Miksei kaupasta löydy mitään nättejä liivejä isorintaisille?
Kaikki koot A,b,c,d koossa on vaikka mitä hienoja liivejä. Kaikki ei niin nätit liivit ovat niitä isokokoisia vaan.
Kommentit (78)
Harva nuori nainen haluaa pitää itsellään ylettömän suuria rintoja?
Olet todella tyhmä. Toisille nyt kasvavat isommat rinnat, eikä heidän tarvitse olla ylipainoisia ja/tai olla ottanut silikoneja. Monilla lihavilla on keskikokoiset rinnat. Mulle onneksi sopii Changen liivit, on niissä kivoja värejä, liivien ulkonäkö on ok, vaikka kuppikokoni on asteikon yläpäästä, ympärys rintojen alta on n. 85 cm.
Vierailija kirjoitti:
Näissä keskutelussa tarjotaan aina eri nettisivuja eli onko oikeasti vaan nyt niin että liivejä ei saa kaupoista?
No jos kaupoilla tarkoitetaan perus ketjuvaateliikkeitä ja sittareita, prismoja yms, niin ei, ei niistä löydy. Erikoislikkeissäkin on aika huono valikoima, toki tilaisivat, mutta haluan liivin saman tien mukaani kun olen liikkeeseen sovittamaan asti vaivautunut. Ostan kaikki liivini netistä. Kokoni on 65/70I/J tai UK 30GG
Vierailija kirjoitti:
Näissä keskutelussa tarjotaan aina eri nettisivuja eli onko oikeasti vaan nyt niin että liivejä ei saa kaupoista?
No eikö se jo ole tullut selväksi?
Vierailija kirjoitti:
Olet todella tyhmä. Toisille nyt kasvavat isommat rinnat, eikä heidän tarvitse olla ylipainoisia ja/tai olla ottanut silikoneja. Monilla lihavilla on keskikokoiset rinnat. Mulle onneksi sopii Changen liivit, on niissä kivoja värejä, liivien ulkonäkö on ok, vaikka kuppikokoni on asteikon yläpäästä, ympärys rintojen alta on n. 85 cm.
Monilla lihavilla? No tuota nyt ei usko vanha susikaan. Kuvitteletko todella, että lihavilla olisi keskikokoiset rinnat ja vielä monella? Kyllä se nyt ihan järjellä on mietittävissä. Ylipainoisilla naisilla on 90% isommat rinnat kuin nornaalipainoisilla esim, koska rinnat koostuvat rasvasta. Ota se järki kätees!
T. Toinen kirjoittaja
Olet vain käynyt väärässä kaupassa!
Käy Agrimarketissa ostamassa utareliivit, siellä osaavat neuvoa.
Ei kestä kiittäminen tästä neuvosta.
Ei niitä tahdo löytyä pienirintaisillekaan. Itsellä A-kuppi, mutta aika leveä rintakehä. Harvassa on sellaiset liivit, jotka istuisivat hyvin. Mistään seksikkäistä liiveistä on jokseenkin turha haaveillakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monilla lihavilla? No tuota nyt ei usko vanha susikaan. Kuvitteletko todella, että lihavilla olisi keskikokoiset rinnat ja vielä monella? Kyllä se nyt ihan järjellä on mietittävissä. Ylipainoisilla naisilla on 90% isommat rinnat kuin nornaalipainoisilla esim, koska rinnat koostuvat rasvasta. Ota se järki kätees!
T. Toinen kirjoittaja
Kuule ihan lenkkisaunasta ja kaveripiiristä olen tehnyt havaintoja. Toisilla kehon rasva kertyy enemmän rintoihin kuin esim. reisiin. Ei kaikilla lihavilla ole keskikokoiset rinnat, mutta osalla on. Miten voit selittää sen, että painaessani 80 kg minulla oli E-kupin rinnat ja suht sutjakat reidet ja samankokoisella ystävälläni hädin tuskin B-kupin rinnat ja paksuhkot reidet ja takapuoli. Rinnat eivät koostu pelkästä rasvasta, mutta myös rintarauhaskudoksesta, senkin määrä vaihtelee yksilöittäin.
