Ampparit muutettu ihan paskaksi
Jotenkin kämänen tuo sivusto nyt. Haut ei toimi niin kuin ennen yms.
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Sori vaan mutta mitä eroa tuossa edes on?
Rbot.fi on turvallinen toisin kuin ampparit.
apua!! onneksi en ehtinyt käyttä kauaa tuota vanhaa ampparia. nyt sitte rbotti
Voi ei!! Menin tuonne vanhaan ampparit sivulle ja se ilmoitti mulle, että joku voi hyökätä mun koneelle. Otin paniikissa kuvakaappauksen. Onko mulla nyt joku viirus? En kyllä mene enää tuonne amppariin ollekaan!!
Mulla lukee amppareissa siellä yhäällä että "Ei turvallinen" ja "Sivustolle classic.ampparit.com hyökännyt taho voi yrittää varastaa tietojasi (esimerkiksi salasanoja, viestejä tai luottokorttitietoja)". Pitääkö olla huolissaan?
Vierailija kirjoitti:
Mulla lukee amppareissa siellä yhäällä että "Ei turvallinen" ja "Sivustolle classic.ampparit.com hyökännyt taho voi yrittää varastaa tietojasi (esimerkiksi salasanoja, viestejä tai luottokorttitietoja)". Pitääkö olla huolissaan?
Jos oot käyny vaikka verkkopankissa ennen vanhaan ampparit menoa niin joku voi pölliä sun pankkitiedot. Tuo on selkeä tietoturvariski.
en uskalla käyttää vanhaa ampparia ja uusi on ihan paska. laitoin tuon rbotin nyt sivumerkkeihin.
Luulin että puhutaan mehujäästä :(
Vierailija kirjoitti:
Luulin että puhutaan mehujäästä :(
Vähän läpädeerusta väliin ;) 😂
Rbot pelaa yllättävin hyvin kuhan vaihtaa teeman sopivaksi
mikä siinä on ku pitää kaikki aina paskoo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oot käyny vaikka verkkopankissa ennen vanhaan ampparit menoa niin joku voi pölliä sun pankkitiedot. Tuo on selkeä tietoturvariski.
kiva, virustorjunta ilmoitti viiruksesta. varmaan tullut nyt tuosta amppareista. en käytä enää!
Suosittelen kaikkia vaihtamaan rbot.fi uutiskeräimeen.
ihan susipaska tuo nykyne ampparit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kiva, virustorjunta ilmoitti viiruksesta. varmaan tullut nyt tuosta amppareista. en käytä enää!
miten tässä kävi? :o
Käykää laittamassa rbot.fi keräimestä "vieroitushoito" teema päälle ja vaikka uutisten esikatselu pois, niin siinä on vanhan ampparin näköinen uutiskeräin. Ja on turvallinen käyttää.
wiikka kirjoitti:
Ääni fiideille: fiid.it! Aivan maaginen palvelu!
Tykkään enemmän rbot.fi:n tiiviistä uutislistauksesta ja teemasta.
Hui! Olipa hyvä, että sanoit. En todellakaan halua mitään viiruksia koneelle päivittämättömästä sivusto. Pittää testata nuo high.fi ja rbot.fi.