Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saat ensi lauantaina 7 oikein tuloksella 1,2 miljoonaa euroa. Ensimmäiset viisi asiaa, jotka teet?

Vierailija
18.01.2018 |

Omat:

1. Maksan asunto- ja autolainan pois
2. Ostan loma-asunnon eteläisestä Euroopasta (ehkä Espanja, Ranska?)
3. Remontoin koko kodin ja ostan uudet huonekalut
4. Neuvottelen pankin kanssa sijoitusasioista niin, ettei tarvitse enää ikinä tehdä töitä
5. Irtisanoudun töistä. Ei sittenkään, tämän teen kyllä ihan ensimmäisenä :D

Kommentit (529)

Vierailija
41/529 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.Maksettaisiin loppulaina omasta talosta ja aikuisten lastemme asunnoista pois.

2.Ostettaisiin pieni sievä ulkomaanasunto jostain lämpimästä.

3.Uusisimme talomme pannuhuoneen lämmitysjärjestelmän. Ostaisimme uudet ja muhkeat patjat.Vaihtoon menisi myös televisio, pakastin, pyykinpesukone, olohuoneen sohvakalusto, sekä pöytätietokone.

4.Maksaisimme kerralla pois tälle vuodelle jo varatut kolme ulkomaanmatkaamme. 

5.Minä voisin jatkaa omaa yritystäni, kilistäisimme kuohuvalla ja mies soittaisi irtisanomisilmoituksensa työnantajalleen. Varaisimme ajan pankkiin sijoitusneuvojalle.

Vierailija
42/529 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko kaikki täällä vastanneet jotain vanhuksia jos meinaavat 1,2 miljoonalla lopettaa työt ja pistää kaiken haisemaan? Mulla on 950 000€ osakesalkku enkä todellakaan ole tässä että nyt on millä mällätä ja helppoa elämää! Kyllä sitä vähän enemmän kuin 1,2 miljoonaa pitää olla että voi heittäytyä täysin tyhjän päälle. Ostat asunnon, kesähuvila ym. Niin sitten onkin rahaa jäljellä sen muutama sata tonnia. Silläkö on tarkoitu elättää perhe vuosia?

Hyväkorkoiseen sijoitukseen ja lainaerät suuremmiksi niin tienaa koko ajan rahaa.

Hyvänen aika, mulle riittäisi miljoona oikein hyvin loppuelämäksi ja jäisi vielä mukuloille perintöäkin vaikka kuinka. Oon reilu viiskymppinen. Sehän riippuu aivan siitä miten elää ja mihin rahoja hussaa! Mä en tarvitte ulkomaanmatkoja, en hulppeita huviloita enkä tuliteriä autoja eikä se asia muuttuisi vaikka voittaisin tsiljoonan. Tuolla reilulla millillä saisin ne asiat joista oon aina haaveillut ja niihin menisi vain pieni osa rahoista.

Tietysti jos sitä metsää ostaisin oikein paljon niin siihen voisin saada koko potin menemään, samaten hyviin lahjoituksiin. Ittelleni en tosiaan suuria enkä tolkuttomia asioita tarvi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/529 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin 1000€ TE-toimiston työntekijälle. Hän ansaitsee sen.

Vierailija
44/529 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Lento Suomesta ja EU alueilta pois. Lopullisesti eroon kulttuurimarxismista.

2. Lento Suomesta ja EU alueilta pois. Lopullisesti eroon kulttuurimarxismista.

3. Lento Suomesta ja EU alueilta pois. Lopullisesti eroon kulttuurimarxismista.

4. Lento Suomesta ja EU alueilta pois. Lopullisesti eroon kulttuurimarxismista.

5. Lento Suomesta ja EU alueilta pois. Lopullisesti eroon kulttuurimarxismista.

Vierailija
45/529 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omat:

1. Maksan asunto- ja autolainan pois

2. Ostan loma-asunnon eteläisestä Euroopasta (ehkä Espanja, Ranska?)

3. Remontoin koko kodin ja ostan uudet huonekalut

4. Neuvottelen pankin kanssa sijoitusasioista niin, ettei tarvitse enää ikinä tehdä töitä

5. Irtisanoudun töistä. Ei sittenkään, tämän teen kyllä ihan ensimmäisenä :D

En mä  1,2 miljoonan euron takia ees vaivaudu lottoamaan. Ei riitä   noiden haaveiden toteuttamiseen tuo  summa. huomaa että  sä olet ihan pihalla siitä  paljonko  rahaa tarvitsee jos aikoo elää omaisuuden tuotoilla pääomaan koskematta.

