klo 10:18 | 18.1.2018
Joko olette hankkineet itsellenne väyrysmukin? Tulevaisuudessa yhden väykkäkipon voi huhujen mukaan vaihtaa päittäin täydelliseen muumimukikokelmaan. Väyrysmuki on uusi bitcoin.
Joko olette hankkineet itsellenne väyrysmukin? Tulevaisuudessa yhden väykkäkipon voi huhujen mukaan vaihtaa päittäin täydelliseen muumimukikokelmaan. Väyrysmuki on uusi bitcoin.
Ladataan...
Sivut
up
Meidän koko perhe juo vaalikahvit väyrysmukeista. Poikakin täytti juuri sopivasti 18 ja saa juoda kahvia sekä äänestää.
Itse olen nuori kaunis akateemisesti koulutettu nainen, enkä ole koskaan edes kuullut hommaforumista.
Korjaan kuningasmuki. Hintaa mukilla on vaivaiset 30e
Pitäis kyllä ostaa mutta en ole vielä ehtinyt,en tiedä uskaltaako sitä käyttää kun on sen verran arvokas.
Me olemme hylänneet eurot kokonaan ja käymme kauppaa vain Väyrys-mukeilla.
Paavon mukista juon oikein makoisat kahveet joka päivä.
mielenvikaista läppändeerusta
:D repesin
Ovat kuulemma kovaa huutoa Japanissa.
Väyrysmukista kahvi on kitkerää.
Joko olette kokeilleet väyrysmuki- menetelmää? Kukapa ei haluaisi laskea lastinsa väykkään. Syntyykö siitä uusia kuninkaita?
päinvastoin..muistathan käyttää presidentti- kahvia
On se kaunis
Aivan lyömätön. Nyt syntyy prinssejä ja prinsessoja kun muumumukilla tulee ... muumeja.
Onko suomalaista tuotantoa?
mulla ruikkas vahingossa kasvoille..no ens kerralla paremmalla sihdillä
Paavomuki on uusi musta.
Odottelen että tulee Väyrys-nakukalenteri, joka kuukaudelle alaston Väyrynen eri asennossa.
Loistava idea.
Tosta tuli jostain syystä mieleen nokkakannu
:D Valitsisin itsekin muumimukista ja väyrysmukista väyrysmukin, mutta tuo on jo aika pitkälle menevää...
Blogini: http://ilouutinen.blogspot.fi/
Sivut