Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei kaupasta löydy mitään nättejä liivejä isorintaisille?

Vierailija
19.01.2018 |

Kaikki koot A,b,c,d koossa on vaikka mitä hienoja liivejä. Kaikki ei niin nätit liivit ovat niitä isokokoisia vaan.

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harva nuori nainen haluaa pitää itsellään ylettömän suuria rintoja?

Olet todella tyhmä. Toisille nyt kasvavat isommat rinnat, eikä heidän tarvitse olla ylipainoisia ja/tai olla ottanut silikoneja. Monilla lihavilla on keskikokoiset rinnat. Mulle onneksi sopii Changen liivit, on niissä kivoja värejä, liivien ulkonäkö on ok, vaikka kuppikokoni on asteikon yläpäästä, ympärys rintojen alta on n. 85 cm.

Niin mutta ei se poista sitä faktaa, että yli isot rinnat eivät ole muodissa varsinkaan nuorilla joten siksi ei löydy muodikkaita liivejä.

No isot rinnat tarvitsevat tukea, leveät olkaimet jne. Mutta kummasti näen pienissä rintsikoissa isoja toppauksia, kun etsin omia liivejäni.

Siksi sellaisia liivejä ei kaikkien tarvitse ostaa. Mun mielestä on inhottavaa varsinkin kesällä , kun piti pitää sellaisia älyttömän tukevia liivejä.

Vierailija
42/78 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet todella tyhmä. Toisille nyt kasvavat isommat rinnat, eikä heidän tarvitse olla ylipainoisia ja/tai olla ottanut silikoneja. Monilla lihavilla on keskikokoiset rinnat. Mulle onneksi sopii Changen liivit, on niissä kivoja värejä, liivien ulkonäkö on ok, vaikka kuppikokoni on asteikon yläpäästä, ympärys rintojen alta on n. 85 cm.

Monilla lihavilla? No tuota nyt ei usko vanha susikaan. Kuvitteletko todella, että lihavilla olisi keskikokoiset rinnat ja vielä monella? Kyllä se nyt ihan järjellä on mietittävissä. Ylipainoisilla naisilla on 90% isommat rinnat kuin nornaalipainoisilla esim, koska rinnat koostuvat rasvasta. Ota se järki kätees!

T. Toinen kirjoittaja

Kuule ihan lenkkisaunasta ja kaveripiiristä olen tehnyt havaintoja. Toisilla kehon rasva kertyy enemmän rintoihin kuin esim. reisiin. Ei kaikilla lihavilla ole keskikokoiset rinnat, mutta osalla on. Miten voit selittää sen, että painaessani 80 kg minulla oli E-kupin rinnat ja suht sutjakat reidet ja samankokoisella ystävälläni hädin tuskin B-kupin rinnat ja paksuhkot reidet ja takapuoli. Rinnat eivät koostu pelkästä rasvasta, mutta myös rintarauhaskudoksesta, senkin määrä vaihtelee yksilöittäin.

Nuohan ovat isot rinnat. Mistä lähtien E- kuppi on ollut keskikoko? Ei mistään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monilla lihavilla? No tuota nyt ei usko vanha susikaan. Kuvitteletko todella, että lihavilla olisi keskikokoiset rinnat ja vielä monella? Kyllä se nyt ihan järjellä on mietittävissä. Ylipainoisilla naisilla on 90% isommat rinnat kuin nornaalipainoisilla esim, koska rinnat koostuvat rasvasta. Ota se järki kätees!

T. Toinen kirjoittaja

Kuule ihan lenkkisaunasta ja kaveripiiristä olen tehnyt havaintoja. Toisilla kehon rasva kertyy enemmän rintoihin kuin esim. reisiin. Ei kaikilla lihavilla ole keskikokoiset rinnat, mutta osalla on. Miten voit selittää sen, että painaessani 80 kg minulla oli E-kupin rinnat ja suht sutjakat reidet ja samankokoisella ystävälläni hädin tuskin B-kupin rinnat ja paksuhkot reidet ja takapuoli. Rinnat eivät koostu pelkästä rasvasta, mutta myös rintarauhaskudoksesta, senkin määrä vaihtelee yksilöittäin.

Varmaan tarkoitettiin tota B:tä. Ja E kyllä on keskikoko jos ympärys on esim. 65.

