Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu, että 11. lapsi olisi jo liikaa

Vierailija
18.01.2018 |

Haluaisin ottaa jonkun huomaamattoman ehkäisyn käyttöön. Mies kyllä raivostuisi jos saisi selville. Olen myös niin sidottu kotiin ja lastenhoitoon, etten pääsisi käymäänkään lääkärissä. Miehellä on muutenkin automme aina käytössä. En kestä enää synnytyskipua. Rakastan lapsiani, mutta en haluaisi enempää.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis lesta

Vierailija
2/9 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän täytyy olla Porvoosta, mutta silti vastaan. Mene lääkäriin vaikka taksilla, hanki kotiin lastenhoitaja siksi aikaa. Hoida asia kuntoon niin sinun ei tarvitse enää synnyttää. Hyviä ja huomaamattomia ehkäisykeinoja on, miehen ei tarvitse kaikkea tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas haluaisin lisää lapsia, mutten voi enää saada. 

Meillä on vain kolme.

Vierailija
4/9 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna miehellesi muutamaan päivään ovulaation aikoihin. Tosin se ei kyllä ole mikään varma ehkäisykeino mut saattaa ainakin hidastaa raskautumista. Tai sit vaan sinne lääkäriin!

Vierailija
5/9 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapsia vain yksi koska mies ei halunnut enempää lapsia.

Vierailija
6/9 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä vielä muka tuskailen kahden pienen lapseni kanssa. Ei kyllä pitäisi mulla olla mitään valittamista. Elämäni on luultavasti oikein leppoisaa aun omaan verrattuna. 10 lasta, voi luoja. Ja ehdottomasti haet sen ehkäisyn tai jopa sterin.

Vierailija
7/9 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2010-luvun alistettu nainen. Vieläkö tällaisia on oikeesti olemassa? Anna kun arvaan, pilluani on pakko antaa. Lestameininki on kun Saudi-Arabiasta. Niin se Jumala on päättänyt voi vittu. Säälin sinua.

Vierailija
8/9 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinä se menee yhdestoista kuin kymmeneskin! Onhan niistä seuraa toisilleen ja oppivat ottamaan toisiaan huomioon paremmin, kun on 11 lasta eikä 10. 

Vierailija
9/9 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi joku tekosyy lääkärille pääsemiseen. Joku gynekologinen vaiva, ihan vaikka todella pahaksi riistäytynyt hiivatulehdus, esitä että et pysty olemaan kun kutiaa ja sattuu niin julmetusti. Sitten lääkärissä selitä tilanne suunnilleen.

Jos asiaan liittyy perheväkivaltaa (edes henkistä lajia, tai no taitaa liittyä) niin voit ottaa yhteyttä sosiaaliviranomaisiin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi