Uni, jota et unohda?
Painajainen tai tosielämää kauniimpi unitarina?
Avatkaapa alitajuntaanne!
Kommentit (68)
Lapsuuden mörköunet, jossa joku paha örkki ajoi takaa.
Kun tiesin, että karkuun ei kuitenkaan olisi päässyt, pysähdyin ja aloin makeilemaan sille kuin joku rauhanlähettiläs. Hirviö meni aina hämilleen ja tilanne laukesi onnellisesti :)
Se, kun minut ammuttiin unessa. Pakenin kahta miestä isossa kiviseinäisessä linnassa/kartanossa. Juoksin sellaista sisäpihan käytävää pitkin, vähän kuin kuvassa missä on noi holvikaaret http://www.travelswithmiha.com/wp-content/uploads/2013/08/IMG_0605.jpg
Käytävä loppui isoon raskaaseen puuoveen jonka aukaisin ja tajusin, että se olikin huone josta ei ole poispääsyä. Piilouduin hädissäni oven taakse, josta miehet minut pian löysivät ja toinen miehistä ampui minua rintaan sellaisella vanhanaikaisella aseella. Kaikki meni ihan mustaksi ja tunne oli jotenkin epäuskoinen. Sitten heräsin.
Ööh... jäi mieleen sellainen, jossa masturboin isolla, kovettuneella koirankakkapökäleellä ja totta tosiaan heräsin ihan oikeaan orgasmiin :D:D
Krapulassa nähty uni, jossa lentävä (levitoiva), nyljetty hirvenpää tunkeutui tuuletusikkunan kautta asuntooni ja alkoi pitää minulle moraalisaarnaa siitä, että miksi me ihmiset viemme talvea vasten heiltä (hirviltä) ruumiin ja lämmittävän nahkan hirvenmetsästyksen yhteydessä, vaikka saamme lämpöisiä vaatteita kaupastakin...
Näin joskus varhaisteininä unen, jossa menin saunaan. Nostin pois lämminvesipadan kannen ja näin, että vedessä kellui pääkallo. Monta vuotta pelkäsin mennä yksin saunaan tämän unen takia.
Olin murhannut jonkun ja pannut ruumiin mustaan jätesäkkiin. Työmatkalla kippasin säkin eräässä mutkassa ojaan. Ikinä en unohda sitä ahdistusta kiinnijäämisen pelosta. Ei selvinnyt, kenet olin listinyt tai miksi.
Lapsuudenuni, jossa pappani oli muka ilkeä hullu. Ja hän oli oikeasti maailman paras pappa.
Toinen uni oli sellainen, jossa pilkoin kahden ystäväni kanssa ruumiinpaloja kenkälaatikkoon .O
Näen toistuvia unia, joissa minulla on ihanat, pitkät, runsaat ja punaiset hiukset...
Herätessä peilistä katselee keski-ikäinen ja rasvoittuva kananperse-look :(
yritätät juosta töihin mutta et pääse eteenpäin
Katastrofiuni, jossa seisoin "aakeella laakeella" tasangolla iltaruskon aikaan ja katselin yli kiitävää lentokonetta. Se räjähti silmieni edessä ja putosi metsän taakse. Samankaltaisia lentokoneunia on ollut useita ja herätessä sydän hakkaa kurkkua kuristaen.
Kauneinta uniosastoa edustaa se, jossa liitelin ja tanssahtelin jäällä kuin joku Kiira Korpi. Ylimaallisen keveästi ja vaivattomasti (vaikken oikeasti uskaltaisi enää kaukaloon kompuroimaan edes kypärällä ja turvatyynyillä varustettuna :D)
Unessa näin itseni kauempaa kävelemässä enkä ensin pitänyt sitä mitenkään outona. Yhtäkkiä karmea tunne valtasi minut: Miten voin olla tuolla kun olen samaan aikaan tässä?
Näin unta kuolleesta ukistani, joka käyttäytyi siinä ikään kuin ei olisi tiennyt jo kuolleensa.
Yritin miettiä, miten hienovaraisesti voisi hänelle asian kertoa ja pelkäsin koko ajan, että tulee erotessa halaamaan, niinkuin tapansa eläessä oli. Että haroisin jotain tyhjää ja kylmää...
Vierailija kirjoitti:
Katastrofiuni, jossa seisoin "aakeella laakeella" tasangolla iltaruskon aikaan ja katselin yli kiitävää lentokonetta. Se räjähti silmieni edessä ja putosi metsän taakse. Samankaltaisia lentokoneunia on ollut useita ja herätessä sydän hakkaa kurkkua kuristaen.
Mulla on ollut samanlaisia, mutta mun unissa se on ollut aina ufo😳
Kuolin unessani, kun lentokone syöksyi rakennukseen jossa olin. Ensin meni kuuma lämpöaalto kehon läpi ja sen jälkeen tuli todella yököttävä olo. Siinä unessa vielä mietin, että tältä siis kuoleminen tuntuu. Sitten heräsin.
Makuuhuoneessa pörräsi kämmenenkokoinen höttiäinen, semmoinen koppakuoriaisen ja hämähäkin tai torakan sekasikiö, joka piiloutui sängyn alle tai verhojen taakse ja sitä siinä yritin kauhuissani pyydystää, YÖK!! Teema toistuu aika ajoin. Tosielämässä en nyt varsinaisesti kärsi mistään ötökkäkammosta, huom.
Kiipesin köyden varassa korkeaan torniin, olin ihmisten välissä. Tornissa oli pieni huone, jossa oli lempeä mies. Muut hyppäsivät ulos, vain minä jäin yksin huoneeseen. Kävin katsomassa ulos mutta en uskaltanut hypätä, halusin mennä takaisin mutta köysi loppui kesken.
Mieshahmo kertoi minulle että takaisin ei voi mennä eikä tornin huipulle jäädä. Pakko hypätä.
Tuo uni on jäänyt mieleen, koska elämäni oli ns. jumissa. Unen ansiosta sain rohkeutta hypätä uuteen.
Olen nähnyt paljon mieleen painuneita unia. Kolme parasta ovat kun putosin sillalta jokeen ja tunsin hukkuvani. Sitten vedin vettä keuhkoon ja minulla olikin kidukset ja hengitin. Aivan mieletön fiilis!
Toinen on kun pystyin lentämään levittämällä käteni. Liitelin lintuparven keskellä ja ihalin maisemia.
Kolmas ja vähän maanläheisempi. Olin jo jonkun aikaa miettinyt, miltä seksi tytön kanssa tuntuu. Olin 15-vuotias, kun näin unta, että tein sitä tyttöystäväni kanssa. Menetin kuitenkin poikuuteni vasta vuoden päästä seuraavalle tyttöystävälleni, ja toden totta: Se tuntui samalle kuin unessa, vaikka kesti paljon lyhyemmän ajan. 😂
Ovesta tuli ensin remonttireiskoja ilmoittamatta jotain (mitä??) remppaamaan, sitten ramppasi jotain kaukaisia sukulaisia kutsumatta sotkemaan paikkoja. Hermoja repivä yö, kun kämppä käännetään ylösalaisin ja juokset siivoamassa kaiken maailman vandaalien jälkiä itku kurkussa!
Painajainen jonka näin pikkuskidinä, en ole koskaan jostain syystä unohtanut. Hankala selittää, mutta meni jotakuinkin. Olin täysin pimeässä niin että näin vain itseni ja edessäni oli jonkinlainen pimeyteen otsastani lähtevä naru ja sitä narua pitkin pimeydestä vyöryi jonkinlainen kuula ja halkaisi pääni, siihen loppui.