Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset voitteko selittää miksi teille miehen ammatti ja koulutus merkitsee niin paljon?

Vierailija
18.01.2018 |

Naiset voitteko selittää miksi teille miehen ammatti ja koulutus merkitsee niin paljon? Olen itse 28 vuotias mies ja ja olen ihan komea ja ulkonäön suhteen ei ole ikinä tullut moitteita naisten puolelta, mutta heti kun kerron työkuvioni ja koulutukseni niin naisilta loppuu kiinnostus saman tien, tätä on mm tullut huomattua monilla treffeillä ja deittisovelluksissa kuten tinderissä ja suomi24 mm. Olen siis 5 vuotta ollut loka-auton kuljettaja ja koulutukseltani olen kirvesmies. Ja etenkin työni on ollut naisille suuri oksetus. Minulle naisen ammatilla ja koultuksella ei ole merkitystä, mutta miksi naiset ovat tämän suhteen niin suvaitsemattomia? Ei edes ulkonäkö pelasta tässä tilanteessa, kun kerran koultus ja työ on "väärä".

Kommentit (91)

Vierailija
1/91 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sitä ei kehtaa muille kertoa. Eli se osuu häpeään.

N49

Vierailija
2/91 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta miehen ammatti tai koulutus.

T: nainen.

No niin sait vastauksen, voit poistua netistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/91 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehiä kiinnostaa merkit, jotka viittaavat naisen hedelmällisyyteen? Samasta syystä naisia kiinnostaa miesten omaisuus. Halutaan parhaat lähtökohdat sille (teoreettiselle) jälkikasvulle.

Vierailija
4/91 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko se alkaa... No, johan siitä on varmaan päivä tai kaksi kun edellinen koulutuskeskustelu oli etusivulla.

Vierailija
5/91 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tuo on ihan ok.

Nuo naiset, jotka hylkäsi sut, haluaa luultavasti lapsia ja ne pyrkii kaikin ns. vuoraamaan tulevien lastensa pesän.

Mitä enemmän naiset on tuollaisia, sitä parempi, koska se tarkoittaa vähemmän lapsiköyhyyttä (joka on yhteydessä tilastollisesti mm. lasten itsemurhiin, päihteisiin, viiltelyyn, mt-ongelmiin jne.).

Eli laittaisin ne noiden naisten tulevat lapset etusijalle, en sua ja sun tunteita?

Vierailija
6/91 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen aina surulliseksi kun luen näitä, sekä miesten että naisten ajatuksia siitä, etteivät kelpaa. :(

Vierailija
7/91 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tuo on ihan ok.

Nuo naiset, jotka hylkäsi sut, haluaa luultavasti lapsia ja ne pyrkii kaikin ns. vuoraamaan tulevien lastensa pesän.

Mitä enemmän naiset on tuollaisia, sitä parempi, koska se tarkoittaa vähemmän lapsiköyhyyttä (joka on yhteydessä tilastollisesti mm. lasten itsemurhiin, päihteisiin, viiltelyyn, mt-ongelmiin jne.).

Eli laittaisin ne noiden naisten tulevat lapset etusijalle, en sua ja sun tunteita?

Noin puolet miehistä ei tule ikinä lisääntymään, koska naiset ei halua niitä ja noin sen kuuluukin mennä, jos ajatellaan niiden lasten hyvinvointia.

Vierailija
8/91 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen huomannut sen, että naisen korkeampi koulutus ja palkka on pikemminkin miehelle se kynnyskysymys.

Vierailija
9/91 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska duunarin siivellä ei ole elää

Vierailija
10/91 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen pyrkii saamaan parhaan seurustelukumppanin, kenelle kelpaa. Jos tavoittelemasi naiset saavat komeita ja koulutettuja, niin ottavat mieluummin sitten sellaisen. Ehkä sun pitää itse laskea vaatimustasoa?

Vierailija
11/91 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska duunarin siivellä ei ole elää

Ne tulevat lapset on puoliksi sen miehen, joten EIVÄT ole siivellä eläjiä!!!!

Joillakin miehillä on ihmeellinen käsitys, että lapset on jotain ylimääräisiä siipeilijöitä, vaikka ovat itse ne siittäneet.

Elatustuet, lapsen elatus jne. kuuluu sille lapselle, jos olette sen tänne tehneet, ei pitäisi olla niin vaikeaa ymmärtää. Se on sen lapsen oikeus, ja siltä ei ole kysytty haluaako se tänne teidän lapseksi, vaan te teitte sen tänne.

Vierailija
12/91 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kiinnostaa, koska itselle oma työ on iso osa identiteettiä ja korkea työmoraali. Ei silti ole ikinä se ratkaisevin mitä tekee työkseen.. Koulutustasolla ei ole mitään väliä. Harmi että osaa naisista älöttää työsi. Itsekin olen ajanut loka-autoa, hemmetin mukavaa työtä. Arvostan kovasti ja sitä paitsi, mies on seksikäs dimexit päällä;) nam mitä silmänruokaa töissä näänkään!