Primadonnan liivit istuvat täydellisesti ainakin mulle- Freya on myös merkki jolta löytyy isoa kuppia pienellä ympärysmitalla
Vierailija kirjoitti:
Niin mutta ei se poista sitä faktaa, että yli isot rinnat eivät ole muodissa varsinkaan nuorilla joten siksi ei löydy muodikkaita liivejä.
Samaa miettinyt. Opiskelijana muutenkaan hirveesti varaa ostaa liiviliikkeistä rintsikoita, niin yleensä käytän sitten urheiluliivejä. Marlies dekkerssiltä tilasin kuun alussa liivit, kun oli -50% ja silti posteineen maksoivat 75e. Ovat nätit ja istuvat täydellisesti eikä kiristä tai paina mistään.
N26 85F
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mutta ei se poista sitä faktaa, että yli isot rinnat eivät ole muodissa varsinkaan nuorilla joten siksi ei löydy muodikkaita liivejä.
No isot rinnat tarvitsevat tukea, leveät olkaimet jne. Mutta kummasti näen pienissä rintsikoissa isoja toppauksia, kun etsin omia liivejäni.
ja miksi kaarituettomia liivejä ei ole nättejä + isoja kuppikokoja. monet myydään paitakoolla S-L mut mun tissit ei o sama kuin mun paidan koko, noissa on kupit edelleen sikapienet mut ympärysmittaa löytyy liikaa.
olen päätynyt tylsiin rintsikoihin ja sit kun haluu jotain nättiä niin kaunis toppi, paita, yöpaita tms päälle
Vierailija kirjoitti:
Kaikki koot A,b,c,d koossa on vaikka mitä hienoja liivejä. Kaikki ei niin nätit liivit ovat niitä isokokoisia vaan.
Mikäs kauppa on kyseessä?
Mulle käy vain M&S, Changen liivit aivan kamalan epämukavia käytössä. 70G/H
Vierailija kirjoitti:
Voi taas pienirintaisten kateutta! Et olisi muuten noin ilkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kukaan pienirintainen nyt oikeeesti on kateellinen sellasille isoille lolloille jotka myös roikkuu vaikka isommat haluaisikin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kukaan pienirintainen nyt oikeeesti on kateellinen sellasille isoille lolloille jotka myös roikkuu vaikka isommat haluaisikin...
Miksi sitten olet ilkeä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten olet ilkeä?
En ole se joka kirjoitti utare kommentin. Vastasin vain tuohon kateuskorttiin
Vierailija kirjoitti:
On totta, Asun pk-seudulla mutta luovutin liivikaupoissa kulkemisen jo vuosia sitten ja ostan aina netistä.
Isorintaisten on vaikeampi löytää sopivia liivejä sen takia että isoja kokoja on vähemmän tarjolla, valmistajia ei ole kovin montaa maailmassa, ja lisäksi isorintaisten rintojen mallit vaihtelevat enemmän kuin pienikuppisten. Isorintainen tarvitsee myös laadukkaat liivit, jotka kestävät hyvin. Lisäksi jos haluaa nättejä liivejä eikä maksaa maltaita, niin eipä valikoimaa ole runaasti.
Suosittelen kaikille eri kokoisille naisille testaamaan eri merkkejä maailmalla ja ostamaan netistä. Löytyy nättiä toppaamatonta pienikuppisille, löytyy nättiä liiviä isompikuppiselle.
Englantilaiset verkkokaupat ovat parhaat: niissä on englantilaisia merkkejä, jotka ovat suhteellisen hyvälaatuisia varsinkin kun kaupoista saa usein alennuksia hintaankin. Kohtuullisen nättejäkin ovat. Varsinkin isokuppisille (sekä full figure että full bust) löytyy hyvät merkit.
Lisäksi on ranskalaiset ja puolalaiset liivit. Ranskassa isokuppisille on vain muutama merkki, mutta ne ovatkin sitten nättejä ja kalliita. Kannattaa ostaa paikan päältä jos siellä käy. Puolalaisilla on useampi merkki, ja tekevät myös mittatilausliivejä.
Suomalainen verkkokauppa Lumingerie ja sitten brittikaupat Brastop, Bravissimo, Figleaves, Belle Lingerie, jne.
Merkit joita suosittelen isokuppisille ovat vartalomallista riippuen Elomi, Fantasie, Freya ja Pour Moi.