Uusia tietoja Huhtasaaren plagiointikeississä!
Joo, eiköhän se ole nyt todistettu että kyse ei ollut mistään parista "virheestä", vaan ihan systemaattisesta huijaamisesta ja vielä tahallisesta lähdeviitteiden muuttamisesta harhaan johtamiseksi, ettei edes gradun ohjaaja huomaa vilppiä.
https://suomenkuvalehti.fi/linnanvahti/huhtasaaren-kohutut-gradukohdat-…
Kommentit (139)
Vierailija kirjoitti:
Tuonkin jutun kommenteissa vähätellään plagiointia tyyliin kaikkihan sitä tekee ja gradut nyt on huonoja muutenkin. Alkaa ottaa pattiin. Itse kun tuli kirjoitettua se oma gradu ihan itse. En käyttänyt copy-pastea kuin kahdessa sitaatissa ja niihinkin laitoin ihan rehellisesti viitteen. Eikä ollut ylivoimaisen vaikeaa. Eikä tullut edes mieleen kokeilla vähän huijata. Kun jo heti opintojen alusta asti meille toitotettiin, että muilta ei varasteta. Ehkä mä sitten olen tyhmä ja yltiörehellinen. Ja luulen ja kuvittelen että näin toimii enemmistö. Että noita varkaita olis vaan pieni osa.
Ne, jotka tietää etteivät pärjää, huijaavat.
Vierailija kirjoitti:
Näinpä! Parasta on tää persujen lehden "vastine" syytöksiin, jossa sanotaan että olihan Lauralla lähteet, eikä oltu plagioitu, vaikka kyse nimenomaan oli siitä että Laura otti muiden graduista suoraa tekstiä ja merkitsi ERI TEOKSET lähteiksi, ikäänkuin olisi itse muokannut sen lähteen tekstiä.
Vaikka oli suoraan ottanut muiden graduista, ja päälleliimannut toisen lähteen missä käsitellään samaa teoriaa. Lähteitä akkulturaatiosta ja integraatiosta löytyy paljon, joten homma ei ole hankala.
Tää on suunnattu niin idiooteille tää selittely:
https://www.suomenuutiset.fi/huhtasaaren-gradun-plagiointisyytos-ankka/
Huomaa ettei ton porukan äänestäjillä paljoa graduja ole.
Kiinnostaisi tietää, miksi tätä on alapeukutettu? Ettekö voi vaan hyväksyä että kyseessä on plagiointi, vaikka se teille rautalangasta väännetään?
Vierailija kirjoitti:
Entäs muiden ehdokkaiden gradut ja muut koulujutut? Takuulla joku on huijannut jossain kokeessa tms.
Olet vapaa alkamaan tutkimaan muiden ehdokkaiden lopputöitä. Voit sitten avata oman keskustelun löydöksistäsi.
Tässä on nyt kyse Huhtasaaren graduvilpistä. Mitä mieltä olet siitä? Antaako se mielestäsi millaisen mielikuvan henkilöstä presidentin virkaan pyrkivänä ehdokkaana?
Novoe helevettilääne, minähän kopsin koko amiksen päättötyön joten tulisi tupenrapinat jonain päivänä pressanvaaleissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs muiden ehdokkaiden gradut ja muut koulujutut? Takuulla joku on huijannut jossain kokeessa tms.
Olet vapaa alkamaan tutkimaan muiden ehdokkaiden lopputöitä. Voit sitten avata oman keskustelun löydöksistäsi.
Tässä on nyt kyse Huhtasaaren graduvilpistä. Mitä mieltä olet siitä? Antaako se mielestäsi millaisen mielikuvan henkilöstä presidentin virkaan pyrkivänä ehdokkaana?
Hän antaa minulle sellaisen kuvan, että on vain ihminen. Ja myös sellaisen kuvan, että epäilyttävän paljon paskaa lapioidaan yhden ihmisen päälle näissä vaaleissa. Joten äänestän Huhtasaarta.
Toi pitkä kappale muuttaa aika paljon. Ne lyhyet olisi voinut laittaa muun piikkiin, esim. huolimattomuuden.
Ihmettelijöille: olen tavannut todella luokattoman huonoin taidoin opettajiksi valmistuneita. Ei osata kirjoittaa virheettömästi tai edes tuottaa loogista tekstiä. Uskomatonta, mutta täyttä totta. Ei siis todellakaan ole mikään älyköiden koulutusohjelma. En ole koskaan pitänyt Huhtasaarta älykkäänä, joten sopii joukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri nyt kahta henkilöä puukotettu lähde:expressen.se
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän antaa minulle sellaisen kuvan, että on vain ihminen. Ja myös sellaisen kuvan, että epäilyttävän paljon paskaa lapioidaan yhden ihmisen päälle näissä vaaleissa. Joten äänestän Huhtasaarta.
Hän antaa kuvan että "on vain ihminen"? Mitä ne muut ehdokkaat ovat? Kissoja?
Vaikka Laura onkin "vain ihminen", eikö systemaattinen HUIJAAMINEN gradussa kerro että kyseessä on vilpillinen ihminen?
Hän on copypastennyt tekstiä toisesta gradusta KIRJOITUSVIRHEITÄ MYÖTEN ja merkannut lähteeksi yleisteoksen, jossa käsitellään samaa asiaa. Vain ihminen viittaisi siihen että vahingossa mokari. Eli vain ihminen? Vai vain huijari?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootteko muuten huomannut että Lauran gradu vaikuttaisi olevan aika s*vaggikamaa?
Käsitellään kotoutumista? Puhutaan siitä kuinka ideaali kotoutumistapa olisi akkulturaatio, jossa yksilö säilyttää oman kulttuurinsa, mutta oppii myös uuden kulttuurin ja sen toimintavat, eivätkä nämä ole kotoutujan identiteetissä ristiriidassa keskenään.Noita asioita ollaan käsitelty meillä sosiaalialan opinnoissa.
Sinänsä ei yllätä. Se on tyhmä kuin saapas mutta ei rasisti. Itseasiassa Laura on ainoa persuista joka on sitoutunut rasismin vastaiseen sotaan ja on valmis vastaanottamaan kristittyjä ja kristityksi kääntyviä Suomeen Afrikasta ja Lähi-idästä.
Itseäni asia ei siis häiritse, vaan ihmettelin vaan, että onko tämä jäänyt niiltä, jotka kannattavat Lauraa rasististen näkemysten vuoksi (kuviteltuja tai ei) huomaamatta.
Tuon alkuperöisen kirjoittanut
Hän on kuulemma vasta myöhemmässä vaiheessa ns. valaistunut. Siis kääntänyt takkinsa:
https://kouvolansanomat.fi/uutiset/lahella/b447d0f7-16bc-40a6-984f-4353…
Tälläista tekstiä tuossa artikkelissa mm:
Gradun sisältö on yllättävä, kun sitä vertaa Huhtasaaren maahanmuuttonäkemyksiin. Lopputyön otsikko on ”Kulttuuriset käytännöt monikulttuurisessa perusopetusryhmässä”.
Tekstin pohdintaosiossa Huhtasaari esittää hyvin myönteisiä näkemyksiä monikulttuurisuuteen kasvattamisesta. Hän kirjoittaa esimerkiksi:
”Jotta yhteiskuntamme muuttuisi monikulttuurisemmaksi, on kouluopetuksen ohjattava oppilaita kohtaamaan erilaisuutta ja moniselitteisiä tilanteita pystyäkseen ymmärtämään ja lopulta nauttimaan ympäröivän yhteiskunnan monikulttuurisesta rikkaudesta.”
— Sanotaan näin, että silmäni ovat avautuneet. Gradu on hyvin monikulttuurisuusmyönteinen, mutta en ajattele enää samalla tavalla. Ruotsin huolestuttava kehitys muutti mieleni, Huhtasaari sanoi keskiviikkona Kouvolassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka Laura onkin "vain ihminen", eikö systemaattinen HUIJAAMINEN gradussa kerro että kyseessä on vilpillinen ihminen?
Hän on copypastennyt tekstiä toisesta gradusta KIRJOITUSVIRHEITÄ MYÖTEN ja merkannut lähteeksi yleisteoksen, jossa käsitellään samaa asiaa. Vain ihminen viittaisi siihen että vahingossa mokari. Eli vain ihminen? Vai vain huijari?
Olen varma, että muidenkin ehdokkaiden taustoista löytyy paskaa joten tämä ei ole minun silmissäni mitenkään mullistavaa. Huhtis-vihaiset nyt tietenkin ejakuloi pöksynsä mutta se heille suotakoon, saavatpahan pitkästä aikaa kokea seksuaalista nautintoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinpä! Parasta on tää persujen lehden "vastine" syytöksiin, jossa sanotaan että olihan Lauralla lähteet, eikä oltu plagioitu, vaikka kyse nimenomaan oli siitä että Laura otti muiden graduista suoraa tekstiä ja merkitsi ERI TEOKSET lähteiksi, ikäänkuin olisi itse muokannut sen lähteen tekstiä.
Vaikka oli suoraan ottanut muiden graduista, ja päälleliimannut toisen lähteen missä käsitellään samaa teoriaa. Lähteitä akkulturaatiosta ja integraatiosta löytyy paljon, joten homma ei ole hankala.
Tää on suunnattu niin idiooteille tää selittely:
https://www.suomenuutiset.fi/huhtasaaren-gradun-plagiointisyytos-ankka/
Huomaa ettei ton porukan äänestäjillä paljoa graduja ole.
Kiinnostaisi tietää, miksi tätä on alapeukutettu? Ettekö voi vaan hyväksyä että kyseessä on plagiointi, vaikka se teille rautalangasta väännetään?
ne on persujen äänestäjiä, mitä luulet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä annat itsestäsi sellaisen kuvan että olet holhouksen alla, joten ikävä kyllä et voi äänestää.
Lyön vaikka vetoa, että tällä hetkellä monen muunkin granduntekijän kämmenet hikoavat ja vanhoja graduja alkaa poistua verkosta alta aikayksikön...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen varma, että muidenkin ehdokkaiden taustoista löytyy paskaa joten tämä ei ole minun silmissäni mitenkään mullistavaa. Huhtis-vihaiset nyt tietenkin ejakuloi pöksynsä mutta se heille suotakoon, saavatpahan pitkästä aikaa kokea seksuaalista nautintoa.
No miksei muiden paskat herätä sinussa empaattista reaktiota, että hänkin on vain ihminen, ja että awww äänestänpä tuota?
persuillehan epärehellisyys ja kusetus on vain plussaa, kuten häiriökäyttäytyminenkin.
Olisikohan aika vaatia puolueen nimen muutosta, se rytysakki häpäisee suomalaiset puolueensa nimellä. Perus=tavalliset suomalaiset on rehtiä ja mukavaa porukkaa, ei persujen kaltasia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri nyt kahta henkilöä puukotettu lähde:expressen.se
Älä yritä, tästä ei nyt yrittämällä vaihtaa puheenvaihetta selviä !
Ja Huhtasaari joutaa luokan nurkkaan istumaan Törttö-hattu päässä miettimään mitä tuli tehdyksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä annat itsestäsi sellaisen kuvan että olet holhouksen alla, joten ikävä kyllä et voi äänestää.
Mikäs sinä olet toisilta oikeuksia viemään, jonkin sortin parempi ihminen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet ilmeisesti se joka täällä jatkuvasti nimittelee muita persuiksi, ilkeilee ja käy henkilöön. Oletpa tosi hyvää mainosta ehdokkaallesi ja vihervasemmistolle...
Koko huhtasaari on pelkkä kopiokone ja mantramankka, niin eipä tämä yllätä ketään.