Vierailija
13/91 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse loka-autoa ajanut on siis N21

Vierailija
14/91 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehiä kiinnostaa merkit, jotka viittaavat naisen hedelmällisyyteen? Samasta syystä naisia kiinnostaa miesten omaisuus. Halutaan parhaat lähtökohdat sille (teoreettiselle) jälkikasvulle.

Tämähän on täyttä paskaa. Rikas mies lähes poikkeuksetta on paljon töissä. Ei siis ole olemassa isä. Rikkaalla miehellä on muutenkin paljon suurempi todennäköisyys olla salasuhteessa. Joten pettämisen paljastuttua ero on todennäköistä. Ero ei todellakaan ole hyvä lähtökohta teoreettiselle jälkikasvulle. 

Vierailija
15/91 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua nuo kiinnostavat, koska haluan tietää mahdollisesta kumppaniehdokkaasta mahdollisimman paljon, on kyse sitten parisuhteesta tai liikesuhteesta. Ja työ ja koulutus kertovat ihmisestä paljon.  Hänen mielenkiinnonkohteistaan, pitkäjänteisyydestään, siitä suuntautuuko konkreettiseen vai abstraktiin, ihmisiin vai teknologiaan. Ja kyllä, yleensä koulutus kertoo myös älystä, vaikka poikkeuksia toki on. Sekin kertoo paljon, onko töissä sillä alalla, jolle on kouluttautunut, vai jollain muulla - selityksiä on monenlaisia jne. joten toki tästä voi vetään monenlaisia johtopäätöksiä, ja voi olla hyvä (esim resilienssi vastoinkäymisten kohdatessa) tai huono (ajelehtiminen, keskittymiskyvyttömyys, sitoutumattomuus) asia ja näitä täytyy aina miettiä yhdessä sen kanssa, mitä ihmisestä muuten tietää.

Mulle kirvesmies ei olisi mikään ongelma, mutta autonkuljetusala on. Siellä on vallalla kovin, kovin epäterveellisen elintavat. Sä oot varmaan juu poikkeus, mutta niihin elintapoihin on kovin, kovin helppo ajatua ryhmäpaineessa ja rahtarielämän käytännön rajoituksissa. Minä kuitenkin etsin mieluusti pitkäaikaista kumppania, en sellaista, joka parin vuoden sisään kuolee verisuonien umpeenkasvamiseen tai vaihtoehtoisesti "rankan työn ja rankkojen huvien" aiheuttamaan alkoholivaikutteiseen aivoverenvuotoon.

Vierailija
16/91 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille työ ja koulutus on yleensä paljon suurempi ja tärkeämpi osa identiteettiä, kuin miehelle. Tämä perustuu vain omiin huomioihini.

Vierailija
17/91 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen koulutustaso tapaamillasi naisilla sitten on, jos heille ei tavallinen duunari kelpaa? Yleensä tavalliset duunarinaiset eivät ole kauhean kranttuja miesten ammatin suhteen, paitsi toki sitten jos nainen on poikkeuksellisen hyvännäköinen ja voi ulkonäöllään saada korkeakoulutettujakin miehiä.

Vierailija
18/91 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on täyttä paskaa. Rikas mies lähes poikkeuksetta on paljon töissä. Ei siis ole olemassa isä. Rikkaalla miehellä on muutenkin paljon suurempi todennäköisyys olla salasuhteessa. Joten pettämisen paljastuttua ero on todennäköistä. Ero ei todellakaan ole hyvä lähtökohta teoreettiselle jälkikasvulle. 

Biologia elää menneisyydessä. Silloin ei tehty pitkää päivää toimistossa tai erottu salarakkaan takia.

Vierailija
19/91 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö, höpö.

Huomaa, että olet köyhästä perheestä.

Olen itsekin duunariperheestä, jossa ei ollut rahaa, joten tiedän mistä puhun.

Mieheni on miljonääriperheestä, jossa perheen isä on johtaja eräässä isossa kansainvälisessä yrityksessä.

Se ero mikä tuon tason miehillä on kaikessa vastuunkannossa ja moraalissa verrattuna duunareihin on hurja. Sitä ei voi ymmärtää, jos ei nähnyt. Mieheni isä on 110% isänä ja perheen päänä, antanut kaikkensa vaimolleen ja lapsilleen.

Miljonääreistä 97% pysyy tutkimusten mukaan ensimmäisessä avioliitossa, mieti sitä. Mikään teidän köyhien miesten yrittämä mustamaalaus ei muuta sitä, ymmärrän täysin, tuon jälkeen mitä olen nähnyt mieheni perheessä, miksi naiset tavoittelevat verissä päin mieheni isän kaltaisia miehiä. 

Vierailija
20/91 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusprofessori Osmo Kontula kertoo näin:

"Korkeasti koulutettu nainen ei voi ottaa pelkästään hyvännäköistä miestä, sillä jo sosiaalinen verkosto paheksuisi asiaa.

- Muiden naisten mielipide painaa paljon ja kouluttamatonta miestä ei oikein hyväksyttäisi, sanoo Kontula."

https://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/ongelma-parisuhdemarkkinoi…

Eli kyse on juuri siitä naisten lammasmaisuudesta. Pitää olla kuten kaikki muut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä