Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maria Veitola ja Mette & Miklu

Vierailija
18.01.2018 |

Täällä ollaan valmiina ihmettelemään Kaivopuistolaista arkea :)

Kommentit (668)

Vierailija
261/668 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olihan tää jakso pitkäpiimäisempi kuin jotkut muut, mutta ihan ok silti. Ei mulla olisi varmaan mitään puhuttavaa tai yhteistä tän pariskunnan kanssa, mutta oli niillä kiinnostaviakin juttuja. Mulle tuli silti vähän paha mieli siitä, miten Miklu on joutunut luopumaan huonekaluistaan ja pleikkarista.... Kyllähän kotona pitäisi olla aina tilaa sellaisille jutuille mitkä on tärkeitä jollekin perheenjäsenelle :/

Kyllä se on maksaja joka loppupeleissä päättää eli perheen mies vai miten se nyt menikään

Vierailija
262/668 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Metillä ammattia tai koulutusta?

Metti opiskelee kauppatieteitä yksityisessä kauppakorkeakoulu Helbusissa. Maksaa jotain 10000 euroa lukuvuosi. Tai en tiedä onko Metti jo valmistunut kauppatieteiden kandiksi.

Ei ole valmistunut. Ei juuri koulua käynyt sen jälkeen kun alkoi tosissaan oleen Miklun kanssa.

Voiko Helbusista ottaa ilmaisia välivuosia vai miten 10keurin lv-maksut juoksevat ennen valmistumusta? Tapasivat kuitenkin jo 2012. Ymmärsin Metin aloittaneen opintonsa yksityisessä kauppakorkeassa vasta pari vuotta sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/668 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun toivoin, että Metti olisi hehkuttanut kuinka nauttii asumisestaan hienolla alueella, hienossa kämpässä ja mahdollisuuksista kalliisiin harrastuksiin.

Mutta ei. Golfkentän laidalla kierroksen jälkeen hän kertoi onnen  ja ilon aiheiksi riittävän auringon paisteen ja kahvikupin. 

Metti, vaihdetaanko? Tule sinä tänne mun kosteusvaurioiseen lähiökaksioon, kyllä tännekin aurinko paistaa ja kahvikuppikin löytyy! Ja mä tulisin teidän meri- ja puistomaisemia katselemaan takkatulen lämmössä.

Mikä siinä onkin, että kaikille rikkaille riittäisi ne pienet asiat, mutta voivoi, kun sattumalta olosuhteet ovat tuoneet ympärille luxustakin ja mersu alle, vaikka niillä ei ole mitään merkitystä.

Vierailija
264/668 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Metti todellakaan ole luonnostaan tuollainen. Ei se syö melkein mitään. Kuka tahansa ihminen voisi olla tuollainen jos ei syö melkein mitään! 😂😂 Ei tosiaan ole tuollainen "luonnostaan". Ihme että on saanut lapsia. Luulisi ettei tuon painoisella ole kuukautisia, koska mulla ei ole menkkoja edes mitoilla 175/55... Älytöntä.

Ei se aina tarkoita että on syömishäiriö jos on laiha. Itse ole 170/47 eikä todellakaan ole syömishäiriötä. En ole laihduttanut enkä ihaile laihuutta. En vain liho. Menkat on ja raskautunutkin olen aina ensi yrittämällä. Muutenkin voin hyvin joten älkää arvostelko ulkonäön perusteella.

Vierailija
265/668 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mikään ärsyttävämpää kuin se, että ihmiselle ei mene kaaliin yksinkertainen asia, kuten että nimi on Metti eikä Mette, Sara eikä Saara tai Jenny eikä Jenni.

Ei muuta kommentoitavaa aiheeseen.

Ihan sama. Kumpikin on yhtä typeriä nimiä.

Vierailija
266/668 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mammat on niin  kateellisia Miksulle?  Itse se on kovalla työllä ja lahjoilla hankkinut kaikki ne miljoonat. Mielestäni mies ansaitsee kaiken sen mitä hänellä nyt on. Vaikuttaa maanläheiseltä kaverilta kun tykkää jopa käydä cittarissa ostoksilla. Hieno mies

Vierailija
267/668 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plaah.. tylsiä tyyppejä.

