Miksei kaupasta löydy mitään nättejä liivejä isorintaisille?
Kaikki koot A,b,c,d koossa on vaikka mitä hienoja liivejä. Kaikki ei niin nätit liivit ovat niitä isokokoisia vaan.
Kommentit (78)
Olen I-J kuppikokoinen ja ei tosiaankaan löydy kaupoista. Kävin Change myymälässä ja meni vain 30 minsaa ja ostin 3 uudet rintsikat :'D
Totta, isommat koot ovat malliltaan useinmiten vähän tanttamaisia. Oletuksena on selvästi että liivien ostaja on jo vähän vanhempi nainen, joten liivien ei halutakkaan olevan mitenkään seksikkäät tms.
Eikä sellaisille joilla on ympärys 60-65 vaikka varsinkin se 65 on tosi yleinen ympärys. Tai no, Cubukselta ehkä löytyy parit perusliivit 65 ympäryksellä mutta niissäkään kuppikokoja ei riitä kovin pitkälle. Ihmisillä on joku ihme käsitys edelleen että D on jo joku jättilollo eikä oikein kellään ole sitä suurempaa kokoa vaikka oikeasti D voi olla pieni ja vaikka kuinka monilla on sitä suurempi koko.
Nettikaupoista löytyy. Mm lumingerie, bravissimo, brastop...
Vierailija kirjoitti:
Olen I-J kuppikokoinen ja ei tosiaankaan löydy kaupoista. Kävin Change myymälässä ja meni vain 30 minsaa ja ostin 3 uudet rintsikat :'D
Mun tisseille changen kuppimalli ei sovi ollenkaan. Kaikki kupit ovat liian korkeita, niin että yläosaan jää tyhjää ja kaarituet ovat liian leveitä.
Vierailija kirjoitti:
Tässä maassa isorintaisen on mentävä liiviliikkeeseen, jo löytyy nättejä. Kuppikokoja on muuten O:hon saakka.
Ei muuten ole nättejä liiviliikkeissäkään. Maksaa vain itsensä kipeäksi jostain mitä pitää pakon edessä päällä koska muuta ei ole tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun tisseille changen kuppimalli ei sovi ollenkaan. Kaikki kupit ovat liian korkeita, niin että yläosaan jää tyhjää ja kaarituet ovat liian leveitä.
Minulle kupit on liian kaukana toisistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei käy mullekaan, ja sama ongelma on Panacheissa. Sen sijaan Nessan liivit ovat täydelliset, kapea ja korkea kaari ja syvä kuppi. Yhtä isompi kuppikoko kuin muilla merkeillä istuu. Käytän Lumingerieta. - 1
Vierailija kirjoitti:
Eikä sellaisille joilla on ympärys 60-65 vaikka varsinkin se 65 on tosi yleinen ympärys. Tai no, Cubukselta ehkä löytyy parit perusliivit 65 ympäryksellä mutta niissäkään kuppikokoja ei riitä kovin pitkälle. Ihmisillä on joku ihme käsitys edelleen että D on jo joku jättilollo eikä oikein kellään ole sitä suurempaa kokoa vaikka oikeasti D voi olla pieni ja vaikka kuinka monilla on sitä suurempi koko.
Cubuksella huomannut että sama liivi on d:hen asti nätti ja siitä ylöspäin malli muuttuu mummomaiseksi. Ainakin joissain niistä mitä olen katsellut.
Itse tilaan netistä aina. Esim figleaves tai jo ylempänä mainittu bravissimo.
Funky lady? Tai nettikaupat? Miksei ne käy?
Sen takia, koska harva nuori nainen haluaa pitää itsellään ylettömän suuria rintoja. Isot rinnat ovat vanhemmille tarkoitettuja ja rintaliivit ovat sen mukaiset. Ei niitä edes valmisteta välttämättä.
Oon lumingerista tilannut jo monta vuotta. Ei kivijalkakaupasta löydä sopivia.
No sen takia, koska isot rinnat eivät ole muotia nuorilla naisilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä maassa isorintaisen on mentävä liiviliikkeeseen, jo löytyy nättejä. Kuppikokoja on muuten O:hon saakka.
Ei muuten ole nättejä liiviliikkeissäkään. Maksaa vain itsensä kipeäksi jostain mitä pitää pakon edessä päällä koska muuta ei ole tarjolla.
Niin no, makuasioitahan ne ovat. Mun liivit maksavat 40-50 euroa, en pidä sitä pahana joka päivä käytettävästä vaatteesta. Ilmankaan ei voi olla, auh. Mua ärsyttää enemmän se, ettei tässä koossa saa enää toppauksia, en pidä paitojen läpi nököttävistä nänneistä. Ongelma on tosin helposti ratkaistu tummilla tai kuviollisilla paidoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei käy mullekaan, ja sama ongelma on Panacheissa. Sen sijaan Nessan liivit ovat täydelliset, kapea ja korkea kaari ja syvä kuppi. Yhtä isompi kuppikoko kuin muilla merkeillä istuu. Käytän Lumingerieta. - 1
Puolalaiset merkit on yleensä parempia minullekin leikkauksiltaan.
6
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no, makuasioitahan ne ovat. Mun liivit maksavat 40-50 euroa, en pidä sitä pahana joka päivä käytettävästä vaatteesta. Ilmankaan ei voi olla, auh. Mua ärsyttää enemmän se, ettei tässä koossa saa enää toppauksia, en pidä paitojen läpi nököttävistä nänneistä. Ongelma on tosin helposti ratkaistu tummilla tai kuviollisilla paidoilla.
https://www.ewa-michalak.pl/main-eng.html
https://www.comexim.pl/en/
Topattuja kuppeja isoilla koilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.ewa-michalak.pl/main-eng.html
https://www.comexim.pl/en/Topattuja kuppeja isoilla koilla
Kiitos!