Kalevi Kolttonen

https://tinyurl.com/y9p992nq

"Hyvä Veli"-kerho on astunut puolustamaan Piispa Laajasaloa. Johanna Korhonen saa nyt tulta munilleen Professori Hiilamolta ja Jukka Relanderilta...

• ylös 98
  • alas 6

Sivut

Kommentit (142)

Vierailija

Korhonen ei ole mikään pyhimys itsekkään, mutta en ymmärrä miten joku voi puolustella Laajasalon tekemisiä.

• ylös 122
  • alas 3
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Meni usko tohon Hiilamoon kyllä. Aikaisemmin oli jotain järkevääkin sanonut.

Hiilamo no nyt on ollu aina ihan pölvästi.

• ylös 36
  • alas 6
Vierailija

Olisin halunnut nähdä sen mamman, joka uhkaili jumalan kostolla ja ties millä Korhosta. Jotkut eivät voi käsittää sitä, että kirkonmies ei ole yhtä kuin pyhä ja harras.

• ylös 61
  • alas 4
Vierailija

Tuossa on sama logiikka kuin jossain ala-astepiireissä:

Pekka kiusaa muita lapsia välitunnilla ja särkee toisten leikit. Maija menee pyytämään välituntivalvojalta apua, että Pekka saataisiin lopettamaan muita lapsia häiritsevä käytöksensä. Tällöin Pekan kaverit Kalle ja Ville haukkuvat Maijan kielikelloksi ja yrittävät saada myös muut lapset kääntymään Maijaa vastaan.

Pikkumaista touhua Hiilamolta ja Relanderilta.

• ylös 154
  • alas 6
Vierailija

Asiahan on juuri niin kuin Hiilamo blogissaan kertoo. Laajasalo on menetellyt moitittavasti ja seurakunnan taloustarkistus ei ole toiminut tarpeeksi hyvin, mutta Korhosella on selvästi ihan toinen motiivi kuin saada asia selvitetyksi.

• ylös 26
  • alas 62
Vierailija

Kannattaisi samalla tutkia entisen piispan Irja Askolan kuitteja ja tuotteita, joita niillä on ostettu. Näin niin kuin tasa-arvon nimissä.

• ylös 56
  • alas 6
Vierailija

On tainneet kyseiset herrat syyllistyä samoihin asioihin kuin nykyinen piispakin. Jokainen normaalijärkinen ihminen tuomitsee tuollaiset teot.

• ylös 79
  • alas 5
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
On tainneet kyseiset herrat syyllistyä samoihin asioihin kuin nykyinen piispakin. Jokainen normaalijärkinen ihminen tuomitsee tuollaiset teot.

Aivan kuten professori Hiilamo tekeekin.

• ylös 14
  • alas 9
Vierailija

On oikeastaan yllättävää, että kirkosta voi erota. Se on lähdes ainut tapa olla rahoittamatta "hyvä veli" -yhteiskuntaa. Pieni mutta edes jotakin. Veroilmoitukseenhan ei oikein muutoin voi laittaa ruksia "en halua osallistua kampaviineri-kuluhin".

• ylös 43
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Asiahan on juuri niin kuin Hiilamo blogissaan kertoo. Laajasalo on menetellyt moitittavasti ja seurakunnan taloustarkistus ei ole toiminut tarpeeksi hyvin, mutta Korhosella on selvästi ihan toinen motiivi kuin saada asia selvitetyksi.

Mitä väliä sillä on mikä on ollut toimittajan motiivi? Se ei ole minusta mitenkään keskeistä.

Keskeistä on se että piispa on käyttänyt asemaansa väärin.

• ylös 76
  • alas 5
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä sillä on mikä on ollut toimittajan motiivi? Se ei ole minusta mitenkään keskeistä.

Keskeistä on se että piispa on käyttänyt asemaansa väärin.

Yritetään siirtää huomio muualle. 

• ylös 41
  • alas 0
Vierailija

Niinhän se tahtoo olla, että kirkonkin piirissä se valta kiinnostaa niitä hieman narsistisia persoonia. Sillä hei, kuka voi vakavalla naamalla sanoa, että olisi tuossa asemassa majoittautunut luksushotelliin ja samppanjaa ostellut työnantajansa piikkiin ilman että olisi omatunto kolkuttanut? Ainoastaan persoona, joka ajattelee "ansaitsevansa" moista hemmottelua kirkollisveronmaksajien rahoilla. Sellainen "minä, minä, minä, minä" -tyyppi. Ei oikein sovi yhteen kirkon sanoman kanssa.

• ylös 50
  • alas 0
Vierailija

Eikös tämä Jukka Relander olekkin näitä viherpipertäjiä Pekka Haaviston lähipiiristä. Näin olen ymmärtänyt.

• ylös 15
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä motiivilla on, kun tosiasia on se, että ilman Korhosta visa vinkuisi edelleen seurakuntalaisten piikkiin? Ja kaikki vain hyssyttelisivät ympärillä. En ole itsekään mikään korhosfani, mutta toi Laajasalon toiminta on ollut niin törkeää, ettei oikein edes löydy sanoja sen kuvailuun. Häpeäisi edes, vaan pahoin pelkään että ei tajua edes hävetä. Varmaan kokee "suurta vääryyttä", kun kyllähän hänelle kuuluu luksusmajoitukset ja samppanjat seurakuntalaisten maksaa. Ja nämä puolustelijat yrittää vain kääntää huomiota pois itse asiasta. Törkeää on heidänkin toiminta ja tulee mieleen että mitenkä lienee ovat itse toimineet, kun noin täytyy yrittää puolustella tuollaista toimintaa, jota kaiken normaalia järjen mukaan ei voi puolustaa.

• ylös 36
  • alas 1

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.