Jos kiinnostaa loma-asunto niin  www.seloger.com ja sieltä  katsomaan kuinka p*run kallista on ostaa  kiva asunto vaikkapa Ranskasta.

Vierailija
46/529 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Irtisanoutuisin työstäni ja lähtisin heti ekaksi rantalomalle

2. Ostaisin asunnon

3. Maksaisin miehen opintolainan pois

4. Uudelleenkouluttautuisin mielenkiintoisemmalle alalle

5. Sijoittaisin ainakin osan

Vierailija
47/529 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Maksan mökkilainan pois.

2. Maksan sisarusteni asuntolainat pois.

3. Ostan köyhille vanhemmilleni haluamansa asinnon.

4. Varaan meille kivan matkan.

5. Alan sijoittajaksi.

Ei sulla paljon enää ole sijoituspääomaa noiden kaikkien jälkeen. Aivan hullua käyttää noin pieni summa kuin 1,2 miljoonaa tuolla tavalla. Vanhempien asunnon ymmärrän, mutta maksa ne sisarusten asuntolainat sitten kun sijoitukses on tuottanut tulosta. No, tästäkin keskustelusta sen näkee miksi jotkut ovat rikkaita ja toiset eivät. Köyhä pysyy köyhänä koska raha polttelee käsissä ja se tuhlataan pöljästi.

Vierailija
48/529 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko kaikki täällä vastanneet jotain vanhuksia jos meinaavat 1,2 miljoonalla lopettaa työt ja pistää kaiken haisemaan? Mulla on 950 000€ osakesalkku enkä todellakaan ole tässä että nyt on millä mällätä ja helppoa elämää! Kyllä sitä vähän enemmän kuin 1,2 miljoonaa pitää olla että voi heittäytyä täysin tyhjän päälle. Ostat asunnon, kesähuvila ym. Niin sitten onkin rahaa jäljellä sen muutama sata tonnia. Silläkö on tarkoitu elättää perhe vuosia?

Hyväkorkoiseen sijoitukseen ja lainaerät suuremmiksi niin tienaa koko ajan rahaa.

En nyt muista tarkkaa ikää, mutta vähän päältä nelikymppisenä olin velaton. En sanoisi vielä vanhus silloin olleeni.

Sehän on kanssa elämäntyylistä kiinni, mikä riittää "helppoon elämään". Ei minulla ole tarvetta mällätä. Mitään kesähuvilaa en tarvitse, ja asunto on ihan tarpeeksi hyvä. Pienestäkin palkasta on aina jäänyt jotain säästöön, eikä edes ole tuntunut että pihistelisin.

Vierailija
49/529 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5. Varaisin pankista ajan sijoitusneuvojalle jotta saisin neuvoja loppurahan sijoittamiseen kannattavasti.

Niin, saisit neuvoja loppurahan sijoittamiseen pankille kannattavasti, pankin tuotot maksimoiden. Unohda.

Satsaisit mieluummin vaikkapa sijoituskurssiin.

Vierailija
50/529 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa kyllä kuinka ihmiset kuvittelevat että kun vähän sijoittaa niin sehän riittää. Ensin ostellaan talot, sisarusten talot, vanhempien talot, autot, kesähuvilat ym. Ja sitten mennään pankkiin 100 000€ euron kanssa sijoitusneuvojaa tapaamaan että luoppa tästä rikkauksia koko loppuelämälle. Kun ei se ihan niin toimi...

Vierailija
51/529 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monella tässä ketjussa tuo 1,2m olisi jo kulunut heti kättelyssä, joten miten ylellisten talojen ylläpito/verot jne hoituisi sitten?

Vierailija
52/529 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Menisin syomaan hyvin perheen kanssa. about 1000€

2. Kayttaisin 200 000€ remppoihin

3. Jakaisin rahat 5 osaan, 3 lasta

4. Tekisin nelja sjoitus suunnitelmaa 3 lasta ja me 

5. Jatksaisn toita ainakin 5 vuotta

Vierailija
53/529 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siihen sijoituksen koroilla mukavaan elämiseen valitettavasti se 1,5-2 M€ tarvitaan. Vapaa-ajan kasvaessa kasvaa myös menot. Tietysti, jos haluaa kärvistellä, niin vähemmälläkin selviää.

Mulla on käynyt aina päinvastoin. Vapaa-ajan kasvaessa menot on vähentyneet. Ei tarvitse maksaa työmatkoja, ruoka tulee laitettua itse sen sijaan että töissä käydessä syö ulkona, ja kotona voi vapaasti näyttää räjähtäneeltä, eli ei tarvetta maksaa niin paljon vaatteista tai kampaajasta.

Vierailija
54/529 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin yhteyttä veikkaukseen, että onko totta. Istuisin sitten miettimässä varmaan pari tuntia. Miettisin, että kerronko tästä kenellekään ja jos, niin kelle. Sitten kertoisin lapsilleni (aikuisia) ja sanoisin, että tästä ei sitten puhuta ulkopuolisille .Sitten, kun rahat ovat maksussa  tililleni, ottaisin yhteyttä pankkiini, kai.

Vierailija
55/529 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin varmaan lapsuudenkotini ja remontoisin sen, mutta sillä ehdolla että minä päätän mitä ja miten uudistetaan. Vanhemmat saisivat siinä asua tai sitten ostaisivat kaupunkikämpän.

Vierailija
56/529 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Suurin ilo olisi mennä TE-palvelujen sivuille omiin tietoihin ja poistaa itsensä työttömien joukosta. Kohtaan, jossa kysytään, mitä nyt teen tms. vastaisin: "En kerro. Kiitos palveluistanne ja hyvää jatkoa teille kaikille!"

2. Hankkisin äidille kivan asunnon ja kalustaisin sen nätiksi.

3. Auttaisin siskoa maksamaan velat pois.

4. Hommaisin itselle ja miehelle kohtuuhintaisen asunnon ja remontoisin sen mieleiseksi.

5. Sijoittaisin loput rahat ja elelisin niillä nuukasti.

Vierailija
57/529 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin uuden asunnon ja remontoisin sen just sellaseks ku haluun. Lähtisin johonkin aurinkoon pariks viikoks. Hoitaisin sijoitusasiat kuntoon. Etsisin uuden työpaikan. Ostaisin ehkä uuden auton.

Vierailija
58/529 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostaisin komeeta metsää, ostaisin pienen hirsisen vanhan tönön, antaisin luonnonsuojeluun paljon, avittaisin lapsia ja keksisin mitä hyvää voisin vielä rahoilla tehdä. Ja tietenkin elelisin samallatavalla kuin tähänkin asti, ei ole tarvetta ostaa materiaa ja inhoan shoppailua  :)

Luin alun että "ostaisin komeeta miestä" :D

Vierailija
59/529 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin samantien työt. Olkoot pulassa.

Varaisin luksus loman hiihtolomaviikolle.

Siivoaisin kaikessa rauhassa kodin kuntoon

Hakisin herkkuja ja juhlisin perheen kanssa

Samalla, kun herkuteltais, niin katseltais netistä uutta kämppää ja toista autoa. Ne ostettais sitten pikapuoliin.

60/529 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 Ostan lapselle auton

2 Neuvottelen lainaa

3 Ostan asuntoja velaksi (puolet rahaa ja puolet lainaa)

4 Ehkä muutan johonkin, ei tuo raha paljoon riitä... tai sitten myöhemmin kuin sijoitukset tuottaa

5 Kävisin Australiassa