Petetty nainen vastailee hetken. (mies ei tiedä että minä tiedän)
Kommentit (24)
ei juma, eikö sulla ole parempaa tekemistä?
Paljon oli (ja on edelleen) merkkejä; mieliala muuttui, kännykässä ei ollut mitään viestejä vaikka laskusta näki että niitä oli lähetetty monia. Välillä ei tahtonut seksiä, lakkasi tekemästä aloitteita ja kun sitten minun aloitteestani seksiä oli, huomasin että mies oli oppinut uusia juttuja. On jatkuvasti pois kotoa ja tekee pitkää päivää. Jos mies lähtee jonnekin ja soitan hetken kuluttua, puhelin on lähes poikkeuksetta varattu. Kotona ei soittele kovin paljon. Juo noin 5xviikossa ja käy usein kavereitten kanssa baareissa " yhdellä."
Kerran löysin miehen saunasta " ystävänsä" kanssa (nainen jonka kanssa ollut ystäviä vuosia), aluksi mies ei puhunut siitä mitään mutta kun paljastin tietäväni heidän olleen yhdessä saunassa, mies selitti että he olivat vaan ihan kavereina. Ja edelleen uskoo että minä uskoin selityksen.
Tässä nyt jotain.
Ei itse asiassa ole. Kulutan täällä aikaani ja odotan oikeaa hetkeä jolloin pudottaa pommi miehelle.
Toivottavasti sinua ei häiritse. Oletko kenties joku mieheni panoista? ;)
Ja mikset heti kertonu, et tiedät?
Olen tiennyt melkein vuoden. Aluksi oli tietysti shokki-vaihe jolloin en faktoja myöntänyt itselleni, mutta varsinaisesti tiennyt olen varmaan noin 6kk.
Siksi en kertonut, että olimme juuri saaneet toisen lapsen ja tahdon turvata selustani kunnolla ennen eroa. Olemme avoliitossa.
sitten, kun otat eron siitä?
Meinaatko kostaa jotenkin?
Niin moni ap:n mainitsemista asioista täsmää minunkin mieheeni. mm:
-On jatkuvasti pois kotoa ja tekee pitkää päivää. Menoja tulee aina täysin yllättäin.
-Myös tuo asia pätee mun mieheen mitä sanoit ap, että: " Välillä ei tahtonut seksiä, lakkasi tekemästä aloitteita... "
Miehesi on varsinainen ääliö. Hyvä veto sulta varmistella selustoja. Itse olisin varmaan vastaavassa tilanteessa heti alkanut hysteerisenä vaatimaan ukkoa tilille. Sä oot ollu fiksumpi.
Tsemppiä ja kaikkea hyvää elämääsi jatkossa!
Turvaan selustaani taloudellisesti. Olemme avoliitossa ja siksi pitää pelata varman päälle. (mies tosin ehdottanut nyt avioliittoa jota harkitsen vielä, mutta tuskin suostun)
Lapsia toivon hänen tapaavan mahdollisimman paljon, on hyvä isä kun on läsnä. Asunnon haen mahdollisimman läheltä miehen taloa jotta he voivat olla yhteydessä helposti. En missään nimessä aio haitata heidän välejään, mutta jos lapset isompina kysyvät miksi erosimme, aion kertoa totuuden.
Elatusmaksuissa en anna mitään armoa, tiedän miehen pelästyvän kuullessaan erosta ja silloin aion kirjoituttaa sopimuksen kunnon elareista.
En tiedä olenko vahva, mutta elämä on kouluttanut minua kovalla kädellä.
Minä uskon nyt, että " naisenvaisto" on olemassa ja pitää useimmiten paikkansa. En enää koskaan jää huonoon suhteeseen vain siksi että en saa riittäviä todisteita pettämisestä. Tästä lähtien (jos siis enää ikinä suhteeseen alan) en enää etsi todisteita siitä että mies ei ole huono vaan on miesten vuoro todistaa että he ovat tarpeeksi hyviä.
Vai jotain muita kertoja? Tunnetko sitä naista?
Tunnen naisen koska hän on ollut miehen ystävä vuosia. (jo paljon ennen kuin tapasin mieheni)
Lapset ovat 3v. ja 1v.
Mies on pettänyt silloin saunassa ystävänsä kanssa (vaikka eivät olisi seksiä harrastanutkaan) ja sen lisäksi muulloinkin eri naisten kanssa. Muita naisia en tunne.
Olen käsitellyt asian mielestäni aika hyvin. Se ei enää herätä minussa raivoa tai pelkoa vaan olen välinpitämätön asian suhteen.
Tietysti eron tullessa iskee varmaan uusi paniikki, mutta uskon selviäväni siitä.
Mies on nyt kaverinsa luona.
Juuri noin, ollut alastomana saunomassa vieraan naisen kanssa. Ei ole normaalia Suomessakaan, ainakaan meidän suhteessamme. Miehen mielestä siinä ei ollut mitään pahaa, vaikka tietenkään minä en saa tehdä samoin.
kattoa! tsemiä sulle (mul on aika samanlaisia kokemuksia vanhemmasta suhteestani)
En tiedä vielä koska aion kertoa. Ensiksi pitää löytää hyvä asunto + järjestää paperiasiat niin että minä saan sen mikä minulle kuuluukin. Lisäksi kerään koko ajan rahaa säästöön. Ehkä parin kuukauden - vuoden sisällä.
Minäkin olen yllättynyt kuinka kylmäksi ja typeräksi ihmiseksi mieheni on osoittautunut.
Ei todellakaan ole varakas. Muutenhan olisin suostunut siihen " kosintaan" heti!
Suunnitelmasi on loistava! Kunhan vaan pidät siitä kiinni.
Vaikutat kyllä päättäväiseltä, mutta turtuminen tilanteeseen voi johtaa siihen ettei " viimeistä niittiä" tulekaan.
Laita itsellesi joku takaraja. Tästä päivästä max. vuosi.
15.4.2007 ja hasta la vista, baby!
Tsemppiä!
Kerro vähän..