Miehen asunnoton kaveri ei meinaa lähteä!
lojuu täällä jatkuvasti, jää yöksi verukkeella "ulkona on niin kylmä" ja puhuu yöt putkeen kovaäänisesti. EN jaksa enään, mutta olen liian kiltti sanoakseni että lähde pois :(
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
lojuu täällä jatkuvasti, jää yöksi verukkeella "ulkona on niin kylmä" ja puhuu yöt putkeen kovaäänisesti. EN jaksa enään, mutta olen liian kiltti sanoakseni että lähde pois :(
Tuollainen on aivan jumalattoman ärsyttävää. Jos vieras ei poistu pyytämällä, niin sitten ei ole muuta keinoa kuin soittaa poliisit hakemaan. Ei toisten asunnossa voi oleilla ilman isäntäväen lupaa jos on pyydetty poistumaan. Pyydä siis ensin jämäkästi ennen poliisien soittamista.
Ootko aatellut, että jos yhteiskunnassa on sellainen systeemi, että täysin riippumatta siitä, miten hyvä olet, miten kovaa työskentelet ja miten lahjakas olet, vedetään vaikkapa jonkinlaisella arvalla esim. 10% kansasta työttömiksi ja asunnottomiksi, ihan vaan "kannustamisen" merkeissä? Ja opettavaksi esimerkiksi muillekin?
Ja sitten, ootko koskaan ajatellut, että jospa tämä "arpa" osuukin johonkin sinun kaveriisi, ja ootko ajatellut, että millaisen syrjinnän kohteeksi hän joutuu?
En mitenkään puolustele asunnotonta kaveria, pistäkää ulos vaan jos on vaivaksi, mutta ihan vaan seuraavaa eduskuntavaalia varten teillekin korvan taakse, että haluatteko äänestää em. systeemin muuttamisesta entistäkin rajummaksi, vai pitäisikö äänestää niin että em. systeemi saadaan pois?
Jos mä jäisin asunnttomaksi menisin väkisin sisään nukkumaan eduskuntaan, helsingin kaupungin vuokra-asunto toimistoon tai johki mikä on Helsingin kaupungin laitos. Varmaan päädyn Töölön putkaan mutta saapa lämpimän asunnon yöksi.
0/5 ei sulla mitään miestä ole, eikä tule olemaan.