Vierailija
44/78 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta, isommat koot ovat malliltaan useinmiten vähän tanttamaisia. Oletuksena on selvästi että liivien ostaja on jo vähän vanhempi nainen, joten liivien ei halutakkaan olevan mitenkään seksikkäät tms.

En tiedä minkä ikäistä tässä tarkoitetaan vanhemmalla naisella mutta kaikki vanhemmatkaan naiset eivät halua pukeutua beigen värisiin hehtaarikuppisiin mummoliiveihin, joissa on 5cm levyiset olkaimet. Koko näyttää olevan liivinvalmistajille ongelma. Oletetaan että jos et ole pieni ja siro niin olet automaattisesti joku seksitön marttakerhomummo. Sama pätee vaatteisiin ainakin Suomessa. On totta tietenkin, että ihannevartaloisen päällä vaatteet näyttävät paremmalta. Väitän kuitenkin että tästä ihannemallista poikkeavat näyttävät myös paremmilta jos löytyisi heille sopivia hyvännäköisiä vaatteita ja liivejä. T. N60v

Vierailija
45/78 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Changellakaan ei I-J kupissa 65 ympäryksellä ole kuin muutama vaihtoehto, lisäksi tuntuvat venyvän ja joustavan joka suuntaan, ei siis kovin tukevia. Netistä tilaaminen on aina arpapeliä, täytyy analysoida malli kuvien perusteella ja vertailla kokoja, siltikin voi tulla hutiostoksia. 

Vierailija
46/78 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö ne ole sellaisia kakkosluokan kokoja nuo isot koot. Ja monessa muussakin asiassa.

T. Isorintainen nainen

Vierailija
47/78 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Toinen kirjoittaja

Varmaan tarkoitettiin tota B:tä. Ja E kyllä on keskikoko jos ympärys on esim. 65.

E on keskikoko myös silloin, kun ympärys on vaikkapa 90. Se E, tai liivin kirjainkoko, tarkoittaa mittaeroa rintojen alta ja päältä mitattuna, eli ollakseen E-kuppi se erotus on kaikissa ympärysmitoissa sama.

https://web.archive.org/web/20160714053038/http://www.brabandproject.co…

Vierailija
48/78 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Toinen kirjoittaja

Ymmärrä nyt faktat ensin: E ei ole koko!

Rintaliivikokoja ovat 60E, 75E, 105E jne... Kaikissa on E-kokoinen kuppi, mutta kun se on suhteessa ympärykseen niin itse kupin koko käytännössä on eri joka koossa. Miksi tätä itsestään selvää asiaa pitää jauhaa jatkuvasti?

Ja sun kommentti ym. viestiin (ei mun) oli hölmö. Viestissä yritettiin kertoa että rinnan koko ei ole suoraan suhteessa naisen painoon.  Se on fakta, siksi rintaliivikoja on olemassa n. 200!

Mikä niistä on "pieni", "keskikokoinen" mikä "suuri", --- se on vaikea sanoa, riippuu mitä haet noilla kokomääritelmillä puhutko liivien koosta vai kuppien koosta?

Kansainvälisillä rintaliivimarkkinoilla iso kuppi on yleensä DD ja sitä suuremmat. Suomen koossa siis E-kuppi on pienin "suuri kuppi", joten siinä suhteessa sitä voi kutsua keskikokoiseksi liiveissä. Kuitenkin huomaa taas että 60E, 75E ja 105E liiveissä kuppi E on erikokoinen.

Jos taas ajatellaan naisten rintoja, niin eri maissa ns. keskikoko vaihtelee. Suomessa rintaliivimarkkinoiden mukaan 75-80 E taitaa olla eniten ostettuja liivikokoja, joten näyttäisi olevan se "keskikoko" siinä mielessä.

Vierailija
49/78 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Toinen kirjoittaja

E on keskikoko myös silloin, kun ympärys on vaikkapa 90. Se E, tai liivin kirjainkoko, tarkoittaa mittaeroa rintojen alta ja päältä mitattuna, eli ollakseen E-kuppi se erotus on kaikissa ympärysmitoissa sama.

https://web.archive.org/web/20160714053038/http://www.brabandproject.co…

Kiitos. Edelleen törmää luuloihin, joiden mukaan D on iso ja E jättimäinen. Ilmeisesti näille koot F-O ovat jo ymmärryksen ulkopuolella ja sekoitetaan ilmalaivoihin.

Vierailija
50/78 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, isommat koot ovat malliltaan useinmiten vähän tanttamaisia. Oletuksena on selvästi että liivien ostaja on jo vähän vanhempi nainen, joten liivien ei halutakkaan olevan mitenkään seksikkäät tms.

En tiedä minkä ikäistä tässä tarkoitetaan vanhemmalla naisella mutta kaikki vanhemmatkaan naiset eivät halua pukeutua beigen värisiin hehtaarikuppisiin mummoliiveihin, joissa on 5cm levyiset olkaimet. Koko näyttää olevan liivinvalmistajille ongelma. Oletetaan että jos et ole pieni ja siro niin olet automaattisesti joku seksitön marttakerhomummo. Sama pätee vaatteisiin ainakin Suomessa. On totta tietenkin, että ihannevartaloisen päällä vaatteet näyttävät paremmalta. Väitän kuitenkin että tästä ihannemallista poikkeavat näyttävät myös paremmilta jos löytyisi heille sopivia hyvännäköisiä vaatteita ja liivejä. T. N60v

Olet täysin oikeassa. Mä luulen että ongelma on rintaliivivalmistajien päässä, jostain syystä he ajattelevat että nuorella naisella on pienet rinnat, iäkkäällä suuret. Lisäksi kuvitellaan että suuri kuppikoko ja suuri selän ympärys liittyvät yhteen. Aikoinaan sitten isokuppisia liivejä valmistettiin mielikuvissa melko iäkäs nainen, sellainen Pekka Puupään Justiina. Ei missään nimessä nykyajan trendikäs iäkkäämpi nainen, esim. mun sukulaistäti jo yli 70-v, ei missään nimessä halua tylsiä mummobeigejä vaan värikkäät, seksikkäät ja trendikkäät liivit.

Todellisuudessa on olemassa isorintaisia nuoria naisia, on olemassa pienirintaisia iäkkäitä naisia, on isokuppisia mutta kapeaselkäisiä, ja pienikuppisia mutta leveäselkäisiä. Rintaliivikokoja on satoja.

Myös nuorten naisten kuppikoko on kasvanut koko ajan, joten jossain vaiheessa isojen kuppikokojen kysyntä räjähti käsiin ja itse asiassa DD+ koot on nyt länsimaissa eniten kasvava rintaliivitrendi.

Suomessa tätä ei ole vielä vaan tajuttu täysin, että pitää olla paljon eri kokoja ja myös trendikkäissä tyyleissä ja väreissä koko asiakaskunnalle. Kauppa ei voi määritellä että "sinä olet kokoa 75H, sinulle kuuluu tylsät beiget tai valkeat tätiliivit". Asiakas kun äänestää jaloillaan ja menee ostamaan muualta sellaiset liivit kuin haluaa.

Englannissa tämä trendi on ymmärretty parhaiten ja siksi heillä on laajat kokovalikoimat nuorekkaita liivejä, ja ovat valloittaneet isokuppisten markkinoita sekä USA:ssa että Ranskassa.  Briteillä on myös kahdenlaisia ison kupin liivimerkkejä: on brändit full figure (iso kuppi, leveä selän ympärys) ja full bust (iso kuppi, kapea selän ympärys erikseen.

Vierailija
51/78 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on raskas D-E - kupin povi, mutta kapeahko 70 ympärys. Liivejä on siis tosi vaikea välillä löytää. Muutamia ihmetyksen aiheita:

- ilmeisesti iso povi merkitsee automaattisesti isoa ympärysmittaa. Liian löysä ympärys ei tue riittävästi povea, mutta aina mulle jaksetaan jankuttaa että pienempi kuppi ja suurempi ympärysmitta muka kompensoivat toisiaan. No ei tod. kompensoi.

- liivit ovat mallia "nirunaru" ilman kaaritukia ja liivien materiaali hyvin joustava -> ei mitään tukea. Ihan sama, onko liivejä lainkaan.

- liivien kupit ovat topatut. Jos mulla on iso povi, niin mihin tarvitsen vielä lisätoppauksia kysyn vaan?

Oon miettinyt, että valtaosa liiveistä on oltava miesten suunnittelemia. Mikään muu ei voi selittää tätä täydellistä pihalla oloa ihan käytännön suunnitteluratkaisuista.

