Väyrysmuki versus muumimuki
Joko olette hankkineet itsellenne väyrysmukin? Tulevaisuudessa yhden väykkäkipon voi huhujen mukaan vaihtaa päittäin täydelliseen muumimukikokelmaan. Väyrysmuki on uusi bitcoin.
Kommentit (79)
Meidän koko perhe juo vaalikahvit väyrysmukeista. Poikakin täytti juuri sopivasti 18 ja saa juoda kahvia sekä äänestää.
Itse olen nuori kaunis akateemisesti koulutettu nainen, enkä ole koskaan edes kuullut hommaforumista.
Korjaan kuningasmuki. Hintaa mukilla on vaivaiset 30e
Pitäis kyllä ostaa mutta en ole vielä ehtinyt,en tiedä uskaltaako sitä käyttää kun on sen verran arvokas.
Me olemme hylänneet eurot kokonaan ja käymme kauppaa vain Väyrys-mukeilla.
Paavon mukista juon oikein makoisat kahveet joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Meidän koko perhe juo vaalikahvit väyrysmukeista. Poikakin täytti juuri sopivasti 18 ja saa juoda kahvia sekä äänestää.
Itse olen nuori kaunis akateemisesti koulutettu nainen, enkä ole koskaan edes kuullut hommaforumista.
mielenvikaista läppändeerusta
Vierailija kirjoitti:
:D repesin
Ovat kuulemma kovaa huutoa Japanissa.
Joko olette kokeilleet väyrysmuki- menetelmää? Kukapa ei haluaisi laskea lastinsa väykkään. Syntyykö siitä uusia kuninkaita?
Vierailija kirjoitti:
Väyrysmukista kahvi on kitkerää.
päinvastoin..muistathan käyttää presidentti- kahvia
Vierailija kirjoitti:
Joko olette kokeilleet väyrysmuki- menetelmää? Kukapa ei haluaisi laskea lastinsa väykkään. Syntyykö siitä uusia kuninkaita?
Aivan lyömätön. Nyt syntyy prinssejä ja prinsessoja kun muumumukilla tulee ... muumeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan lyömätön. Nyt syntyy prinssejä ja prinsessoja kun muumumukilla tulee ... muumeja.
mulla ruikkas vahingossa kasvoille..no ens kerralla paremmalla sihdillä
Odottelen että tulee Väyrys-nakukalenteri, joka kuukaudelle alaston Väyrynen eri asennossa.
Vierailija kirjoitti:
Odottelen että tulee Väyrys-nakukalenteri, joka kuukaudelle alaston Väyrynen eri asennossa.
Loistava idea.
Tosta tuli jostain syystä mieleen nokkakannu
Vierailija kirjoitti:
:D Valitsisin itsekin muumimukista ja väyrysmukista väyrysmukin, mutta tuo on jo aika pitkälle menevää...
up