On 27-vuotias mies liian nuori 43-vuotiaalle naiselle?
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu muille. Jos onnellisia, ok
Ei kuulu, mutta näkyy..
Ap
Tärkeintä on miltä itsestäsi tuntuu. Hiukan voi vaikuttaa mahd lastesi mielipiteet.
Ei ole liian nuori. Voit nyt jatkaa elämääsi ja unohtaa koko jutun. 👍
Mulle olis.
Taannoin treffailin 35-vuotiasta miestä, ja pinnan alta kun vähän raaputti, niin jestas miten lapsellinen ja kypsymätön vielä oli.
Okei, en leimaa kaikkia kolmevitosia miehiä lapsellisiks, mutta ei tämä kokemus kyllä auttanut yhtään siihen, kun jo muutenkin olin epäillyt ettei nuorempi mies mulle sovi.
Vierailija kirjoitti:
Mulle olis.
Taannoin treffailin 35-vuotiasta miestä, ja pinnan alta kun vähän raaputti, niin jestas miten lapsellinen ja kypsymätön vielä oli.
Okei, en leimaa kaikkia kolmevitosia miehiä lapsellisiks, mutta ei tämä kokemus kyllä auttanut yhtään siihen, kun jo muutenkin olin epäillyt ettei nuorempi mies mulle sovi.
Minkä ikäinen itse olet?
43-vuotias on aikuinen. 27-vuotias on aikuinen. Aikuinen ihminen päättää itse omasta elämästään ja teoistaan jos ei ole holhouksen alainen.
Asia ei kuulu yhtään mitään yhtään kenellekään toiselle. Mielipiteitä voi tulla, sieltä ja täältä, mutta vain ja ainoastaan te tiedätte ja ainoastaan te elätte omaa elämäänne.
Jos olette onnellisa yhdessä, se on pääasia. Te kaksi olette yhdessä, ei suku ja perhe ja kaverit ja ystävät ja ympäristö. Toisten onni voi olla kova pala purtavaksi monelle. Karavaani kulkee, koirat haukkuvat.
Onnea teille ja nauttikaa elämästänne <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle olis.
Minkä ikäinen itse olet?
43.
Vierailija kirjoitti:
Mulle olis.
Luulenpa että lapsellisuus on enemmänkin kiinni persoonasta kuin iästä. 35-vuotias ei ole erityisen nuori..
On mun mielestä. Suuri ikäero ei ole hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle olis.
Luulenpa että lapsellisuus on enemmänkin kiinni persoonasta kuin iästä. 35-vuotias ei ole erityisen nuori..
Paljon mahdollista. Tämä oli vain oma kokemukseni, eikä järin rohkaiseva.
Nyt vasta huomasin virheen otsikossa :D vai olikohan tuo joku freudilainen?
Pitäisi lukea ONKO..
Ap
Ukko rähjääntyy ihan kuin tikittävä aikapommi. 43 on jo tosi vanha ja viimeistään 6 vuotta menee, niin totaali rupsahdus on tullut tosi olemukseen.
Vaikka näyttää nyt hyvältä, niin kyllähän se turahtaa ihan pian. En suosittele.
Vierailija kirjoitti:
Ukko rähjääntyy ihan kuin tikittävä aikapommi. 43 on jo tosi vanha ja viimeistään 6 vuotta menee, niin totaali rupsahdus on tullut tosi olemukseen.
Vaikka näyttää nyt hyvältä, niin kyllähän se turahtaa ihan pian. En suosittele.
Nyt en ihan tajunnut.
Ap
Mies haluaa jatkuvaa siittämistä ja jos sattuu siihen suostuvan naisen herran vuonna 2024 löytämään mistä tahansa ikäluokasta, siihen kannattaa tarttua. Suurin osa naisista ei suostu tuollaiseen diiliin enää, vaan mies saa kärvistellä niinkuin luonto on tarkoittanut
Kyllä sopii! Me aikuiset naiset emme ole yhtä jyrkkiä kuin ikäisesi.
Vieraaja kirjoitti:
On mun mielestä. Suuri ikäero ei ole hyvä.
Mies saisi olla selvästi nuorenpi. Selkeästi vanhenpi ukko voi tulla raskas omaishoitaa tai jääräytyä.
Ei kuulu muille. Jos onnellisia, ok