Vierailija

Joko olette hankkineet itsellenne väyrysmukin? Tulevaisuudessa yhden väykkäkipon voi huhujen mukaan vaihtaa päittäin täydelliseen muumimukikokelmaan. Väyrysmuki on uusi bitcoin.

• ylös 28
  • alas 5

Sivut

Kommentit (79)

Vierailija

Meidän koko perhe juo vaalikahvit väyrysmukeista. Poikakin täytti juuri sopivasti 18 ja saa juoda kahvia sekä äänestää.
Itse olen nuori kaunis akateemisesti koulutettu nainen, enkä ole koskaan edes kuullut hommaforumista.

• ylös 26
  • alas 5
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Pitäis kyllä ostaa mutta en ole vielä ehtinyt,en tiedä uskaltaako sitä käyttää kun on sen verran arvokas.

• ylös 12
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Meidän koko perhe juo vaalikahvit väyrysmukeista. Poikakin täytti juuri sopivasti 18 ja saa juoda kahvia sekä äänestää.
Itse olen nuori kaunis akateemisesti koulutettu nainen, enkä ole koskaan edes kuullut hommaforumista.

mielenvikaista läppändeerusta

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Me olemme hylänneet eurot kokonaan ja käymme kauppaa vain Väyrys-mukeilla.

:D repesin

• ylös 20
  • alas 0
Vierailija

Joko olette kokeilleet väyrysmuki- menetelmää? Kukapa ei haluaisi laskea lastinsa väykkään. Syntyykö siitä uusia kuninkaita?

• ylös 29
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Väyrysmukista kahvi on kitkerää.

päinvastoin..muistathan käyttää presidentti- kahvia

• ylös 23
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Joko olette kokeilleet väyrysmuki- menetelmää? Kukapa ei haluaisi laskea lastinsa väykkään. Syntyykö siitä uusia kuninkaita?

Aivan lyömätön. Nyt syntyy prinssejä ja prinsessoja kun muumumukilla tulee ... muumeja.

• ylös 18
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Aivan lyömätön. Nyt syntyy prinssejä ja prinsessoja kun muumumukilla tulee ... muumeja.

mulla ruikkas vahingossa kasvoille..no ens kerralla paremmalla sihdillä

Vierailija

Odottelen että tulee Väyrys-nakukalenteri, joka kuukaudelle alaston Väyrynen eri asennossa.

• ylös 13
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Odottelen että tulee Väyrys-nakukalenteri, joka kuukaudelle alaston Väyrynen eri asennossa.

Loistava idea.

Tosta tuli jostain syystä mieleen nokkakannu

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.