Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ampparit muutettu ihan paskaksi

Vierailija
19.01.2018 |

Jotenkin kämänen tuo sivusto nyt. Haut ei toimi niin kuin ennen yms.

Kommentit (110)

Vierailija
101/110 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jepppist kirjoitti:

hämäsäkki kirjoitti:

Tuo SPIDR virkistävä ulkoasultaan? Ehkä sekavin uutissotku mitä olen nähnyt. Taitaapi olla tekijä täällä mainostamassa tekelettään itse "virkistäväksi".

Onhan se virkistävä, nimittäin virkistävä vivahde 90 lukua. Painikkeet ja kuvakkeet ainakin. Saa toki käyttää jos tykkää. Ei se amppareita huonompi voi olla. :)

Toiveikkaana menin jo tuonne, minä kun etsin 90-lukulaisen näköisiä nettisivuja. Mutta ei tuolla ollut muuta 90-lukulaista kuin tiivis teksti. Pakollinen uutiskuva tai kuvituskuva joka jutun yhteydessä on taattua 2010-lukua. Turhaa tilaa menee niihin. Lisäksi isot aihelootat = palkkimaisuus = 2010-luvun näkövammaisuusestetiikka.

Muuten kyllä vaikuttaa ihan kiinnostavalta.

Vierailija
102/110 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jepppist kirjoitti:

hämäsäkki kirjoitti:

Tuo SPIDR virkistävä ulkoasultaan? Ehkä sekavin uutissotku mitä olen nähnyt. Taitaapi olla tekijä täällä mainostamassa tekelettään itse "virkistäväksi".

Onhan se virkistävä, nimittäin virkistävä vivahde 90 lukua. Painikkeet ja kuvakkeet ainakin. Saa toki käyttää jos tykkää. Ei se amppareita huonompi voi olla. :)

Toiveikkaana menin jo tuonne, minä kun etsin 90-lukulaisen näköisiä nettisivuja. Mutta ei tuolla ollut muuta 90-lukulaista kuin tiivis teksti. Pakollinen uutiskuva tai kuvituskuva joka jutun yhteydessä on taattua 2010-lukua. Turhaa tilaa menee niihin. Lisäksi isot aihelootat = palkkimaisuus = 2010-luvun näkövammaisuusestetiikka.

Kuvat saa disabloitua kuvakepainikkeesta: http://spidr.today/?c=fi&pics=0

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/110 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jepppist kirjoitti:

hämäsäkki kirjoitti:

Kuvat saa disabloitua kuvakepainikkeesta: http://spidr.today/?c=fi&pics=0

Kiitos, en huomannutkaan. Kuvien poisto verkkosivulta on aina hieno ominaisuus. Ylelläkin oli uutislistauksessa vielä jokin aika sitten se ominaisuus, mutta on näköjään poistettu. Kuvat hidastavat aivan tolkuttomasti sivun päivittymistä ja vievät myös tilaa. Pelkät uutisotsikot olisi näppärä nopeasti silmäillä läpi, mutta nykyään kaikki on niin verkossa niin tehotonta 90- ja 2000-lukuihin verrattuna. Siitähän se johtuu, että sivustot tehdään älypuhelinkäyttöä varten.

Vierailija
104/110 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että puhutaan amppari-jäätelöstä... 😆

Vierailija
105/110 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täyttä kuraa tuo ampparit nykyään. Sivu nykii ja uutisia tulee paljon tuplana.

Vierailija
106/110 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kamala. Miten ne ei ole saaneet vieläkään korjattua tuota? Viruksiakin tulee.

Vierailija
107/110 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ampparit on halpojen tissi peppu orgasmikeskeinen surkea niinsanottu uutispalvelu .

Vierailija
108/110 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

amppareiden vanhaa versiota voi yhä käyttää.

nyt muuttu tuo vanha versio toimimattomaksi. Tai tulee sinne jotain uutisia mutta tosi vähän. Tais loppua ampparin käyttö tähän, etin uutiset jatkossa googlella.

Vierailija
109/110 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt loppui amppareiden käyttö classicin poistuttua..

Vierailija
110/110 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

haha klikatuin uutinen 3500 klikkausta. Aiemmin oli yli kymppitonnin uutisia monta viikossa. Hyvä uudistus. :P