Vierailija
268/668 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metti näyttää ikäistään 10v vanhemmalta.

Vierailija
269/668 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itsekään varmaan tulisi toimeen Forsselien seurassa tai ei olisi mitään yhteistä, mutta aivan käsittämätöntä että aikuiset ihmiset haukkuvat täällä toisen ulkonäköä,painoa jne. Itse olen aina ollut hoikka, vaikka syön kuin hevonen niin ei se ole kiva kuulla jos toiset sanoo luurangoksi. Luulin, että toisten ihmisten haukkuminen ja kiusaminen on ala-asteen juttuja. Olisi kiva tietää minkälaisia ihmisiä siellä ruudun toisella puolella on. Mitä teet työksesi ja minkä näköinen olet. :)

Av-palstalaisten sääntöjen mukaan kenenkään ulkonäköä ei ole oikeutta arvostella - paitsi kauniiden ja laihojen.

Vierailija
270/668 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Metti näyttää ikäistään 10v vanhemmalta.

Kuka Metti? Aloituksessa puhutaa ainakin Metestä. Onko tämä Metti Miksun uusi salarakas?

Vierailija
271/668 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi miklun insta on nolo. Lapsille lässyttää joka pätkässä. Yksinkertaisen oloinen kaveri.

Vierailija
272/668 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhtaudun äärimmäisen skeptisesti koko Forsselien jaksoon.

Se blogimaailmasta tuttu falskius ja feikkiys iski naamaan koko ajan: yritettiin taktisesti antaa ymmärtää ja esittää jotakin millä ei välttämättä ole mitääntekemistä totuuden tai aitouden kanssa.

Koko jaksohan oli silkkaa tietoista imagon rakentamista ja jo julkisuudessa aiemmin rakennetun imagon tukemista, ettei vain kulissit pääse vahingossakaan murtumaan. Pinnallista pinnan esittelyä.

Ainoana aitona asiana pidän pikkutytön käytöstä ja Metin avautumista Miklun naismaisuudesta!

Mitä taas aiempaan Danny ja Erika -jaksoon tulee..... Dannyhan selvästi yritti alkuvaiheessa pitää yllä tiukkoja kulisseja ja falskia esitystä, onneksi aidompi Erika möläytteli pieruista ja hammaspesun puutteista. Nämä möläytykset sai ehkä Dannynkin vähän avautumaan.

Vierailija
273/668 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi miklun insta on nolo. Lapsille lässyttää joka pätkässä. Yksinkertaisen oloinen kaveri.

Mä taas tykkään. Oon seurannut hänen instatiliä pitkään. Mikael on huumorintajuinen, rento ja positiivinen. Hauskaa naljailua joukkuetovereiden kanssa ja kyky nauraa myös itselleen. Ennen kaikkea todella hyvä isä - läsnäoleva, jaksaa leikkiä, herää aikaisin aamulla peuhaamaan lasten kanssa ja antaa Metin nukkua. Miklun instastoryt on ihania. Ei ainakaan esitä hyvää isää, koska jo Lilian syntymästä saakka on tullut päivittäin useita videopätkiä, joissa leikkii ja touhuaa lasten kanssa. Ei tuollaista omistautumista voi feikata.

Vierailija
274/668 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En itsekään varmaan tulisi toimeen Forsselien seurassa tai ei olisi mitään yhteistä, mutta aivan käsittämätöntä että aikuiset ihmiset haukkuvat täällä toisen ulkonäköä,painoa jne. Itse olen aina ollut hoikka, vaikka syön kuin hevonen niin ei se ole kiva kuulla jos toiset sanoo luurangoksi. Luulin, että toisten ihmisten haukkuminen ja kiusaminen on ala-asteen juttuja. Olisi kiva tietää minkälaisia ihmisiä siellä ruudun toisella puolella on. Mitä teet työksesi ja minkä näköinen olet. :)

Av-palstalaisten sääntöjen mukaan kenenkään ulkonäköä ei ole oikeutta arvostella - paitsi kauniiden ja laihojen.

Totta muuten!

