Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä oikeasti tehdään Tukholman risteilyllä?

Vierailija
18.01.2018 |

Mitä tekemistä siellä on? Syödä ja lillua pallomeressä???

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tulee käytyä risteilyllä, usen kaveriperheen kanssa noin kerran vuodessa. Parastahan siinä on juuri se kiireettömyys, ja se ettei kännykät toimi. Kun sieltä laivalta ei pääse pois, niin voi kerrankin rauhassa istua ja jutella, tai kierrellä kaupoissa.

42/56 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt irtiotto arjesta silloin, kun ei ole aikaa pidemmälle lomamatkalle. Pääsee valmiiseen pöytään, tekemään edullisia ostoksia (tosin ihan kaikkea laivalta ei saa halvemmalla kuin maista), nauttimaan viihdetarjonnasta. Voi käydä saunomassa, kauneushoidoissa, hieronnassa, voi ihailla maisemia. Lapsille löytyy oma ohjelmansa, leikkihuoneet, pleikkahuoneet ym.

Kyllä laivalla tekemistä on. Eri asia sitten tykkääkö mistään, mitä laivalla voi tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastutaan kello 2:30 hytin sängyllä umpihumalassa ventovieraaseen ihmiseen

Vierailija
44/56 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Shoppailla ja syödä ja katsella merta, noitahan voi tehdä muutenkin ilman risteilyä.

Joo, mutta tälleen Kuopion tienoolta vähän nihkeesi tuota merta. Ja, kun on siihe lapsen a rakastanut, niin saaristoviikonloput ja risteilyt jaksavat viehättää.

Järvi on paljon kauniimpi kuin arvaamaton kylmä aavameri.

Sisämaan hyttysten pesimälätäkköä ei edes vesistöksi lasketa.

Vierailija
45/56 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noita kaikkia juttuja voi tehdä ihan maissakin. Mitään järkeä lähteä minun mielestäni. Ja miksi mielipiteeni poistettiin äsken????!!!

no älä hyvä ihminen lähde, ei sinne ole kenenkään pakko mennä...

Vierailija
46/56 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me käydään syömässä, katsellaan taxfreen valikoimia, ostetaan sieltä herkkuja ja syödään niitä hytissä leffaa katsellen. Käydään katsomassa esityksiä yökerhossa, mies käy laulamassa karaokea, joskus bingotaan (ainakin lapset pelaa karkkibingoa). Joskus käydään Spa/sauna-osastolla polskimassa porealtaassa. Aika suuri osa ajasta ollaan lasten kanssa leikkihuoneessa. Tukholmassa shoppaillaan, käydään syömässä ja joskus käydään Junibackenissa jossa vierähtää helposti useampi tunti. Eipä meillä ole koskaan aika käynyt pitkäksi Tukholman risteilyllä, vähintään kerran vuodessa menty jo varmaan 8 vuonna.

Onneksi ei voi kotona mennä pippuripihviravintolan kautta kauppaan ja ostaa karkkeja, sitten kotiin ahmimaan karkkeja telkkarin edessä. Taitaa kotisohvakin olla mukavampi ku noi pienet hytit. Eikä keiku.

Vierailija
47/56 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä parasta, kun laittaa paremmat crocsit ja tunikan, niin on tarpeeksi juhlavasti pukeutunut. Tai sitten voi satsata vähän enemmän eikä siltikään erotu joukosta.

Vierailija
48/56 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni käy kerran kuukaudessa risteilyllä ja vetää aina kauheat kännit ja pettää minua ja naiset soittelee öisin perään olen väsynyt mitä minun pitäisi tehdä?

Vierailija
49/56 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Shoppailla ja syödä ja katsella merta, noitahan voi tehdä muutenkin ilman risteilyä.

Joo, mutta tälleen Kuopion tienoolta vähän nihkeesi tuota merta. Ja, kun on siihe lapsen a rakastanut, niin saaristoviikonloput ja risteilyt jaksavat viehättää.

Järvi on paljon kauniimpi kuin arvaamaton kylmä aavameri.

Sisämaan hyttysten pesimälätäkköä ei edes vesistöksi lasketa.

Joo ja saarella hengailu kivaa hommaa. Mutta minkä hiton takia kukaan haluaisi lukittautua päiväkaupaksi tommosen laajennetun känniääliöiden baariin sisään?

Vierailija
50/56 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs luulet... Juodaan ja nussitaan niin paljon kuin keretään lähes kaikkea liikkuvaa. Imppikset ja pitkälti keski-iän ylittäneet läskit ovat asia erikseen. He keskittyvät buffa-pöytään pyylevöittämään itseään lisää :-)

Vierailija
51/56 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lissu k kirjoitti:

Minun mieheni käy kerran kuukaudessa risteilyllä ja vetää aina kauheat kännit ja pettää minua ja naiset soittelee öisin perään olen väsynyt mitä minun pitäisi tehdä?

No, kas, tee näin: Käy sinä kaksi kertaa kuukaudessa, valitset vain eri päivät kuin miehesi. Pane = nai niin paljon että riittää, ainakin seuraavaan kertaan. Jaa puhelinnumerosi panokavereillesi, vielä parempi, jos jaat miehesi numeron.

Olepas hyvä, turhaan kiittelet.

Vierailija
52/56 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noita kaikkia juttuja voi tehdä ihan maissakin. Mitään järkeä lähteä minun mielestäni. Ja miksi mielipiteeni poistettiin äsken????!!!

Niin miksi ylipäänsä poistua kotoa.

Vierailija
53/56 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyttiin on niin helppo mennä ottaa vähän paukkua ja nopsasti nusaista jotain. Sitten matka jatkuu hoiperrellen kohti kotihyttiä ja ehkä vielä yhden hytin kautta pikaiset ennen omaan hyttiä. Tätä kutsutaan ns. geenien pomppimiseksi tyttöjen illassa. 

Vierailija
54/56 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijai, nyt teke mieli lähteä tyttöporukalla laivalle! Mies ei laivareissuista välitä yhtään, mutta ei tarvitse laittaa kuin pari viestiä ystäville, niin hytillinen naisia on ilmoittautunut mukaan. Laivalle otamme mukaan iloisen juhlamielen, hieman parempaa päälle, hyvät tanssikengät ja hymyhuulet. Tanssiravintolassa ei tarvitse istua puolta minuuttia kauempaa, niin miehet ovat parveilemassa ympärillä ja pyytämässä tanssimaan. Ja silloin on ihan se ja sama ovatko he varattuja vai vapaita, ajatus on vain se tanssiminen ja vapaa keveä jutustelu.

Tukholmassa on hyviä paikkoja käydä niin talvella kuin kesälläkin. Vasa-museo on aina mielenkiintoinen ja Abba-museo hauska. Vanha kaupunki on mukava katsoa ja rannat kauniita. Pari päivän miniloma on piristävä ja helppo.

Vierailija
55/56 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin miksi ylipäänsä poistua kotoa.

No älä muuta sano, kun voi tilata ruuat, vaatteet ja tavaratkin kotia.

Vierailija
56/56 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin 25v naisena kerron että laivalle meno ihan eri asia kuin että menis normaalisti baariin. Hyttibileet on hauskoja ja on paljon helpompi tutustua uusiin ihmisiin! Laivalla on oma tunnelmansa. Buffet on ihana. Kiva käydä maissa ja toinen bileilta perään takaisintulomatkalla:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän