Mitä yleisesti nolona pidettyä asiaa et häpeä vaikka "pitäisi" ?
Onko se kenties nenän kaivaminen julkisella paikalla, kovaääninen nauru vai mikä?
Itse en osaa hävetä sitä, että kun vien hoitolapset pulkkamäkeen niin lasken itsekin mäkeä. Muut paikalla olevat aikuiset yleensä pyörittelevät silmiään mutta mitä sitten :D Ja ovat siis sen ikäisiä että osaisivat kyllä laskea yksinkin (5- ja 6v) mutta kun se laskeminen vaan on kivaa!
Kommentit (576)
Teen kesäisin kotona pihatöitä nakuna, jos lämpötila sallii. Kai se on jonkun mielestä noloa, mutta siitä en piittaa, saatikka häpeä. Asu on minulle sopiva ja se riittää.
Minun on todella helppoa lähteä puhumaan vieraille ihmisille, olen kai helposti lähestyttävä, ja varsinkin saatan alkaa rupattelemaan näiden kanssa julkisilla paikoilla kuten linja-autossa. Ihmettelen tosin miksi ihmeessä Suomessa on noloa puhua vieraille tai tuntemattomille ja miksi ihmeessä muka on oarempi olla hiljaa kuin haastaa smalltolkkia vaikka hississä? Tykkään puhua ja jutella ihmisten kanssa, olivat nämä sitten vieraita tai eivät.
Olen av palstalla julkisilla paikoilla
Vierailija kirjoitti:
Sanon asiat suoraan. Olen asperger.
Tuo ei johdu aspergerista vaan on oma valinta sanoa asiat suoraan. Älä piiloudu diagnoosisi taakse.
T: toinen asperger
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo ei johdu aspergerista vaan on oma valinta sanoa asiat suoraan. Älä piiloudu diagnoosisi taakse.
T: toinen asperger
Se kun on pakko sanoa. Ei voi olla sanomatta. Jos ei sano niin jää vaivaamaan. Sitten saa kuulla ettei kuulija ole siten edes osannut ajatella.
Vierailija kirjoitti:
Onko se kenties nenän kaivaminen julkisella paikalla, kovaääninen nauru vai mikä?
Itse en osaa hävetä sitä, että kun vien hoitolapset pulkkamäkeen niin lasken itsekin mäkeä. Muut paikalla olevat aikuiset yleensä pyörittelevät silmiään mutta mitä sitten :D Ja ovat siis sen ikäisiä että osaisivat kyllä laskea yksinkin (5- ja 6v) mutta kun se laskeminen vaan on kivaa!
Minäkin lasken ja mulla on oma stiga -80 luvulta
Käytän aikuisten lapsellisia vaippoja. Olen daddy dom/little girl suhteessa!
En käytä meikkiä enkä laita hiuksia.
Vierailija kirjoitti:
Minun on todella helppoa lähteä puhumaan vieraille ihmisille, olen kai helposti lähestyttävä, ja varsinkin saatan alkaa rupattelemaan näiden kanssa julkisilla paikoilla kuten linja-autossa. Ihmettelen tosin miksi ihmeessä Suomessa on noloa puhua vieraille tai tuntemattomille ja miksi ihmeessä muka on oarempi olla hiljaa kuin haastaa smalltolkkia vaikka hississä? Tykkään puhua ja jutella ihmisten kanssa, olivat nämä sitten vieraita tai eivät.
Samoin minä. Olen alunperin savolainen ja arvatkaapa kuinka vaikeaa on olla pohjalaisten kanssa tekemisissä, kun pitää pidätellä itseään, ettei puhuisi liikaa tai sopimattoman levottomia juttuja. Ja jos vielä on nauravainen, ei ole ihan täysillä matkassa. Mutta en häpeä yhtään!
Kuljeskelen kaikkialla 14-vuotiaan Nokian kapulan kanssa.
On ivailtu ja yritetty ostaa, mutten vaihda tai myy minkään painostuksen edessä.
Älyräplyä ei tähän huusholliin tule. Kun (jos?) eron aika joskus koittaa; ostan karvahattumallisen
senioriluurin. Uskon tosin, että ennemmin aika minusta jättää kuin mun mobiilista :)
Vierailija kirjoitti:
Sairastan masennusta.
Yleisesti noloa?
Kenen mukaan tuo on noloa ja sitä pitäisi hävetä?
Porvoolaistenko?
Siitä, että tykkään aikuisena söpöistä pehmoeläimistä (nalleista, kissoista jne.) ja keräilen niitä hyllyyn tai sohvannurkkaan istuskelemaan. Minulla ei ole lapsia.