Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Hiekkalaatikko on, mutta sitä moes ei ollut putsannut, koska kissat ovat ulkoilevia. Eli ihan vaan ilmoitusluontoisena asiana mulle, jolloin mun pitää ne mennä päästämään nyt ulos kun heräsin, koska asun aika lähellä. Tuonne pakkaseen vituttaa mennä. Vituttaa siis se, että mies ei ajattele mitään eikä neuvottele mistään, eikä kysele etukäteen, jolloin ois mukavampi toimia. Niin, eihän mun nytkään ole pakko sinne mennä kissoja ulos päästämään, ei, tietenkään, eihän mies pakota mua mihinkään, niiiih. Mitä sitten jos ne kissat kusee sisälle. Niii. Ei ollut mua pyydetty, niin miksi mun ois pakko totella ja sinne mennä nyt. Ei kiinnosta, haluaisin vain södä aamupalaa ja elää omaa elämää.
t.kristallikissa

• ylös 7
  • alas 235

Sivut

Kommentit (241)

Vierailija

Leikitäänkö, että mä nukuin kymmeneen? Silloin en voi mennä päästämään niitä heti?

• ylös 10
  • alas 34
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Tottakai haluat. Onhan se vaikeeta tehdä mitä tahansa toisten vuoksi. Itsekkyys on sellaista

• ylös 37
  • alas 14
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tottakai haluat. Onhan se vaikeeta tehdä mitä tahansa toisten vuoksi. Itsekkyys on sellaista

Mä autan kyllä jos se ei ole tuollainen ilmoitusluontoinen asia, vaan neuvoteltu.
ap

• ylös 41
  • alas 15
Vierailija

Tulee van todella paha mieli, miten mies korvaa mulle menetetyn aamun ja pakkasessa kärsimisen? Ei kiinnosta paskakaan rääkätä itseään kylmässä nyt, ei yhtään.

• ylös 4
  • alas 75
Vierailija

Mä en IKINÄ olettais vain ilmoitusluontoisena asiana jonkun hyysäävän MUN elämää missään kohdassa. Tottakai neuvottelisin ja kysyisin, mitä toinen on valmis tekemään.
ap

• ylös 27
  • alas 10
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ehkä toi parisuhde ei sitten toimi.

No ei tässä ole parisuhteesta kysymys! Meillä on lapsia ja mies hoitaa lapset, siksi ollaan tekemisissä.
ap

• ylös 1
  • alas 49
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä en IKINÄ olettais vain ilmoitusluontoisena asiana jonkun hyysäävän MUN elämää missään kohdassa. Tottakai neuvottelisin ja kysyisin, mitä toinen on valmis tekemään.
ap

Äitihullun erikoiskyky. Sokeus

• ylös 75
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miten korvaat miehelle että hän hoitaa 100% kissasi ja lapsesi?

Hän haluaa hoitaa ne, häntä se ei harmita, hän ei ole pyytänyt siitä mitään, eikä tarvitse kompensaatiota. Asiasta on toki neuvoteltu. Tai maksan mä talon lämmityskulut, jossa he asuu, ja muut vastaavat menot ja lasten asioita, harrastuksia, luistimia, suksia, kaikenlaista maksan.
ap

• ylös 4
  • alas 38
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sanot, että on menoa/kiire, joten et pääse kun näin yllättäen taas ilmoitettiin.

Voin toki sanoa näin, mutta entäs sitten? Sitten siellä kärsii sisällä kaksi kissaa jotka ehkä kusee jonnekin. Vaikka vittuako sen pitäisi mun ongelma olla, varsinkaan sellainen, josta ei etukäteen neuvotella, että miten tehdään? Inhoan tällaisia yllärimenoja, ei kiinnosta!!!!!

• ylös 1
  • alas 29
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
ap

Niin, sinähän et tietenkään tehnyt niin, että ilmoitusluontoisena asiana vain sanoit miehelle, että lähdet nyt kodistanne ja jätät kaiken vastuun lapsistanne miehelle. Vai mites se nyt menikään..?

• ylös 32
  • alas 1
Vierailija

On kyllä paha. Tästä saa aihetta viikoiksi jauhaa palstalla ja puida terapiassa. Loukkaus on niin valtava

• ylös 35
  • alas 2
Vierailija

Että sillä äijällä on otsaa, että kehtaa. Mitä se antaa mulle kompensaatioksi, ei se pysty mitään antamaan, sellainen paska köyhä, eikä tätä kyllä rahalla ratkottaisikaan. Sen verran ei voi kunnioittaa mun elämää ja mun aikaa, että neuvottelis asiasta. Kissat muka unohtuivat sisälle. Ei kissat unohdu, jos tiedät ettet ole kotona!!!!

• ylös 0
  • alas 19
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap

Niin, sinähän et tietenkään tehnyt niin, että ilmoitusluontoisena asiana vain sanoit miehelle, että lähdet nyt kodistanne ja jätät kaiken vastuun lapsistanne miehelle. Vai mites se nyt menikään..?

En tehnyt. Kysyin mieheltä, miten se hänelle sopisi.
ap

• ylös 0
  • alas 11
Vierailija

Kissoja ei pitäisi päästää vapaana ulos. Ne syövät mm. pikkulintuja ja niiden pesiä.

• ylös 30
  • alas 8

Sivut