Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ilmoitti keskellä yötä, että ulkoilevat kissat ovat sisällä ja mies ei ole kotona yötä

Vierailija
20.01.2018 |

Hiekkalaatikko on, mutta sitä moes ei ollut putsannut, koska kissat ovat ulkoilevia. Eli ihan vaan ilmoitusluontoisena asiana mulle, jolloin mun pitää ne mennä päästämään nyt ulos kun heräsin, koska asun aika lähellä. Tuonne pakkaseen vituttaa mennä. Vituttaa siis se, että mies ei ajattele mitään eikä neuvottele mistään, eikä kysele etukäteen, jolloin ois mukavampi toimia. Niin, eihän mun nytkään ole pakko sinne mennä kissoja ulos päästämään, ei, tietenkään, eihän mies pakota mua mihinkään, niiiih. Mitä sitten jos ne kissat kusee sisälle. Niii. Ei ollut mua pyydetty, niin miksi mun ois pakko totella ja sinne mennä nyt. Ei kiinnosta, haluaisin vain södä aamupalaa ja elää omaa elämää.
t.kristallikissa

Kommentit (241)

Vierailija
21/241 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten korvaat miehelle että hän hoitaa 100% kissasi ja lapsesi?

Hän haluaa hoitaa ne, häntä se ei harmita, hän ei ole pyytänyt siitä mitään, eikä tarvitse kompensaatiota. Asiasta on toki neuvoteltu. Tai maksan mä talon lämmityskulut, jossa he asuu, ja muut vastaavat menot ja lasten asioita, harrastuksia, luistimia, suksia, kaikenlaista maksan.

ap

Mies pyysi nyt palvelusta. Tällä korvaat ihan hitusen. Ja voit kiittää muutenkin. Voit alkaa maksaa elatusmaksut reilusti ja sopia tapaamiset lasten kanssa

Tällä pääset alkuun

Vierailija
22/241 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostanko nyt miehelle kissojen kautta? Mitäs et neuvotellut kanssani, että käykö tää? Sait kissankusta kotiisi, häh häh. Opettele ensinkerralla ajattelemaan sitä toista, äläkä vain oleta, että hyppelen miten vain sulle sattuu olemaan tarvetta!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/241 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten korvaat miehelle että hän hoitaa 100% kissasi ja lapsesi?

Hän haluaa hoitaa ne, häntä se ei harmita, hän ei ole pyytänyt siitä mitään, eikä tarvitse kompensaatiota. Asiasta on toki neuvoteltu. Tai maksan mä talon lämmityskulut, jossa he asuu, ja muut vastaavat menot ja lasten asioita, harrastuksia, luistimia, suksia, kaikenlaista maksan.

ap

Mies pyysi nyt palvelusta. Tällä korvaat ihan hitusen. Ja voit kiittää muutenkin. Voit alkaa maksaa elatusmaksut reilusti ja sopia tapaamiset lasten kanssa

Tällä pääset alkuun

Nimenomaan ei pyytänyt. Mulle ei sanella mitään. Kissat jää sisälle jos se on susta kiinni.

Vierailija
24/241 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teen tämän nyt, niin millä mies korvaa aiheuttamansa mielipahan? Ei millään. Siksi, miksi tekisin sen, ja aiheuttaisin itselleni mielipahaa?

ap

Vierailija
25/241 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pistä sille viesti, että tarkoititko pyytää minua käymään päästämään ne pihalle? Sori, oon jo sopinut muuta.

Kyllä ne kisut laatikkoon pissaa, vaikka se olis vähän täynnäkin.

P.s. missä lapset, jos isä on yön pois kotoa?

Vierailija
26/241 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että sillä äijällä on otsaa, että kehtaa. Mitä se antaa mulle kompensaatioksi, ei se pysty mitään antamaan, sellainen paska köyhä, eikä tätä kyllä rahalla ratkottaisikaan. Sen verran ei voi kunnioittaa mun elämää ja mun aikaa, että neuvottelis asiasta. Kissat muka unohtuivat sisälle. Ei kissat unohdu, jos tiedät ettet ole kotona!!!!

Ehkä hän voi kompensaatioksi hoitaa kissojasi ja lapsiasi.

Jäät paljon vielä velkaa

Vierailija
27/241 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, missä ne lapset on?

Vierailija
28/241 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No pistä sille viesti, että tarkoititko pyytää minua käymään päästämään ne pihalle? Sori, oon jo sopinut muuta.

Kyllä ne kisut laatikkoon pissaa, vaikka se olis vähän täynnäkin.

P.s. missä lapset, jos isä on yön pois kotoa?

Toivottavasti ne pissais. Voisin mennä omaan tahtiini, enkä muiden määräämään. Vihaaaaan miestä, miksi se on tuollainen ajattelematon paska? Lapset on miehen kanssa reissussa.

Vierailija
29/241 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on siis uusi (terve) nainen. Luojan kiitos.

Vierailija
30/241 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kostanko nyt miehelle kissojen kautta? Mitäs et neuvotellut kanssani, että käykö tää? Sait kissankusta kotiisi, häh häh. Opettele ensinkerralla ajattelemaan sitä toista, äläkä vain oleta, että hyppelen miten vain sulle sattuu olemaan tarvetta!!!!

Eikä sinua yhtään hävetä tietenkään

Persoonallisuushäiriö estää näkemästä omaa pahuuttasi

Vierailija
31/241 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että sillä äijällä on otsaa, että kehtaa. Mitä se antaa mulle kompensaatioksi, ei se pysty mitään antamaan, sellainen paska köyhä, eikä tätä kyllä rahalla ratkottaisikaan. Sen verran ei voi kunnioittaa mun elämää ja mun aikaa, että neuvottelis asiasta. Kissat muka unohtuivat sisälle. Ei kissat unohdu, jos tiedät ettet ole kotona!!!!

Jäät paljon vielä velkaa

No se on sovittu juttu, tämä on eri asia, tätä ei ollut sovittu. Miksi mun pitää mitään hänelle sopimatta tehdä? Ei miksikään. Kun ei ole mikään hätätilanne kyseessä kuitenkaan, että ei voisi asioista puhua. Ed. kerralla kun he olivat poissa sovittiin etukäteen, että käyn katsomassa kissat. Silloin se oli pitempi aika. Nyt vain yksi yö. Pakkasen takia kissoja ei voinut jättää uloskaan, vaikkakin ne ois selvinneet, mutta ei raaski.

Vierailija
32/241 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesi saavat ihanan äitipuolen. Huh, hyvä niin.

Vierailija
33/241 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä sinua yhtään hävetä tietenkään

Persoonallisuushäiriö estää näkemästä omaa pahuuttasi

Mikä tässä on pahaa? En ole kenenkään käskyläinen millään tasolla, se ei ole pahuutta.

Vierailija
34/241 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eivät todellakaan saa, miestä ei huolis kukaan kuin kaveriksi.

ap

Vierailija
35/241 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäät paljon vielä velkaa

No se on sovittu juttu, tämä on eri asia, tätä ei ollut sovittu. Miksi mun pitää mitään hänelle sopimatta tehdä? Ei miksikään. Kun ei ole mikään hätätilanne kyseessä kuitenkaan, että ei voisi asioista puhua. Ed. kerralla kun he olivat poissa sovittiin etukäteen, että käyn katsomassa kissat. Silloin se oli pitempi aika. Nyt vain yksi yö. Pakkasen takia kissoja ei voinut jättää uloskaan, vaikkakin ne ois selvinneet, mutta ei raaski.

Sinä olet miehelle paljon velkaa. Et pysty koskaan korvaamaan

Vierailija
36/241 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä on siis uusi (terve) nainen. Luojan kiitos.

Ootko vähän tyhmä? Mitenkään et voi päätellä niin, ja silti valehtelet itsellesi jo täyttä häkää???? Opettele kuule olemaan netissä. Sä tiedät yllättävän vähän.

Vierailija
37/241 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eivät todellakaan saa, miestä ei huolis kukaan kuin kaveriksi.

ap

Niinhän sä luulet;) Ja sinua kukaan ei halua edes kaveriksi.

Vierailija
38/241 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän niitä kissoja voi yöksi ulos jättää. Pakkohan ne on jättää sisälle. Sinä menet nyt päästämään kissat ulos - kun ehdit ja odotat, että palaavat sisälle.

Lapset ilmeisesti isänsä mukana?

Vierailija
39/241 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäät paljon vielä velkaa

Sinä olet miehelle paljon velkaa. Et pysty koskaan korvaamaan

Vaikka olisinkin, niin asiasta NEUVOTELLAAN. Nytkään en ole mitään velkaa mennä avaamaan ovea kissoille.

Vierailija
40/241 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän niitä kissoja voi yöksi ulos jättää. Pakkohan ne on jättää sisälle. Sinä menet nyt päästämään kissat ulos - kun ehdit ja odotat, että palaavat sisälle.

Lapset ilmeisesti isänsä mukana?

Kun ehdin ei riitä, ne on jo voineet pissata sisälle silloin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi