketään.

Lähden lenkille, mutta epäilemättä näitä tulee taas illalla luettua.

Vierailija
147/241 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Mikki oli ihan kiinnostava joutuessaan kiipeliin, kun se aina selviytyi pahoista paikoista. Mutta joo, ei Mikin arki niin kiinnostavaa... tai no en mä tiedä, ei mua vaivaisi lukea hahmosta, joka antaa jotain sillä tasolla, että tuo hyvän mielen kun on niin fiksu arjessaan.

ap

Vierailija
148/241 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata vastata aloittajalle, vaan ilmoittaa hänen ketjunsa asiattomiksi. 

Vierailija
149/241 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata vastata aloittajalle, vaan ilmoittaa hänen ketjunsa asiattomiksi. 

Miksei kannata? Jos osaa auttaa mua, saa hyvän mielen. Jos ei osaa, sitten ei pidä arvostella, niin en hauku. Käsitätkö?

ap

Vierailija
150/241 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten arvostelijat ulisee ja itkee, kun mä haukun heitä, eikä arvost.....eikun apu kelpaa. Nauran näille nuijille.

ap

Vierailija
151/241 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee eläinsuojeluilmoitus, kissat ovat heitteillä, jos poistuvat kodin rajojen ulkopuolelle ilman omistajan valvontaa.

Vierailija
152/241 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissojen paikka on sisällä. Niin maalla kuin kaupungissakin. Ulkona vaarana autot, petoeläimet ja idiootit ammuskelemassa haulikolla tai ilmakiväärillä.

Ette välitä kissoista kun päästätte ulos ne. Ei pidä ottaa kissoja kun ei halua tyhjätä hiekkalaatikkoa.

Vierailija
153/241 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ehkä ne kissat tekee taas tarpeensa vanhasta muistista lasten sänkyihin. Siinäpä lapsetkin kivasti kärsii kissojen ohella.

Vierailija
154/241 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nyt ymmärrä tätä ongelmaa. Kissat on sisällä kuten laki määrää, mies rikkokoon kissojen kiinnipitosääntöjä ihan itsekseen jos haluaa, miksi sun siihen pitää sekaantua. Itse vastasin, tuohon että niin mitä sitten, hyvä et ovat tallessa.

Vierailija
155/241 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissojen paikka on sisällä. Niin maalla kuin kaupungissakin. Ulkona vaarana autot, petoeläimet ja idiootit ammuskelemassa haulikolla tai ilmakiväärillä.

Ette välitä kissoista kun päästätte ulos ne. Ei pidä ottaa kissoja kun ei halua tyhjätä hiekkalaatikkoa.

Lässytä sä siellä vaan paskapää, ne on mm. otettu hiiriä varten. Ihan lemmikeiksi kuitenkin. Ja ovat paljon onnellisempia, kuin sun kissasi, normaalisti päästessään ulos, kuten kissan kuuluukin.

ap

Vierailija
156/241 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tartte tulla arvostelemaan toisten kissanpitoa ja elämää, nuija. Pidä sä vain adhd-kissasi sisällä sekoamassa, jos SÄ haluat elää niin. Me ei haluta. Se ei kuulu sulle pskapää pätkääkään.

ap

Vierailija
157/241 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku tällainen kpää kuvittelee, että mua KIINNOSTAA hänen mielipiteensä? Pitäköön ITSE kissoistaan huolta miten hluaa, mitä saa*tanaa pitää toisten elämää arvostella? Oletko jotekin vähän kesken-kasvuinen ja va-jaa? Molemmissa tavoissa on puolensa, tajua kääpiö, että jokainen valitsee omansa, puolet, jotka häntä miellyttää.

ap

Vierailija
158/241 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku tällainen kpää kuvittelee, että mua KIINNOSTAA hänen mielipiteensä? Pitäköön ITSE kissoistaan huolta miten hluaa, mitä saa*tanaa pitää toisten elämää arvostella? Oletko jotekin vähän kesken-kasvuinen ja va-jaa? Molemmissa tavoissa on puolensa, tajua kääpiö, että jokainen valitsee omansa, puolet, jotka häntä miellyttää.

ap

..ja jotka katsoo kissoille parhaaksi.

ap

Vierailija
159/241 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokin lintuja näin talvella. Viime viikonloppuna nähtiin, kun vapaana ollut kissa nappasi linnun lintulaudalta. Tuli tosi paha mieli. Surettaa se lintu, ja se ettei linnut uskaltaneet enää tulla syömään, vaikka tarvitsisivat energiaa näin pakkasella.

Kissanomistajat, pitäkää kissat sisällä tai laittakaa edes kello niiden kaulaan.

Vierailija
160/241 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eihän tämä ole mikään mielipideasia: ei yksikään eläinsuojelujärjestö kehota pitämään kissoja ulkona. Sanokaa yksikin toinen kotieläin joka kulkee ulkona vartioimatta. Sanokaa edes hyötyeläin. Kissat ja porot. Kammottava loppu kissalla, kun kettu tai auto sen tappaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme