Ampparit muutettu ihan paskaksi
Jotenkin kämänen tuo sivusto nyt. Haut ei toimi niin kuin ennen yms.
Kommentit (110)
HS.fi on maksullinen, niin sen vuoksi ei näy (maksumuuri).
Nettipalvelu Ampparit hylkäsi Helsingin Sanomat maksumuurin takia
Vierailija kirjoitti:
HS.fi on maksullinen, niin sen vuoksi ei näy (maksumuuri).
Nettipalvelu Ampparit hylkäsi Helsingin Sanomat maksumuurin takia
5 vuotta vanha uutinen. Nyt jos laittaa hakuun esim. Aino-taru, niin neljässä ekassa osumassa on kaksi Hesarin otsikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Tuo rbot on nyt ollu käytössä ja toimii hyvin sekä iphonessa että macissä. kiitos :)
Ja Androidilla ;)
Tosi hyvin on toiminut rbot nyt kun olen sitä pari viikko käyttäny amppareiden jälkeen. Nopea ja selkeä.
amppareita ei kyl voi käyttää nykyää. onneksi löyty parempi vaihtoehto. kiitos
Luulin ambulanssien jotenkin muuttuneen.
Vierailija kirjoitti:
Tosi hyvin on toiminut rbot nyt kun olen sitä pari viikko käyttäny amppareiden jälkeen. Nopea ja selkeä.
Tuon rbotin layout on sekava ja kustomointi onnetonta, amppareiden vanha työpöytäversio käy ja kukkuu kuten ennenkin.
Rbot.fi palvelua kehitetään koko ajan ja viimeksi tuli isompi päivitys 18.1.2018. Lisäksi kehityksessä kuunnellaan käyttäjiä toisin kuin Amppareiden tapauksessa. Hyvin toiminut itellä Rbot.fi. Vielä kun saavat muutamia ominaisuuksia tuotua, niin hyvä tulee.
Se high.fi on myös ihan hyvä amppareiden korvike. Löytyy haku ja tumma teema. Nykyne ampparit ihan huono.
siis ihan paska tuo ampparit nyt
ampparien sivulataukset laskeneet dramaattisesti.
Suosio laskee kuin lehmän häntä. Eipä tuo yllästys ole, kun ihan huonoksi mennyt.
- https://www.alexa.com/siteinfo/ampparit.com
En tykkää yhtään uudesta ampparista. huono
Heh,mä kun luulin että täällä puhuttais niistä jäätelöistä :D
Vierailija kirjoitti:
Heh,mä kun luulin että täällä puhuttais niistä jäätelöistä :D
Ai ku on hauska! Mä en kestä :D
Vierailija kirjoitti:
classic.ampparit.com
Muuttakaa tuo osoite suosikkeihin, sitä vanhaa voi luojan kiitos vielä käyttäää..
Ei kannata käyttää tuota vanhaa ampparit sivua, koska se ei ole suojattu tietoturva-aukoilta. Chrome selainkaan ei päästä käyttäjää enää vanhaan ampparit sivuun kesän jälkeen, koska se on turvaton.
- https://mobiili.fi/2018/02/09/google-chromen-toiminta-muuttuu-alkaa-pia…
Suosittelen käyttämään esim. rbot.fi uutiskeräintä. Se on nopea ja turvallinen.
Sori vaan mutta mitä eroa tuossa edes on?
Rbotissa ei ole hakupalkkia? Highfistä puuttuu mm. Hesari.