Vierailija
52/78 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näissä keskutelussa tarjotaan aina eri nettisivuja eli onko oikeasti vaan nyt niin että liivejä ei saa kaupoista?

On totta, Asun pk-seudulla mutta luovutin liivikaupoissa kulkemisen jo vuosia sitten ja ostan aina netistä.

Isorintaisten on vaikeampi löytää sopivia liivejä sen takia että isoja kokoja on vähemmän tarjolla, valmistajia ei ole kovin montaa maailmassa, ja lisäksi isorintaisten rintojen mallit vaihtelevat enemmän kuin pienikuppisten. Isorintainen tarvitsee myös laadukkaat liivit, jotka kestävät hyvin. Lisäksi jos haluaa nättejä liivejä eikä maksaa maltaita, niin eipä valikoimaa ole runaasti.

Suosittelen kaikille eri kokoisille naisille testaamaan eri merkkejä maailmalla ja ostamaan netistä. Löytyy nättiä toppaamatonta pienikuppisille, löytyy nättiä liiviä isompikuppiselle.

Englantilaiset verkkokaupat ovat parhaat: niissä on englantilaisia merkkejä, jotka ovat suhteellisen hyvälaatuisia varsinkin kun kaupoista saa usein alennuksia hintaankin. Kohtuullisen nättejäkin ovat. Varsinkin isokuppisille (sekä full figure että full bust) löytyy hyvät merkit.

Lisäksi on ranskalaiset ja puolalaiset liivit. Ranskassa isokuppisille on vain muutama merkki, mutta ne ovatkin sitten nättejä ja kalliita. Kannattaa ostaa paikan päältä jos siellä käy. Puolalaisilla on useampi merkki, ja tekevät myös mittatilausliivejä.

Suomalainen verkkokauppa Lumingerie ja sitten brittikaupat Brastop, Bravissimo, Figleaves, Belle Lingerie, jne.

Merkit joita suosittelen isokuppisille ovat vartalomallista riippuen Elomi, Fantasie, Freya ja Pour Moi.

Miksi ihmeessä kukaan ostaisi rintsikoita netistä? Se on vaatekappale, joka täytyy aina sovittaa.

Pk-seudulla ylivertainen liike on Funky Lady.

Merkkejä, kokoja ja malleja löytyy taatusti kaikille. Valikoimissa on myös uikkareita.

Vierailija
53/78 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ihan lenkkisaunasta ja kaveripiiristä olen tehnyt havaintoja. Toisilla kehon rasva kertyy enemmän rintoihin kuin esim. reisiin. Ei kaikilla lihavilla ole keskikokoiset rinnat, mutta osalla on. Miten voit selittää sen, että painaessani 80 kg minulla oli E-kupin rinnat ja suht sutjakat reidet ja samankokoisella ystävälläni hädin tuskin B-kupin rinnat ja paksuhkot reidet ja takapuoli. Rinnat eivät koostu pelkästä rasvasta, mutta myös rintarauhaskudoksesta, senkin määrä vaihtelee yksilöittäin.[/quote]

Nuohan ovat isot rinnat. Mistä lähtien E- kuppi on ollut keskikoko? Ei mistään.[/quote]

Niin onkin E-kyppi iso. Kyse olikin, miten samanpainoisilla (se 80 kg) ja -pituisilla naisilla rasva kertyy eri kohtiin: toisella enemmän rintoihin ja toisella enemmän reisiin ja takapuoleen.

Vierailija
54/78 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet vain käynyt väärässä kaupassa!

Käy Agrimarketissa ostamassa utareliivit, siellä osaavat neuvoa.

Ei kestä kiittäminen tästä neuvosta.

Voi taas pienirintaisten kateutta! Et olisi muuten noin ilkeä.

Tuskin kukaan pienirintainen nyt oikeeesti on kateellinen sellasille isoille lolloille jotka myös roikkuu vaikka isommat haluaisikin...

Kuka on roikkumisesta puhunut?

Ihmeellistä vihamielisyyttä.

Mutta kun ärsytät, niin sanotaan sitten:

Kookkaat rinnat on ihanat. Lauta saa katsella haikeana kauniita korsettiyläosia.

Jos tahtoo, voi valita hillitysti v-pääntien tai kietaisumallin.

Juhlatilanteisiin näyttävämpää.

Lauta taas on aina lauta.

Ai joo, onhan niitä kananfileitä joilla voi huijata itselleen muodot. Varmaan kiva ylläri makkarin puolella, kun fileet riisutaan ja alta paljastuu pikkutytön rintakehä jossa kaksi rusinaa ...😂😂

Vierailija
55/78 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokoa 75G/H.

Ostan liivini - kauniit - erikoisliikkeistä. Maksaa sitten about satasen kappale. Mutta kauniita kyllä löytyy.

Sitten taas sellaiset toisenmalliset naiset koko 95 D - heille löytyy kyllä liivejä - halvalla - esim KappAhlista.

Vierailija
56/78 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän Triumphin t-paitaliiveistä. Ne ovat tyylikkäitä ja niissä on kauniit olkaimet. Suosin mustia liivejä.

Vierailija
57/78 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näissä keskutelussa tarjotaan aina eri nettisivuja eli onko oikeasti vaan nyt niin että liivejä ei saa kaupoista?

On totta, Asun pk-seudulla mutta luovutin liivikaupoissa kulkemisen jo vuosia sitten ja ostan aina netistä.

Isorintaisten on vaikeampi löytää sopivia liivejä sen takia että isoja kokoja on vähemmän tarjolla, valmistajia ei ole kovin montaa maailmassa, ja lisäksi isorintaisten rintojen mallit vaihtelevat enemmän kuin pienikuppisten. Isorintainen tarvitsee myös laadukkaat liivit, jotka kestävät hyvin. Lisäksi jos haluaa nättejä liivejä eikä maksaa maltaita, niin eipä valikoimaa ole runaasti.

Suosittelen kaikille eri kokoisille naisille testaamaan eri merkkejä maailmalla ja ostamaan netistä. Löytyy nättiä toppaamatonta pienikuppisille, löytyy nättiä liiviä isompikuppiselle.

Englantilaiset verkkokaupat ovat parhaat: niissä on englantilaisia merkkejä, jotka ovat suhteellisen hyvälaatuisia varsinkin kun kaupoista saa usein alennuksia hintaankin. Kohtuullisen nättejäkin ovat. Varsinkin isokuppisille (sekä full figure että full bust) löytyy hyvät merkit.

Lisäksi on ranskalaiset ja puolalaiset liivit. Ranskassa isokuppisille on vain muutama merkki, mutta ne ovatkin sitten nättejä ja kalliita. Kannattaa ostaa paikan päältä jos siellä käy. Puolalaisilla on useampi merkki, ja tekevät myös mittatilausliivejä.

Suomalainen verkkokauppa Lumingerie ja sitten brittikaupat Brastop, Bravissimo, Figleaves, Belle Lingerie, jne.

Merkit joita suosittelen isokuppisille ovat vartalomallista riippuen Elomi, Fantasie, Freya ja Pour Moi.

Miksi ihmeessä kukaan ostaisi rintsikoita netistä? Se on vaatekappale, joka täytyy aina sovittaa.

Merkkejä, kokoja ja malleja löytyy taatusti kaikille. Valikoimissa on myös uikkareita.

Myös niitä netistä tilattuja voi sovittaa.

Vierailija
58/78 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Funky Ladyssa oikeasti kokoja? Olen kerran siellä käynyt eikä siellä silloin ainakaan ollut tarjolla 65-senttisiä liivejä ollenkaan. Jäin siihen käsitykseen, että siellä on vain perus kokoja.

Vierailija
59/78 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Funky Ladyssa oikeasti kokoja? Olen kerran siellä käynyt eikä siellä silloin ainakaan ollut tarjolla 65-senttisiä liivejä ollenkaan. Jäin siihen käsitykseen, että siellä on vain perus kokoja.

Sama kokemus.

Vierailija
60/78 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Funky Lady ei ole maineensa veroinen, kävin siellä jokin aika sitten sovittelemassa ja joo, vaaleat kuvioidut ja maksamakkaranväriset  tukevat ja korkealle rintakehänpäälle nousevat liivit olivat ainoat  vaihtoehdot koossani. Litistivät rintojen profiilin roikkuvamman näköisiksi kuin ilman liivejä. Ei kiitos. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme