Mitä oikeasti tehdään Tukholman risteilyllä?
Mitä tekemistä siellä on? Syödä ja lillua pallomeressä???
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Syödään, juodaan ja pannaan.
Me myös tykätään katsella merta, elokuvia, shoppailla ja jutella ilman nettiä.
Shoppailla ja syödä ja katsella merta, noitahan voi tehdä muutenkin ilman risteilyä.
Me ollaan syöty, shoppailu ja istuttu vähän iltaa (=hyttiin 22-23 maissa. Päivä Tukholmassa, käyty esim jossain museossa ja jossain kaupoissa mitä Suomessa ei ole, paluumatkalla syöty laivassa ja katsottu jotain ohjelmaa (show, leffa tjsp). Ihan jees silloin tällöin, mutta en kaipaa esim vuosittain.
Riippuu porukasta. Pienten lasten kanssa koko laiva on elämys. Olemme laivan leikkihuoneessa, käymme katsomassa lapsille suunnatut esitykset ja otan lapsille samalla juotavaksi jonkun näyttävän limpparisekoituksen valojääkoristeineen. Syömme buffassa pitkään ja hartaasti, lapset saavat ihan itse valita syömisensä ja ottaa vaikka kuusi lasillista limpparia. Kiertelemme laivassa, sen liikkeet läpi, käymme ostamassa jotakin karkkia jne. Maisemien katselua, vapaata jutustelua.
Isompien lasten kanssa hieman sama juttu. Syöminen on tärkeä juttu ja kakarat saavat ostaa putiikeista jotakin pientä. Maisemia ja reitin seuraamista isosta kartasta.
Aikuisporukalla syömistä, seurustelua, juomista, ehkä tanssia. Maisemien katselua ja rentoa oloa ilman nettiä ja puhelimiin tuijottamista.
Hemmetisti viinaa kitaan ja eikun irtosuhteiden kimppuun hankkimaan kotiinviemisiä.
Noita kaikkia juttuja voi tehdä ihan maissakin. Mitään järkeä lähteä minun mielestäni. Ja miksi mielipiteeni poistettiin äsken????!!!
Vierailija kirjoitti:
Noita kaikkia juttuja voi tehdä ihan maissakin. Mitään järkeä lähteä minun mielestäni. Ja miksi mielipiteeni poistettiin äsken????!!!
Hysteerinen akka olet, varmaan siksi. Mikäs ihme sinulla on laivoja vastaan? :D
Siellä juotiin, siellä nussittiin, paluumatkalla tyhjät oli pussit niin...
Panna paukutella vieraita naisia ja juoda bisseä lähdöstä paluuseen. Yeah!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hysteerinen akka??? Miten niin muka jos en tykkää risteilyistä?? No just!
Lasten kanssa mennään karkkibingoon ja muihin järjestettyihin tapahtumiin. Discoon ja pelihuoneeseen. Käydään saunaosastilla, Syödään ja nukutaan.
Meillä lapset tykkäsivät eniten kun paikka oli jo tuttu. Eka kerta meni ujostellessa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan eri asia tehdä niitä paikassa jossa kukaan ei ole kenenkään tuttu. Paljon ihmisiä tekemisen puutteessa=Säpinää.
Niin no eihän sinne risteilylle ole pakko mennä jos ei tykkää.
Toimii kai myös toisinpäin eli saa mennä jos tykkää?
Se nyt vaan on sellainen pieni miniloma jossa pääsee irti arjesta.
Helppoa ja edullista ja kaikki "tekemiset" saman katon alla...syömiset, juomiset, musat, shoppailut ja hotellihuone eli hytti.
Toimii lasten kanssa ja ilman lapsia.
Kun yleensä kotona raataa pieruverkkareissa niin kyllä se laiva kelpaa mainiosti rentoutumiseen.
Mielummin laivalla drinksu kädessä herkuttelemassa ihmisten ilmoilla kuin kotona pesemässä vessaa.
En ole usein laivalla, mutta aina ne reissut ovat ihan mukavia. Teininä, 14-17 vuotiaana kaverin/kavereiden kanssa hengailimme laivaa ympäriinsä, söimme, istuimme ja tanssimme baarissa niin pitkään kunnes meidät heitettiin ulos alaikäisinä, istuimme jossakin penkeillä uusien laivalta löytyneiden kavereiden kanssa ja valvoimme lähes koko yön höpöttämässä. Tukholmassa kävimme kävelemässä pari tuntia. Näin esimerkiksi yhdeksännen luokan luokkaretkellä.
17-21 vuotiaana olimme laivalla muutamankin kerran kaveriporukalla. Silloin ei tarvinnut kaikilla olla hyttipaikka, joten hytissämme saattoi jäädä olla 6-8 kaverusta ja kivaa oli. Istuimme baarissa juomassa, joskus menimme tanssiravintolaan ja annoimme hieman vanhempien herrasmiesten tanssittaa meitä ja tarjota juomia. Myöhemmin menimme discon puolelle tanssimaan ja juomaan. Valvoimme koko yön ja nukuimme laivan ollessa maissa. Takaisin tullessa sama juttu, mutta yritimme nukkua edes muutaman tunnin.
Vastasinkin jo aiemmin tuonne mitä lapsiperheenä voidaan siellä tehdä. Viimeksi olin laivalla kahden teinityttäreni kanssa pari kesää sitten. Teinit haluaisivat taas laivalle, mutta minä en välttämättä vielä.
Olen saanut monta kertaa vierasta pimppaa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hysteerinen akka??? Miten niin muka jos en tykkää risteilyistä?? No just!
Yksi kysymysmerkki riittää, kaksi on jo typeryyttä. Jos et tykkää laivareissuista, niin älä hyvä ihminen mene laivalle. Se on niin yksinkertaista.
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä lopulta on yhtään missään? Urheilu, opiskelu, mökkeily, meikkaus, kulinarismi, hifistely, matkailu - ei mitään järkeä. Silti joku niitäkin tykkää tehdä.
Laivalla on porukka jotenkin rennompaa kuin maissa. Siellä ei tarvitse ajatella yöpymispaikkaan pääsemistä, kun hytti on minuutin matkan päässä. Laivalta löytyy taatusti seuraa.
Syödään, juodaan ja pannaan.