Vierailija

En osaa runoilla. En kerta kaikkiaan. En vain osaa ajatella mitään asiaa sopivalla syvällisen ja kauniin yhdistelmällä, että siitä saisi runon.

AV:llä oli tässä joskus keskustelu, jossa piti tehdä tahallaan huonoja runoja. No, minähän läpällä osallistuin kyseiseen keskusteluun, ja tapahtui jotain ihmeellistä: niistä runoista tuli suorastaan melkeinpä hyviä (siis omasta mielestäni).

Mistä se voi johtua, että jos yrittää oikein läpällä tehdä tahallaan huonoa runoa, jossa ei ole oikeasti mitään järkeä, niin siitä tulee melkeinpä hyvä, mutta jos oikeasti yrittää, niin saa vain joko jotain ärsyttävän tekotaiteellista ja kiusallista aikaan tai sitten muuten vain täyttä kuraa?

• ylös 1
  • alas 2

Kommentit (11)

Vierailija

En kuitenkaan onnistu tekemään niistä huonoista runoista hauskalla tavalla huonoja, toisin kuin jotkut muut siinä keskustelussa. Ap.

Vierailija

Yhy-yy. Itse olen kirjoittanut jo useampaan kertaan palkittuja runoja, joten älä mussuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

En ole muutenkaan yhtään luova, ja se yrittäminen tappaa sen vähäisenkin luovuuden, eli menen sellaiseen lukkoon, etten keksi mitään. Ap.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Yhy-yy. Itse olen kirjoittanut jo useampaan kertaan palkittuja runoja, joten älä mussuta.

Millä logiikalla saisin mussuttaa enemmän sitten, jos sinä et olisi kirjoittanut palkittuja runoja? Ap.

Vierailija

Onko kellään tätä sama asiaa? Älkää nyt minuun keskittykö, innostuin vain liikaa kertomaan omaa kokemustani niin, että vaikuttaa siltä, kuin haluaisin minua analysoituvan, vaikka oikeasti tämä asia itsessään on se, mikä kiinnostaa. Oletteko siis huomanneet samaa, että heittäessänne luovan homman velliksi siitä tulee hyvä, mutta yrittäessänne saada jotain luovaa aikaan, siitä tulee huono, ja mistä luulette sen johtuvan? Ap.

Vierailija

Kököttimeeni osui karuselli

Se oli aivan kuin tikkari ojassa

Siellä mutien keskellä

on monta sammakkoa

Kursiivilla kirjoitan niiden nimet

ja ne näyttävät taiteellisilta

^ Oliko hyvä? Oli tarkoitus olla huono.

Vierailija

Kai se on jonkinlaista paineen poistumista ja vapautumista, kun antaa itselleen luvan olla huono ja yrittämättä. Sitten voikin saada jotain hyvää aikaiseksi.

PRitt-prit-pritt

Koska elämä lyö,

elämä kylmää.

Sikiunesta sikkurasilmät aukeaa.

Älä koskaan,

koskaan

unohda, kuinka pääskyset.

Olet vapaa.

Vierailija

Piru vie

Tämä oli väärä tie

Punainen nestekaasu varoittaa

En usko sitä, sillä olen

En kerro mitä olen.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.