Esim. sairaalloisen ylipainoista, julkista laihdutusblogia pitävää Pipsa ei saa vahingossakaan sanoa lihavaksi, mutta muotiblogia pitävää Mettiä saa vapaasti sanoa sairaalloisen laihaksi.

Vierailija
275/668 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasitteko että tässä jaksossa Maria ei köllötelly kenenkään kanssa sängyllä (teki sitä mm. Dannyn, Matin ja monen muun kanssa). 

Ei vaan ollut sellasta rentoutta näissä ihmisissä. 

Vierailija
276/668 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Metti todellakaan ole luonnostaan tuollainen. Ei se syö melkein mitään. Kuka tahansa ihminen voisi olla tuollainen jos ei syö melkein mitään! 😂😂 Ei tosiaan ole tuollainen "luonnostaan". Ihme että on saanut lapsia. Luulisi ettei tuon painoisella ole kuukautisia, koska mulla ei ole menkkoja edes mitoilla 175/55... Älytöntä.

Ohis, mutta tunnetko hänet siis luonnostaan? Eikö oikeasti tosiaan syö? Minusta kyllä se, ettei hedelmällisyys ole mennyt kertoo hänen olevan hoikka luonnostaan. Onhan heitä, luonnostaan laihoja ja terveitä naisia. Toisaalta tietämättä miten asiat oikeasti ovat ei voi kuin todeta, että niinpä, todella superhoikassa kunnossa on tämä bloggaava äiti.

En ole lainaamasi henkilö, mutta Metti on kyllä kertonut ruokailuistaan blogissaan, ja hän syö todella, todella vähän. Tuon asteen hoikkuus ei tule luonnostaan, vaan hänen pitää rajoittaa syömisiään aika paljon, ettei paino pääse nousemaan. Varmaan hän voi olla hoikka luonnostaankin, mutta tuon laihuuden eteen joutuu jo jotain tekemäänkin (eli säännöstelemään ruokailua rajulla kädellä), ei se tule itsestään.

Hedelmällisyys ei ole kuitenkaan vielä mennyt, toki joskus anoreksiapotilaskin saattaa tulla raskaaksi kaikkien yllätykseksi. Lisäksi olen 99-prosenttisen varma, että Metillä on silarit. Isot rinnat (jotka ei tuohon hoikkaan varteen sovi ollenkaan) saa ehkä joidenkin silmissä hänet näyttämään terveemmältä kuin onkaan.

Joo, syö todella vähän. Sanoo myös nauttivansa eniten terveellisestä ruoasta. Blogissa ja videoissa on kertonut:

- aamupala on usein pelkkä kahvi

- lounaaksi syö aina salaatin

- ”Päivä Metin kanssa”-videossa ei ollut syönyt iltaan mennessä mitään aamukahvin jälkeen, joten ”söi” kahvin ja leivoksen tms.

- muistelisin myös, että syö eri ruokaa kuin muu perhe? En tosin muista, oliko tämä Metin itse sanomaa vai luinko tämän jostain aiemmasta keskustelusta.

Niin ja on ainakin väittänyt, että rinnat ja hiukset ovat luonnostaan tuollaiset. Mene ja tiedä sitten.

Vierailija
277/668 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottaa naisena kommentoida näin, mutta Metissä ärsyttää ja herättää ainakin itsessäni kateutta hänen älytön onnekkuutensa. Ei koulutusta tai perinteistä "oikeaa työtä", mutta elää rikasta elämää, on sattunut syntymään kauniiksi ja hyväkroppaiseksi, kaksi kaunista ja tervettä lasta, mies, joka kustantaa kalliit huvitukset ja merkkituotteet, upea asunto huippusijainnilla jne... Hyvät hänelle, mutta myönnän, että tunnen kateuden pistoksen, kun olen vuosia opiskellut, tehnyt työharjoittuja, riudutan itseäni salilla ja säästän pitkiä aikoja kauniisiin vaatteisiin, ulkomaanmatkoihin ja huvituksiin. Jotenkin kaikista hirveintä on hänen saamansa kommentit someen, joissa todella moni nuori nainen ilmoittaa Metin olevan esikuva ja "life goals", vaikka oikeastaan hän ei ole tehnyt itse juuri mitään.

Tyylikkyydestä ja asuista annan hänelle kyllä pisteet!

Vierailija
278/668 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Metillä ammattia tai koulutusta?

Metti opiskelee kauppatieteitä yksityisessä kauppakorkeakoulu Helbusissa. Maksaa jotain 10000 euroa lukuvuosi. Tai en tiedä onko Metti jo valmistunut kauppatieteiden kandiksi.

Ei ole valmistunut. Ei juuri koulua käynyt sen jälkeen kun alkoi tosissaan oleen Miklun kanssa.

Voiko Helbusista ottaa ilmaisia välivuosia vai miten 10keurin lv-maksut juoksevat ennen valmistumusta? Tapasivat kuitenkin jo 2012. Ymmärsin Metin aloittaneen opintonsa yksityisessä kauppakorkeassa vasta pari vuotta sitten.

Hmm.. Mun kaveri on ehtinyt on ehtinyt valmistua, pitää välivuoden ja aloittaa maisteriopinnot. Hän aloitti samaan aikaan samassa koulussa kun Metti. Siitä tiedän. Kaveri kertoi Metin olevan ihan mukava ja ystävällinen, mutta tosi ujo ja hiljainen.

Vierailija
279/668 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metin kokoa ihmettelevät ja arvostelevat, lukekaapa tuosta:

https://www.elle.fi/mettiforssell/2017/06/syotko-ikina-mitaan/

Vierailija
280/668 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis, mutta tunnetko hänet siis luonnostaan? Eikö oikeasti tosiaan syö? Minusta kyllä se, ettei hedelmällisyys ole mennyt kertoo hänen olevan hoikka luonnostaan. Onhan heitä, luonnostaan laihoja ja terveitä naisia. Toisaalta tietämättä miten asiat oikeasti ovat ei voi kuin todeta, että niinpä, todella superhoikassa kunnossa on tämä bloggaava äiti.

En ole lainaamasi henkilö, mutta Metti on kyllä kertonut ruokailuistaan blogissaan, ja hän syö todella, todella vähän. Tuon asteen hoikkuus ei tule luonnostaan, vaan hänen pitää rajoittaa syömisiään aika paljon, ettei paino pääse nousemaan. Varmaan hän voi olla hoikka luonnostaankin, mutta tuon laihuuden eteen joutuu jo jotain tekemäänkin (eli säännöstelemään ruokailua rajulla kädellä), ei se tule itsestään.

Hedelmällisyys ei ole kuitenkaan vielä mennyt, toki joskus anoreksiapotilaskin saattaa tulla raskaaksi kaikkien yllätykseksi. Lisäksi olen 99-prosenttisen varma, että Metillä on silarit. Isot rinnat (jotka ei tuohon hoikkaan varteen sovi ollenkaan) saa ehkä joidenkin silmissä hänet näyttämään terveemmältä kuin onkaan.

Joo, syö todella vähän. Sanoo myös nauttivansa eniten terveellisestä ruoasta. Blogissa ja videoissa on kertonut:

- aamupala on usein pelkkä kahvi

- lounaaksi syö aina salaatin

- ”Päivä Metin kanssa”-videossa ei ollut syönyt iltaan mennessä mitään aamukahvin jälkeen, joten ”söi” kahvin ja leivoksen tms.

- muistelisin myös, että syö eri ruokaa kuin muu perhe? En tosin muista, oliko tämä Metin itse sanomaa vai luinko tämän jostain aiemmasta keskustelusta.

Niin ja on ainakin väittänyt, että rinnat ja hiukset ovat luonnostaan tuollaiset. Mene ja tiedä sitten.

Jotkut ovat luonnostaan hoikkia ja Metti on lisäksi kapealuinen.  Monesta ei noin kapeaa saa vaikka kaikki lihan ottaisi luiden ympäriltä koska ovat leveitä ja raskasluuustoisia.  Harjasi ainakin hiuksiaan ohjelmassa ja aidoiltahan nuo näyttivät.  Koettakaa nyt vain kestää, että hän on hoikka ja kaunis ja lisäksi fiksu ja rikas.  -  Vaikka kuinka ottaisi päähän, niin antakaa hänen olla sellainen kuin on.  Hieman voisi syödä enemmän, mutta se on vain minun mielipiteeni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme